Crimson Thunders bild

I,Robot med Will Smith.

Bra film, 4/5

PSN: Mr_jump

Mists bild

Jag har plöjt igenom en jävla massa filmer sedan jag hittade Cineraculo.com, men senast var det Equilibrium. Lite konstig var den eftersom de som tog medicinen ändå verkade känna en del känslor. Bra trots det, actionscenerna gillade jag.

Crimson Thunder skrev:
I,Robot med Will Smith.

Bra film, 4/5

Will Smith är så jävla bra, det insåg jag i I Am Legend.

Helvete vad projekt han har på gång, 34st står listade på IMDB.

Senast ändrad av Mist, 8 augusti, 2010 - 09:22.
Crimson Thunders bild

Mist skrev:
I Am Legend.

Också en otroligt bra film, jag kan inte komma på en enda dålig film med Will Smith :p.

Mist skrev:
Helvete vad projekt han har på gång, 34st står listade på IMDB.

wtf :O, hur ska han hinna med det?

PSN: Mr_jump

Mists bild

Crimson Thunder skrev:
wtf , hur ska han hinna med det?

Jag skulle aldrig kollat på hans imdb-sida, nu är jag jättesugen på de filmerna men det kommer säkert dröja flera år.

Några ex: Bad Boys 3, Independence Day 2+3, I Am Legend Prequel och Men in Black 3.

MythDarKs bild

Stroker Ace skrev:
The Machinist. En psykologisk thriller av hög klass. Tappar lite mot slutet ("lämnar mer att önska") men bjuder ändå på en oförglömlig mindfuck.

Dem raderna räcker för att väcka mitt intresse.

Crimson Thunder skrev:
wtf :O, hur ska han hinna med det?

Det är vad som är planerat för ett par år framöver skulle jag tro.
En skådespelare är för övrigt inte alltid bunden till ett och samma filmprojekt under hela filmens produktionstid. När han själv inte behövs framför kameran för en film kan han mycket väl finnas där för en annan film.

Senast ändrad av MythDarK, 8 augusti, 2010 - 11:01.

In time, one man will seek to rule over all. It is human nature, inescapable.

Strafers bild

8/10

6/10

9/10

3 x Kidman :love:

Senast ändrad av Strafer, 8 augusti, 2010 - 18:33.
Gertzys bild

Give 'em Hell, Malone

Den var helt klart underhållande att se, men stilistiskt spretade den något så oerhört. Kändes inte som man visste vad man egentligen ville med filmen. 3/5.

Jimmistones bild

Crimson Thunder skrev:
jag kan inte komma på en enda dålig film med Will Smith

Independence Day

I fuckin' hate pikeys!

HerrOlssons bild

Gudfadern, OMFG vilken film, trodde hjärtat skulle hoppa ur ibland.

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Lars Jensens bild

Såg precis The Men Who Stare At Goats och kan varmt rekommendera den till alla som har ögon och en tv och dvd-spelare då. Och pengar att hyra filmen.

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

UfU__Xs bild

The Fountain

Rätt bra, lagom filosofflummig och gripande för min del. :)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Man5ons bild

Lars Jensen skrev:
Såg precis The Men Who Stare At Goats och kan varmt rekommendera den till alla som har ögon och en tv och dvd-spelare då.

Mjä.

Last chance to lose control

Lars Jensens bild

Man5on skrev:
Mjä.

FETT JO! menade du väl? :ghost:

TTV
TTVs bild

Såg precis The Hangover. Fruktansvärt rolig! :D

[4]

Alexanders bild

Shutter Island (alldeles nyss)

Jag... återkommer med kommentar, kanske. :tard:

Man5ons bild

Lars Jensen skrev:
FETT JO! menade du väl?

Alltså, jag uppskattar försöket de gjorde med TMWSAG. Men jag tycker resultatet saknar finess. Det räcker liksom inte med att ta fyra av de coolaste manliga skådisarna, ge dem randomrepliker och göra en crazyfilm i öknen. Det måste till en del brillians TILL. Lyckade sådana är till exempel The Big Lebowski och Fear and Loathing in Las Vegas i mitt tycke. Där har man allt det crazy, plus ett lager genialitet.

Jag lägger skulden, hela den samma, på Grant Heslov. Det här var helt enkelt inte rätt rulle för honom. Manuset hade behövt bröderna Coen för att lyfta.

Senast ändrad av Man5on, 13 augusti, 2010 - 00:23.

Lars Jensens bild

Det är ju inte världens bästa film, men bra. Inte för att filmerna du nämner befinner sig på min lista över bsäta filmer. Big Lebowski ägs av t.ex. Big Fish. Är min åsikt iaf. ;)

Lars Jensens bild

Det är ju inte världens bästa film, men bra. Inte för att filmerna du nämner befinner sig på min lista över bsäta filmer. Big Lebowski ägs av t.ex. Big Fish. Är min åsikt iaf. ;)

Man5ons bild

Lars Jensen skrev:
Big Lebowski ägs av t.ex. Big Fish. Är min åsikt iaf.

:~

Man5ons bild

Gertzy skrev:
Give 'em Hell, Malone
Den var helt klart underhållande att se, men stilistiskt spretade den något så oerhört. Kändes inte som man visste vad man egentligen ville med filmen. 3/5.

Du lurade mig att se det här genom att vara på tok för snäll mot den. Give 'Em Hell Malone kan nog vara en av de tio sämsta filmerna jag sett någonsin. Fy fabian!

Det går att göra mishmash av genrer, att sätta noir i nuet, goda exempel är t.ex. Brick och till viss del Lucky Number Slevin. Men det här alltså? Den SÅG vedervärdigt dålig ut, replikerna satt inte öht och Thomas Jane är ungefär lika charmig som en söndrig industrifläkt.

Undvik det här straight-to-DVD skitet.

in solvent sees bild

Stroker Ace skrev:
The Machinist

Det som är så kul med filmen är att det från början bakades in mängder av hyllningar till Nine Inch Nails. Trevor Reznik = Trent Reznor
Samt så skrevs namnet med ett spegelvänt "N" från början, vilket senare ändrades eftersom regissören tyckte att det var så uppenbart att det hintade åt Nine Inch Nails håll.

Dessutom ville man att Nine Inch Nails skulle skriva musiken, (Reznik jobbar inom industrin, kul hint åt det industriella soundtracket regissören ville ha), men det blev tyvär alldrig så.

all producing nothing intelligent to cause disease

HerrOlssons bild

Maffiabröder aka Goodfellas... Inte så bra som jag först trodde, men gangsters liksom... awesome!

O o

VodkaCitrons bild

Survival of the dead.

Inte konstigt att den filmen blivit bortglömd och aldrig fått stå i rampljuset :3 Skit film! Ripp off av någon annan, kommer dock inte på vilken, men hade exakt samma element i filmen ialf.

3/10

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Lars Jensens bild

Såg nyss The Book of Eli, vilken var bra faktiskt. Välgjord men kanske utan det där "umpfet" man vill ha. The Road och Mad Max är bättre, ska sägas.

3/5

Naturlazers bild

Såg precis Kick-Ass.
Otroligt grym film. Över förväntan! :beer:
5/5!

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

HerrOlssons bild

Naturlazer skrev:
Såg precis Kick-Ass.
Otroligt grym film. Över förväntan! :beer:
5/5!

Spoiler: Highlight to view
Jag gråter nästan när dom tänder eld på cage men mindy är så jävla awesome så man vill bara gå ut och bryta sönder något när hon skjutit kameran!

Senast ändrad av HerrOlsson, 14 augusti, 2010 - 23:56.

O o

SHTGNs bild

Såg Tekken för ett tag sen och den var totalt värdelös.
Det är ganska illa när man får den animerade Tekken-filmen att se bra ut i jämförelse. Ingen överraskning att filmen suger med tanke på att regissören inte har gjort en enda bra film och manusförfattaren har skrivit manus till en utav 2000-talets sämsta filmer. TV-spelsfilmer kommer aldrig att funka när man inte ens FÖRSÖKER göra någonting bra eller kreativ utav originalmaterialet.

1/5

Achis bild

Fantastic Mr.Fox

En av dom bästa filmerna jag sett på länge. :love:

I'm with CoCo.

in solvent sees bild

Cape Fear, remaken.
Var bättre än jag mindes den, och de stundtals lysande skådespelarinsatserna gör att de mindre lysande skådespelarinsatserna hamnar i skymundan. Bra film helt enkelt. :)

4/5

all producing nothing intelligent to cause disease

Piccolos bild

Jotta skrev:
Helt ok men lite gay..

Du é ju inte frisk :tard:

Bitch, I'mma let you finish in a minute

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.