Ollebros bild

I dessa valtider kanske vi borde rösta fram en regering själva! Gamerstyle! Inga tråkiga gubbar och kärringar som finns på riktigt utan spelkaraktärer. Har personen någon gång befunnit sig i ett spel går det rösta på den! Nu sitter jag på tåget med hjärnsläpp men om man gör en lista med personer man vill ha i en regering och vad de skulle göra kan vi nog få fram en lista på ett eller annat sätt!

Vi behöver ju den där
Stadsminister
Utrikesminister
Miljöminister?
Skolminister
Fler...
Shit det tog stopp hjälp mig så ordnar jag upp detta när jag gått innanför dörren hemma och så får jag ändra detta inlägget.
Så jag behöver fler ministrar och folk att ta platerna! Go! Detta kan bli skit bra!(om inte jag gjort första inlägget)

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

UfU__Xs bild

Statsminister - JC Denton

In the fresh.

Finansminister - Wario

Frågan är inte om utan när han smiter med stadskassan. Men tills dess finns det ingen som kan förvalta den bättre.

Försvarsminister - The Boss

"One must die, and one must live."

Jordbruksminister - Harvest Moon-snubben/snubban

Mästerbonde som troligtvis inte är mycket för EU:s jordbruksdirektiv.

Justitieminister - Godot

"There are 253 distinct types of bitterness in coffee... But to pick out each one requires total concentration and the use of all the senses."

Kulturminister - Viewtiful Joe

Ett minst sagt passionerat filmintresse gör denne unge man perfekt för jobbet.

Utbildningsminister - Quistis

Jag känner mig redan motiverad att studera. :love:

Utrikesminister - Outrun-snubben

Han växlar ner och driftar genom hela hela världen på ett par minuter. Perfekt vid kriser där man snabbt behöver nån som kan medla. Han är dock inte så mycket för skrivbordsjobb.

Senast ändrad av UfU__X, 18 september, 2010 - 18:47.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Reyqunes bild

Jag tänker vara tråkig. Jag väljer en samankoplad AI-ras som styr, en som kan lösa flera miljdarder problem, per sekund. Något liknande Geth i Mass Effect kanske.

Spoilers som förklarar mer. Spoilers om Mass Effect 1 & 2 samt Deus Ex 1 & 2

Spoiler: Highlight to view
Men inte som de Geth i första Mass Effect då, där de är styrda av en reaper. Utan mer som JC Denton slutet i Deus Ex 2. Eller mer som de fria Geth är i Mass Effect 2

Fuzzys bild

Pr0n-minister?

Mathias Novaks bild

Fuzzy skrev:
Pr0n-minister?

Fuzzys bild

O yea, Bayonetta är som en överlägsen Palin... liknande mörk läskig stil men med kink varken en riktig man eller kvinna kan blunda inför oavsett politisk orientering.

(dirty little lovely thingy)

spanjoars bild

Miljöminister:
Seth (Red Dead Redemption) - Seth lever i början av 1900-talet, ändå är han så mån om miljön att han återvinner och återanvänder allt han kommer över - 100 år innan det moderna samhället börjar med källsortering!

Försvarsminister:
William "Bill" Overbeck (Left 4 Dead) - Jag själv är en förespråkare för ickevåld och fred. Men om Sverige skulle hotas av en Zombie-invasion, eller biologiska vapen med liknande effekt, skulle Bill tveklöst hjälpa oss överleva.

Kulturminister:
Alan Wake - Precis som vilken annan författare värnar Alan Wake om kultur och historia. Men det är inte den enda anledningarna varför han skulle passa som kulturminister. Han är också en väldigt omtänksam person!

Senast ändrad av spanjoar, 19 september, 2010 - 00:00.
Kettil (inte verifierad)
Kettils bild

Som statsminister så har vi ju den mycket vise och erfarne Malfurion Stormrage

Som finansminister: Super Mario. Se bara på alla stålar han drar in, han skulle göra oss till rikaste nationen i världen.

Altair som utrikesminister, kommer man inte längre i diplomatin så löser han det nog på sina små sätt..

Master Chief som försvarsminister, se på honom bara! Vem skulle våga invadera oss?

AccoWands bild

Kettil skrev:
Vem skulle våga invadera oss?

The Covenant. :tired:

Infrastrukturminister- Engineer

Give me back my face!

Kalaslirarens bild

Jag vill se Duke Nukem i alla poster. Kanske kan resultera i en eventuell diktatur. Men vem vill inte ha en Duke Nukem-diktatur..

Kettil (inte verifierad)
Kettils bild

Ja, men vi vet ju alla vad som händer om dom invaderar! du vet liksom ba peow peow

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.