kuwabatakes bild

Thörn skrev:
Var är den legendariska avataren då, kuwabatake?

Den kommer, det är bara det att jag för tillfället inte befinner mig på min hemort, så jag har inte tillgång till min avatar just nu för tillfället.

Jag flyger tillbaka hem igen imorgonkväll däremot, och då ska avataren fixas till ögonaböj!

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Fuzzys bild

kuwabatake skrev:
och den samlingen kan jag starkt rekommendera

Låter värt *ctrl+D*, får gräva igenom gamla anteckningar efter andra böcker som denna kan resa hit tillsammans med. Något av det mest störande är att ha beställt något och sen bara någon dag senarare upptäcka något som man borde ha slängt med.

kuwabatakes bild

Thörn skrev:
Var är den legendariska avataren då, kuwabatake?

Nuså är allt på plats!

Fuzzy skrev:
Något av det mest störande är att ha beställt något och sen bara någon dag senarare upptäcka något som man borde ha slängt med.

Mjoe, så brukar det alltid vara, jag har dock vid de senare beställningarna lyckats undvika det genom att försöka vara lite planerande i förväg.

Senast ändrad av kuwabatake, 1 september, 2010 - 20:19.

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

TTV
TTVs bild

kuwabatake skrev:
Nuså är allt på plats!

Grymt! :bigsmile:

Kirunavinters bild

Hej!

Petter heter jag, hette Kirunavinter på Gameplayer.se också, har väl inte varit så super synlig på forumet men har hängt där ofta och läst vad ni andra har att säga :)

Ptja, slutade besöka Gameplayer efter att Lars försvann och har letat efter ett nytt forum att spendera lite tid i!

På fritiden så pluggar jag vid Linköpings Universitet och det tar väl upp egentligen all fritid jag har :tired:

Numbuss bild

Skepp ohoj!

Berg gjorde lite smygreklam i Spelradions allra sista avsnitt som ledde mig hit.

Jag hängde ganska mycket på Gameplayer på sin tid, men när Lars lämnade dog min aktivitet sakta men säkert ut.

Men nu är jag här, back in action!

XBL: Bogidude
PSN: Bogidude

Madarabs bild

Ansluter mig till Johan-hetarna och Led Zeppelin-gillarna.

Wat, plötsligt är man 30, jobbar som lärare och lyssnar på judisk saxofon-jazz? Vad hände med tiden egentligen?

Det värsta är att jag tror att jag börjar vara för gammal för både FF och Star Ocean.
Men inte för Virtua Fighter. Aldrig. Fast jag kanske borde prova Star Ocean 4?

Bitter / överlycklig ateist är jag också. Vetenskapsfanatiker.

Gillar Monster Hunter också. Det är bra.

Jag vill inte jobba imorgon. Vad nice det ska bli med jobb imorgon.

Senast ändrad av Madarab, 5 september, 2010 - 20:06.
Sundance Kids bild

Madarab skrev:
judisk

Madarab skrev:
ateist

Jag ser nog allt att du börjar konvertera till judendomen. :p

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Arsenik (inte verifierad)
Arseniks bild

Madarab skrev:
Wat, plötsligt är man 30

Det viktiga är att stanna kvar i utvecklingen så ordnar det sig. Jag är inte en dag äldre än 16 på det mentala planet.

Madarabs bild

Sundance Kid skrev:
Jag ser nog allt att du börjar konvertera till judendomen. :p

Hehe många av dem ger ju fysiken tolkningsföreträde före religionen så varför inte? :bigsmile:

Arsenik skrev:
Det viktiga är att stanna kvar i utvecklingen så ordnar det sig. Jag är inte en dag äldre än 16 på det mentala planet.

Genialt. Att jag inte insett det själv! :p

Harangis bild

Hallå :D
Jacob Harangi heter jag, för stunden 16 år.
Musik och tv-spel, mer sysslar jag nog itne mer på fritiden.
Och då är det mest Metal, tex All that remains eller disturbed, även lyssnas det en hel del på red hot chili pepers.

Har hängt på gameplayer en hel del de senaste åren och fattade snabbt kärlek för GPTV och Spelfredag. Då större delen av redaktionen avgick minskade mitt intresse för gameplayer. Då jag i Radio Speltorsk fick höra att "gammla Gp gänget" hade nått nytt på G, väntade jag spännt och nu är jag här :)

Stor eloge till sidan hittills :D

Kalaslirarens bild

Hej hej!
Jag heter Johan, kommer från Kiruna. 17 år gammal.
Egentligen är väl musik(läs jazz och reggae)och diverse områden inom psykologin min riktiga passion men tv-spelen har alltid funnits under hela mitt liv och har likt väl blivit en stor del av mitt liv. Började hänga på Gameplayer 2008 men som många andra började jag sluta besöka sidan av vissa skäl som verkar vara självklara nu.

Jag hoppas och tror att Skillpoint får en ljus framtid och jag ser fram emot att vara en del av utvecklingen.

Kletets bild

Välkomna! :bigsmile:

I can't remember to forget you.

Phivils bild

Tjohoo!

Fick en vän-förfrågan från herr Brunlöf på Facebook idag, tvekade lite först då han har flyttat till fel sida av Svearike, men man ska ju inte vara småsint 0:) Såg att han länkar hit från sin profil och tänkte att det kanske är dags att gå med här efter att ha hört från nästan alla svenska spelpodcasts att sidan är uppe och rullar :)

Who am I?
Jag är en 24årig PC-spelare från Eskilstuna. Har ett Wii också, men den gör sig bäst som damuppsamlare i dagsläget, vill spela retrospel på den men dygnet har för få timmar. Av någon konstig anledning brukar jag ofta komma med i MMO-betor, så det är vad jag "spelar" mest i dagsläget (oftast är de för buggiga, så jag rapporterar de buggar jag hittar och tröttnar ganska snabbt på spelen). Brukar dock logga in i WoW nån timme per dag och så har jag precis fått en iPhone som jag lirar Monkey Island.

Alexanders bild

Välkomna alla nykomlingar! :D :beer:

Kalabaliks bild

Jag är ny här. Jag bor i en mellanstor stad i ett mellanstort landskap i det avlånga landet Svärje. Jag är sportintresserad och spelar en del spel. Var förr en hängiven konsoll-lirare men har den senaste tiden lagt det åt sidan. Lirar mest på datorn nu då det är lättare. Börjar bli lat av mig. Mitt Wii har inte varit påslaget på över ett år. Det står bara och samlar damm i hyllan. Lite synd.

Jag vet inte hur aktiv jag kommer vara. Det här med forum kommer och går för mig. Under vissa perioder är jag extremt aktiv, och under andra extremt passiv. Brukar agera lurker rätt ofta, dvs bara läsa andras diskussioner utan att själv deltaga. Är som sagt rätt lat av mig.

Trevlig fortsättning.

Kaos och oreda. Kalabalik.

lazymatts bild

Hola!

Mattias här och har precis hittat hit till det här forumet. 27 år och bosatt i Malmö, där jag just nu inte gör mycket mer än att spela tvspel och kolla på diverse serier. Har nyligen startat en personlig spelblogg (Lazy Matt's Gamer Blog) för att kunna dryga ut vardagen liten mer.

Spelar främst på PS3, men även på PC. Har planer på att införskaffa mig ett Xbox 360 för jag känner jag går miste om en del bra spel.

That's it.

Spelblogg: Lazy Matt's Gamer Blog - http://lazymatt.wordpress.com

Pastas bild

Mitt namn är Henrik och jag är 29 år gammal. Bosatt i Lysekil tillsammans med min sambo och två katter. Är något av en allätare när det kommer till spel, men jag är svag för shmups, plattformare, fighting och pussel, då gärna japanska sådana.

Har hängt en hel del på andra spelforum tidigare, men kände väl att det var dags att gå vidare. :)

Hej på er!

Senast ändrad av Pasta, 27 november, 2010 - 14:10.
TTV
TTVs bild

Välkommen! :beer:

Alexanders bild

Välkomna alla tre! :)

Daniels bild

Hallå. Tänkte bara presentera mig själv innan jag börjar posta igång på forumet, så ni vet vem/vad jag är. ^^

Jag heter Daniel (Var förvånad när det användarnamnet var ledigt :love:) och bor en bit utanför Eskilstuna. Jag går andra året i gymnasiet, och älska att spela spel. Mina favoritspel är Counter Strike Source och SA-MP(GTA San Andreas multiplayer). Kör mest på en roleplay server på SA-MP, där jag även är lead admin. Hursomhelst, jag gillar att upptäcka nya spel, och söker efter nya favoriter då jag mjölkat ut de nuvarande en hel del. Dock kan är det lika lätt att hitta bra spel som min dator klarar, som det är att råka skjuta påskharen under harjakten.

Jag har letat efter en relativt liten community, som inte har lika många användare som de stora speltidningarnas communitys har. Har sökt länge, men hittade detta på något konstigt vis när jag sökte efter svar till min japanska-läxa. :bigsmile:

Är det något som ni undrar över, så är det bara att fråga. :)

Senast ändrad av Daniel, 7 december, 2010 - 20:57.
UfU__Xs bild

Jag tror inte du kommer kunna få din japanska-läxa besvarad men du är välkommen i alla fall. :beer:
Att hitta spel till kassa datorer är förövrigt typ det lättaste som finns, det gäller att börja leta i rätt ände av vår tidslinje bara. :p

Senast ändrad av UfU__X, 7 december, 2010 - 21:36.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sebastian Magnussons bild

Jag kan lite japanska också :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Daniels bild

UfU__X skrev:
Jag tror inte du kommer kunna få din japanska-läxa besvarad men du är välkommen i alla fall. :beer:
Att hitta spel till kassa datorer är förövrigt typ det lättaste som finns, det gäller att börja leta i rätt ände av vår tidslinje bara. :p

Haha tack, förväntade mig inte direkt de, men fastande ändå. :D

Om du vet ett sandbox-spel (typ GTA style) eller annat roligt multiplayerspel som inte är så krävande, så säg gärna till. :D

Sebastian Magnusson skrev:
Jag kan lite japanska också :p

Trevligt. Jag ligger på en rätt så låg nivå även fast jag går steg 2. Jag hade kunnat mer om min förra lärare hade ägnat sig lite mer åt att lära ut, än att sitta med handen nere i sina öppna gylf tittandes på mina klasskompisar. Ingen fräshing direkt, men fin fint blev det när han fick sparken. :tard:

Senast ändrad av Daniel, 7 december, 2010 - 21:48.
Kletets bild

Daniel skrev:
ag har letat efter en relativt liten community, som inte har lika många användare som de stora speltidningarnas communitys har. Har sökt länge, men hittade detta

Vafasen. Allt hårt jobb.. och du kallar oss för ett litet community?! :cry:

Senast ändrad av Kletet, 7 december, 2010 - 22:10.

I can't remember to forget you.

Sebastian Magnussons bild

Daniel skrev:
. Jag hade kunnat mer om min förra lärare hade ägnat sig lite mer åt att lära ut, än att sitta med handen nere i sina öppna gylf tittandes på mina klasskompisar.

Hahaha, authentic japanese pervo :p

Själv är jag självlärd, så har ganska slumpmässiga luckor i min vokabulär.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Ollebros bild

vodkacitron är ju en vandrande japan så det skall nog lösa sig :p

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Daniels bild

Kletet skrev:
Vafasen. Allt hårt jobb.. och du kallar oss för ett litet community?! :cry:
Relativt! Ska jag kallardet för medium kanske? :O
Sebastian Magnusson skrev:
Hahaha, authentic japanese pervo :p

Själv är jag självlärd, så har ganska slumpmässiga luckor i min vokabulär.

Haha, kan ju säga att jag inte går felfritt heller direkt även fast jag har en lärare. :D
Ollebro skrev:
vodkacitron är ju en vandrande japan så det skall nog lösa sig :p
Låter smaskens. D:

Aggesans bild

Oj vad många namn och fina människor jag känner igen här. Kul! :party:

Jag är som så många andra en ex GP'are. Hängde där från 2008 fram tills att det blev strul med redaktionen och alla roliga människor försvann. Då jobbade jag i Göteborg, men nu har jag flyttat upp till Falun och börjat plugga spelprogrammering :) Får man skillpoints för det?
På riktigt heter jag Alexander och är 28 år gammal. Som Aggesan är jag treåring.

Extra kärt hej till alla GP'are! :bigsmile:

TTV
TTVs bild

Kul att ha dig här Aggesan! Hur hittade du tillslut hit? :)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.