Warning: Table './skillpoi_skill/cache' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM cache WHERE cid = 'variables' in /home/skillpoi/public_html/includes/database.mysql.inc on line 128

Warning: Table './skillpoi_skill/cache' is marked as crashed and should be repaired query: UPDATE cache SET data = 'a:1211:{s:13:\"theme_default\";s:8:\"blogbuzz\";s:13:\"filter_html_1\";i:1;s:18:\"node_options_forum\";a:1:{i:0;s:6:\"status\";}s:18:\"drupal_private_key\";s:64:\"f21534a5ca14885846975f31b646084ff45701c2d5f18a72667b24c1488db285\";s:10:\"menu_masks\";a:35:{i:0;i:127;i:1;i:125;i:2;i:124;i:3;i:117;i:4;i:63;i:5;i:62;i:6;i:61;i:7;i:60;i:8;i:59;i:9;i:58;i:10;i:57;i:11;i:56;i:12;i:46;i:13;i:31;i:14;i:30;i:15;i:29;i:16;i:28;i:17;i:25;i:18;i:24;i:19;i:22;i:20;i:21;i:21;i:15;i:22;i:14;i:23;i:13;i:24;i:12;i:25;i:11;i:26;i:10;i:27;i:9;i:28;i:7;i:29;i:6;i:30;i:5;i:31;i:4;i:32;i:3;i:33;i:2;i:34;i:1;}s:12:\"install_task\";s:4:\"done\";s:13:\"menu_expanded\";a:1:{i:0;s:13:\"primary-links\";}s:16:\"language_default\";O:8:\"stdClass\":11:{s:8:\"language\";s:2: in /home/skillpoi/public_html/includes/database.mysql.inc on line 128
 Tråden för nästan vad som helst | Skillpoint.se
Starfighter Johanssons bild

VodkaCitrons bild

Nej man kanske skulle ta och skriva klart Närcon bloggarna bland annat. Blev ju ett stopp i och med att datorn dog, hade redan skrivit klart ett inlägg så... =/

Senast ändrad av VodkaCitron, 16 augusti, 2012 - 23:29.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

Visats riktigt nice:iga titlar på Gamescom!
Men jag tycker att det borde vara över idag! För jag vill att en i Namco Bandai ska åka hem till kontoret istället för att traska runt där!

VodkaCitrons bild

Wooho! Äntligen! ;D

VodkaCitrons bild

Jag är emot digitalt 100% och jag har inte mycket pengar alls på mig just nu.

Men jag kan inte hålla mig, jag måste köpa nya Counter-Strike till PSN!

Counter-strike har varit en jävligt stor milsten för mig när det kommer till multiplayer spelande. Jag lirade spelet varje dag, hade en klan (därav jag kände alla, vi träffades flera gånger i veckan casuall). Spelade dagarna i ända för att norpa bra rankings, det var en officell SKIT BRA sida, som jag inte kan minnas vad den hete. Där gick all statistik upp från allt man spelat, även klanmatcher och dylikt.

Så här rangordnades man.
Färg, 3 pluppar.
Rosa (tror jag)
Orange
Gul
Grön
Blå
Röd
Svart

Den sämst rankade personen i NIP (Ja, alla som har kört spelet vet vilka de är), hade 2 röda pluppar. Jag hade 3 blåa innan jag slutade ;)

CS var även det första spelet jag köpte till Steam (följde med i Half-Life retail-skivan men ändå) och förmodligen mitt första multiplayerspel till PC som inte var gratis.

Ett av de bästa FPS enligt mig. Bara för att det är så himla simpelt "sikta och skjut", vilket enligt mig gör spelet otroligt "skillbaserat". Jag älskar ju även Unreal, men jag körde samma sak där "one hit one kill", vilket betyder att allt handlar om sikte och reflexer. Det handlar alltså inte om vilken person som lyckats norpa det bästa vapnet eller powerupen. Sen är dessa spelen så instängda att man inte bara kan sitta på ett torn och campa i 360 grader.

Edit: Nu är ju det här inlägget lite gammalt och det visade sig att CS inte släpptes på det europeiska PSN -.- Hoppas att det kommer vid ett senare tillfälle och att man kan låsa ut amerikanerna. Inte bara för att jag hatar dom, men nu har dom fått köra en massa i förväg

OhNoSpywares bild

Välkommen tillbaka kära fina sajten <3 <3 <3

VodkaCitrons bild

26:e augusti är en stor dag för Skillpoint. Både så "avslutas" bantningskuren och samt springandet i flashspelsturneringen ;)

VodkaCitrons bild

Brön i 3D!

Nahojs bild

Lite drygt åtta timmar kvar tills det är dags att sitta och spamma inloggningsknappen för Guild Wars 2 i hopp om att servrarna kommit igång :tard:
Allt för att ANet var "elaka" nog att tala om att de planerar att starta upp "nån gång inom tre timmar före officiell releasetid" för att inte översvämma servrarna med inloggningar :p

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

VodkaCitrons bild

God morgon! :)
Ja, klockan är snart 5, men jag hade huvudvärk så jag pallade inte gå upp förrens nu XD
Blir att ta lite kaffe och läsa Naruto!

VodkaCitrons bild

Ska sitta och kriga lite igenom på Tradera. Är typ helt pank, men det är saker som ligger uppe som förmodligen aldrig kommer dyka upp igen och är rätt dyra på Ebay och andra sidor :O

VodkaCitrons bild

Fuck! Blev överbjuden både på GOKUJO PARODIUS DA Deluxe och METAL SLUG X

:(

Sebastian Magnussons bild

Dagens bästa kaka:

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Furios bild

Jag visste inte i vilken tråd jag skulle lägga upp länken, så det fick bli här :) (om någon vänlig själ på redax tycker att inlägget inte passar så let me know). Det här ser hursomhelst sjukt intressant ut!

Hideo och hans lakejer har verkligen fullt upp nu. Raiden-spelet kommer i februari, därefter är det väl tänkt att femman ska släppas som en fortsättning på huvudsagan, och sen Ground Zeroes som tydligen ska vara något av en fortsättning på trean och Peace Walker. Underbart att man får spela som Original Snake/Big Boss igen :love:!

Senast ändrad av Furio, 6 september, 2012 - 17:44.

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

VodkaCitrons bild

Varit på Grönan och åkte Insane för första gången ;) Nu har jag åkt varje karusell som finns på Grönalund iaf!

Blir nog att köpa Guldkortet nästa år. 1500:- är inte farligt dyrt egentligen, att gå en enstaka gång kostar liksom 400:-

Sen får man lite extra rabatter och sånt!

- 10% rabatt på alla kläder (inkl kepsar) i våra Tivolibutiker.
- Plusmeny (värde 8 kr) vid köp av valfritt hamburgerpaket i våra fastfood-enheter.
- 30% rabatt på endags- och tvådagsentrén till Skara Sommarland och Kolmården.
- 30% rabatt på entré till Furuvik.
- Fri entré till Aquaria.

VodkaCitrons bild

Juste! Såg skit fula saken inne i stan igår!
En stor monter i innerstan för Skylanders Giants med kommentator och hela rubbet, the fuck? :p

VodkaCitrons bild

Wut? Inte visste jag att Terraria hade en fysisk utgåva :p

Sweet! Det blir ett köp.

OhNoSpywares bild

Rätt många populära indiespel kommer efter ett tag ut med lite "finare" fysiska utgåvor numera. I princip Collector's Editions. Den där är ju rätt gammal dock ;D
Var sugen på den ett tag men den är inte riiiiktigt så intressant att jag vill köpa spelet igen. Har redan köpt det 6 gånger på Steam (ja, jag gav bort 5 förstås), det får räcka ;D

Senast ändrad av OhNoSpyware, 10 september, 2012 - 17:21.

Nej, för att vara superdupereditionpition var det faktiskt lite snålt, det kan till och med jag hålla med om. Men det faktum att det är fysiskt är överväldigande nog för mig! Redan på väg i posten nu! :party:

VodkaCitrons bild

Lite sugen på att köpa The House of the Dead: OVERKILL till PS3an för 89:- över på Elgiganten. Men är också tveksam, även om det är rätt så billigt. Har inte MOVE och jag tycker att serien gick utför efter 1an och 2an som förövrigt är mina favorit railshooters :)

VodkaCitrons bild

VodkaCitrons bild

Blev addad i Skype av min sammarbetspartner över på Namco.
Suttit och pratats vid i några timmar nu, riktigt roligt :)

För alla Marvel Vs Capcom älskare, han sitter på högra sidan.

Ska bli jävligt roligt att spela TTT2 med honom så fort jag får det! Eller kanske inte... Men jag lär lära mig lite av det :)

VodkaCitrons bild

Jag gillar också det faktum att jag lägger bud på Japanska spel som jag inte har en aning om hur de ser ut. Man hittar inget på Youtube eller Google vilket är rätt whack.

VodkaCitrons bild

Någon som vet vad som hände med TGS och TTT2? Skulle inte det ha publiserats för länge sen nu? :p

Skillpointar mig som en boss!

UfU__Xs bild

Starfighter Johansson skrev:
Skillpointar mig som en boss!

Party like its najntynajntynajn! 8)
(Även om jag misstänker att den kan ha lanserats något år senare)

Senast ändrad av UfU__X, 5 oktober, 2012 - 18:43.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

UfU__X skrev:
Party like its najntynajntynajn! 8)

Haha, yeah! Du är nästan spot on, den kom 2001 (det är den lite senare Snow-modellen).

VodkaCitrons bild

Hmm man kanske skulle ta och förhandsboka Playstation All-stars från Game.uk, inte farligt dyrt (480ish) + att man får välja en sleeve och får lite DLC på köpet :)

Men release är vid julen, samt att jag skulle kunna få tre bra spel för den slanten som jag inte hunnit inskaffa än. Hmmm...

Jag vet inte om jag ska köpa en processoruppgradering till min Sawtooth (alltså Power Mac G4) eller köpa en MDD (också Power Mac G4 men snabbare). Oavsett vad jag väljer så kommer det kosta onödigt mycket pengar och i slutändan resultera i en dator som i dagsläget redan är utdömd.

Det är roligt att krabba med fruktdatorer men det är också roligt att spara pengarna till öl istället. Hm...

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.