OhNoSpywares bild

Alltid så första timmarna ;P Kommer gå ner rätt mycket mellan 19-21 de närmsta 11 dagarna när alla ska slänga sig över daily deals :D

Lite besviken på att det inte är nåt achievementsjagande för lotteri/gratisgrejer denna gång, men det verkar kunna dyka upp en hel del trevliga deals iaf.

VodkaCitrons bild

Ne, nu ska jag spela lite Starhawk :party:
Spöregnar, åskar och blixtrar gör det ute också :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

http://www.webhallen.com/se-sv/lek_och_gadgets/155677-alga_hot_potato
Webhallens beskrivningar för flera sällskapsspel är helt insane.

Röd helikopter som flyger väldigt stabilt och bra. Den är lätt att styra och med en superstark LED-lampa på nosen är det en riktigt snygg leksak för både ljusa som mSå fort du startar den spelande potatisen börjar det roliga. Kasta potatisen till varandra och se till att du inte är den som håller den när musiken stannar, för då får du straffpoäng. Hot potato är ett snabbt och roligt spel för alla barn som vill ha action, musik och spänning.örka tillfällen.

Den har en tri-band sändare så att upp till tre helikoptrar kan flyga samtidigt utan att störa varandra. Perfekt för roliga luftlekar!

När det gäller laddning kunde det inte vara enklare. Anslut bara helikopter till den medföljande laddningstråden och batterierna kommer att ge helikoptern full kraft på mindre än en halvtimme.

Specifikationer:
>> 2-kanals helikopter
>> Avsedd för inomhusbruk
>> Fjärrkontroll räckvidd: ca 10 meter
>> Fjärrkontroll kräver: 6 x AA batterier (ingår ej)
>> Full uppladdning: 20-25 minuter
>> Flygtid per laddning: Cirka 6-8 minuter

Liksom...Va? Ser ut som någon bara copy/pastat en annan beskrivning och sen börjat skriva sitt i mitten XD WTF?

Spelarna startar omgången med 10 kort på hand. Alla spelar ut ett kort samtidigt och placerar dem i fyra kortrader, lågt till högt. Är det kort man lägger det sjätte i en rad så får man tjurskallarna på de kort som redan ligger där. Efter ett förbestämt antal omgångar vinner spelaren med lägst antal tjurskallar!

Man startar med 10 kort på hand. Sen lägger alla ett kort i fyra kortrader? Lågt till högt? Är det kort, så lägger man sjätte i en rad?

Jag e iaf helt lost XD

Förövrigt så tycker iaf jag att personen/personerna som sköter det här är helt :tard: Jag har redan mejlat dom förut och fått Webhallen att rätta till grova fel. Plants Vs. Zombies inkl 2 extra spel: Peggle och Heavy Weapon
hade till en börjar Feeding Frenzy istället för Heavy Weapon i namnet och beskrivningen. Som fick stå där i en vecka också innan jag skrev och sa tjohej!

Men det är iaf roligt att läsa sånt här :) Men lite synd om folket som köper och får något de egentligen inte vill ha.

VodkaCitrons bild

Så, var på Grönalund hela dan igår och dampade loss :3 Men fick gå sjukt mycket, vandrade omkring i säkert totalt 7timmar, så jag har t.o.m blåsor på fötterna -.- Och när jag kom hem så somnade jag och sov i 13timmar och blev väckt av att något okänt nummer ringde en! :3

VodkaCitrons bild

Folk är roliga XD
Spelade lite online på PS3an och spöade motståndaren fair and square.
Får meddelandet "Omg fucking noob, stupid son of a bitchboy, go and suck yourself you fucking troll..."
Svar "Reported to SCEJ"
Sen skickar han "Inte ska du behöva anmäla mig för lite svordomar? Det är ju som att anmäla en person på gatan som säger fuck, det känns ju jätte onödigt XD"

HAHAHA XD

Starfighter Johanssons bild

Angående depressive suicidal black metal som ni alltid pratar om i den här tråden; Black Hate är verkligen fantastiskt bra. Jag förstår att man kan uppfatta det som dåligt, särskilt med tanke på sången som inte bara skriks utan takt utan som dessutom ibland kommer för nära micken så det peakar något enormt.

Jag har aldrig hört ett band som på ett så tydligt och superbt vis förmedlar en desperat och orolig känsla med en inspelning som skulle kunna komma från vilken mörk tortyrkammare med ståldörrar och betonggolv som helst. Ribban är höjd.

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 18 juli, 2012 - 00:15.

Har precis gjort en svensk lokalisering på en webbläsare för PPC-datorer. Känner mig lagom nördig.

VodkaCitrons bild

Woops 0:) Jag vann en fransk tävling för Ben 10 tjosan. Ville bara plocka poängen i tävlingen, ingen i Sverige får delta i någon region alls.

Någon som bor i lu france och vill ha?

VodkaCitrons bild

XD

VodkaCitrons bild

Ciao Skillpoint! Ses på söndag igen! :)

VodkaCitrons bild

Kom precis hem från Närcon. Var super duper kul där :) Höll på att gråta påvägen hem, liksom... Man har ju lärt känna säkert 50personer där som man träffar på och pratat med i flera dagar sen bara "herrå" XD

Kanske är larvigt, men för mig som inte har vänner eller någon att ha diskussioner med i "real life" om vardagen så är det ju något speciellt :3

Men också skönt att vara hemma och få vila, har arbetat som en tok! Sen har jag blåsar på hela fötterna och fick inte alltid sova direkt mycket eller speciellt bra. Blev ju väckt 6:30 första dan, the fuck? Sen var det inte ens värme i salarna så det var som att ligga utomhus =/

Christian Håkanssons bild

Låter som ett riktigt äventyr. ;)

VodkaCitrons bild

Jo det var det ju :)

Gud... Har skrivit fem sidor som ska bli blogginlägg XD Jag tar verkligen stor plats på Skillpoint just nu :3 Rawr!

VodkaCitrons bild

hahaha söt XD

Som nån sa på twitter, en riktig douche! Men fantastiskt söt ja! :)

VodkaCitrons bild

Jag känner mig rätt slut ^^ Har ätit grillat och sen gjort en massa drinkar.

Link
2dl vattenmelon
2dl vaniljglass
några droppar karamellfärg

Supermario
2dl halvfrysta jordgubbar
2-3dl sockerdricka
2msk oblandad päronsaft

Donkykong
2dl mjölk
2msk chokladdryckspulver
2dl vaniljglass
1/3 banan

Nom nom nom!

Christian Håkanssons bild

VodkaCitron skrev:
Nom nom nom!

Drinkar, men vart har du alkoholen? :p

VodkaCitrons bild

Christian Håkansson skrev:
Drinkar, men vart har du alkoholen?

Jag är nykterist! Ser du inte det på namnet?! Oh wait...

Något jag drack när jag var på Närcon, så gjorde det hemma och bjöd systrarna ;)
Jätte gott faktiskt!

Det låter ganska givet vad man kan ha i! Smirnoff Melon till Link, Absolut Vanilj (eller Likör 43 för all del) till Super Mario och Baileys till Donkey Kong. Good to go. ;)

VodkaCitrons bild

Jag tycker att forumet känns mer aktivt idag än för nån vecka sen bara ^^ Men det kanske inte är så egentligen!

OhNoSpywares bild

Det tycker jag nog att det är :)

VodkaCitrons bild

Söker lite kurser till höst. Privatjuridik... Eaauugh...

VodkaCitrons bild

Bara för att jag sa att forumet kändes mer aktivt så dog det helt i princip :love:

Söndagar på Skillpoint är legendariska, det är till och med mer action i müslipåsen i skafferiet. :)

OhNoSpywares bild

Sitter bara och småpetar med datorfiler så skulle ju kunna vara aktiv som sjutton här om jag bara hade nåt att säga :p

VodkaCitrons bild

Äsh! Det är bara att prata en massa skit. Alltid någon som tycker det låter vettigt det man säger ;D

"Spammers" på sidan igen. Men det är egentligen bara positivt, att dom hittar hit till Skillpoint.se innebär ju att sidan syns!

VodkaCitrons bild

Nej man kanske skulle ta och rita eller något :)

VodkaCitrons bild

Ny kickstarter, Cheetahmen II, the fuck?
http://www.kickstarter.com/projects/343248998/cheetahmen-ii-the-lost-levels?ref=live

VodkaCitrons bild

Jag har varit och fiskat, men det blev ingen fisk :( Inte heller fick man någon för några år sen och inte innan det. Men året innan det fick man två hinkar med strömming :3

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.