Jottas bild

Vad har du gjort av tulkas och dmd!? och... ..och... näe det va bara dom jag kom på...

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

OhNoSpywares bild

Jotta skrev:
Vad har du gjort av tulkas

Jag åt upp honom när han spöade mig i Tekken 5 en gång... 0:)

tommys bild

Har hittat hit via radio speltorsk. Jag är dessvärre över 30 med två barn och förstående fru. Ju äldre jag blir desto mer utvecklar jag mina nördiga sidor och det verkar smitta av sig (som ni ser på min nuvarande forumbild).

Har varit rätt spelintresserad hela livet med det är egentligen på senare år som det eskalerat. Har någon sorts liten barnslig aversion mot forum som blir för seriösa eller för stora utan gillar lite mer personliga och nördiga. Spelhistoriskt är jag uppvuxen med nes men fann den stora spelförälskelsen i monkey island och äventyrsspelen som kom i den vevan. Konstigt nog är rollspel den typen av spel som tilltalar mig mest men jag har egentligen aldrig spelat så värst mycket, verkar aldrig ha haft tid. Annars gillar jag böcker och är faktisk en riktig comic-book guy.

Har både 360,ps3 och wii och var tvungen att skicka bort min fru med dom stackars försummade små barnen då jag skulle klara dragon age annars är jag väl mest som människor är mest(?)

Kletets bild

Välkommen tommy!

tommy skrev:
(som ni ser på min nuvarande forumbild).

:D

I can't remember to forget you.

Andreas Ljungströms bild

tommy skrev:
Har hittat hit via radio speltorsk.

Och redan där känner jag att du är en smart kille som är mer än välkommen hit! ;)

ZeuSs bild

Tjena då vart men ny och grön här! hittade hit via GP som man besökte mycket för några år sedan, vet inte hur många trådar jag läst där. Men fick aldrig tummen ur röven att regga mej: :8)

Spelar mest PS3 och då främst FPS och bilspel.

får se hur aktiv jag blir efter som det är första forumprofilen för mej.

Senast ändrad av ZeuS, 12 september, 2011 - 20:42.
Andreas Ljungströms bild

ZeuS skrev:
Tjena då vart men ny och grön här!

Välkommen hit! :beer:

Crimson Thunders bild

ZeuS skrev:
Tjena

Hej och välkommen!

PSN: Mr_jump

Alexanders bild

Välkommen! :hat: :beer:

ZeuSs bild

tack tack! :p

ska bli kul att se hur det är här

Nahojs bild

Vill bara passa på att säga hej till er alla här på Skillpoint. Ina drog med mig hit när hon själv började hänga här.

Själv har jag inte varit aktiv på något forum sen Super PLAY lade ner, utan mest bara passivt lurkat lite genom Ina. Har lyssnat tillsammans med Ina på vartenda avsnitt av Skillpod och Speltorsk så jag vet att det är trevliga prickar som ligger bakom sidan och detsamma verkar gälla även medlemmarna. :)

Senast ändrad av Nahoj, 27 oktober, 2011 - 04:28.

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Gustav Granlunds bild

Nahoj skrev:
så jag vet att det är trevliga prickar som ligger bakom sidan

Ach, den här gamla trasan. ;) :8)

Skillpoint.se - Be there or be sär

Andreas Ljungströms bild

Nahoj skrev:
jag vet att det är trevliga prickar som ligger bakom sidan

Tack och välkommen! :D

Nahojs bild

Gustav Granlund skrev:

Ach, den här gamla trasan. ;) 8)

Även gamla trasor kan polera till skinande högglans. ;)

Andreas Ljungström skrev:
Tack och välkommen! :D

Tack själv :)

Senast ändrad av Nahoj, 15 oktober, 2011 - 00:15.

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Kletets bild

Nahoj skrev:
Vill bara passa på att säga hej till er alla här på Skillpoint.

Hejsan, och välkommen! :)

I can't remember to forget you.

HerrOlssons bild

Nahoj skrev:
Vill bara passa på att säga hej till er alla här på Skillpoint.

Väl mött broder!

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

anddom82s bild

Ny här på sidan men "gammal" spelare med numera många härliga och nostalgiska spelningen. Jag har varit nintendofanboy sedan jag var liten men för två år sedan efter att jag tröttnat några år på att spela köpte jag mig en 360. Det var ett fantastiskt köp och jag insåg vad mycket bra spel som numera börjar bli lite gamla men som jag själv inte spelat. Jag är fortfarande i vågen av supersport som har något eller några år på nacke. För närvarande spelar jag dlc till fallout 3 och dlc till skyr.

Jag själv bor i Solna och skulle gilla att lära känna likasinnade människor i sthlm för ev local gameing och andra personer från andra delar av Sverige för ev lite online :)

Jag heter Andreas och fyllde 30 för en månad sedan och firade det genom att köpa ett gäng bra spel såsom red dead och new vegas samt el shaddai :)

Andreas Ljungströms bild

anddom82 skrev:

Välkommen hit! :)

anddom82s bild

Andreas Ljungström skrev:

Tack. Verkar vara trevliga människor här och alla verkar passionerade spela vilket bådar gott :)

Furios bild

anddom82 skrev:

Välkommen indeed!

Hehe, kom på att jag aldrig riktigt presenterat mig, trots att jag varit verksam på den här sidan ett tag nu. Hursomhelst så är jag en 23-årig lärarstudent som för tillfället är bosatt i Enköping (kommer ursprungligen från norra Västmanlands skogar där jag även jobbar och bor på somrarna). När skolan inte äter upp mitt liv så spelar jag gärna tv-spel eller konsumerar andra former av populär- och skräpkultur. Fotboll i allmänhet och Liverpool FC i synnerhet är en annan av mina stora passioner.

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

anddom82s bild

Furio skrev:

Tja Mr furio.
Tack för meddelandet :) great att du skriver och välkomnar :)

Spontant kan jag direkt se vi delar tre saker gemensamt :) för det första så kommer du från skogarna i norr och jag ifrån en tätort i samma län :)) för det andra så gillar vi att spela tvspel och för det tredje har
vi pluggat samma ämne. Det du vilket ödets möte.
Andreas heter jag och är 30 år och bor i Solna men kommer från köping

anddom82s bild

tommy skrev:

välkommen till sidan
det kändes trevligt att läsa ditt inlägg och få ta del av och känna igen sig i hur vanlig och tillsynen jordnära du själv och dn situation är :) trevligt.
det ger mig och andra hopp om livet men jag är genast nyfiken hur ditt intresse faller ut i förhållande till livet med fruooch kds. som många vet inte helt odramatiskt ibland

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.