Crimson Thunders bild

Håller på att bli förkyld :(

PSN: Mr_jump

Blawks bild

När jag åkte skateboard hem från skolan och precis hade ätit en risifrutti kände jag att jag faktiskt ville snyta mig för att fulländat kunna njuta av den sköna kvällssolen och den enastående låten Blackwater Park, invid Årstavikens vackra vattenvy. Jag svängde in på Pressbyrån och tänkte att om jag köpte något lite kunde jag med gott samvete ta ett par servetter och fortsätta min sköna kvällssols-sväng med skateboarden och iPoden. Men NEJ. Den tjocka fula kärringen tänkte inte tillåta något sådant befängt beteende. Det var tydligen alldeles för mycket begärt.

Kärringjävel - Vad ska du med servetterna till?
Paul - Jo, jag behöver snyta mig. Tänkte att om jag köpte något, var det helt okej om jag tog lite servetter.
K - Vi säljer pappersnäsdukar...
P - Vadå?.. Om jag köper något här... Får jag inte ta med mig lite servetter?!
K - Nej.
*Ser jävligt förbannad ut, slänger skiten på disken, vänder mig om beger mig mot dörren.*
P- ...........!!!!!!!! Pressbyrån alltså... Vilket skämt.
*Tystnad i hela affären. Jag lämnar skitstället.*

Inte nog med att jag innan tyckte att affären var hutlöst dyrt och med bristande urval. Det här var absolut droppen. Jag tänkter aldrig mer sätta en fot på Pressbyrån. Jäveln förstörde mitt flyt.

Alexanders bild

Beställde 3 spel från Spelbutiken den 30:e augusti. Idag den 6:e september får jag ett mail om att Alan Wake tyvärr inte fanns i lager och preliminärt kommer att skickas 15:e september. Inte snabbt precis. :tard: Speciellt med tanke på att det står på deras hemsida just nu att spelet finns i lager. Men jaja, har en hel del att spela ändå så.

Jompas bild

Galet förkyld. Tur att det finns té och honung hemma. Citron skulle visserligen vara pricken över i, men man kan ju inte få allt.

Sov på dagen (skulle ringa bjore när jag var klar med pluggandet, men somnade i soffan så fort jag kom hem :tired:) och är därmed vaken nu.

Dessutom är tydligen den sokratiska lektionen på BMC (långt ut åt helvete) 8.15.

We are ugly but we have the music.

Sundance Kids bild

Alltid trevligt att böckerna i kursen man läser inte finns i tryck längre och är då således i princip omöjliga att få tag på.

Sen så möttes jag av ett trevligt meddelande från bokus angående en bok jag beställt. Det stod såhär: "Skickas inom 26-40 vardagar".

Fan vad härligt.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Blawks bild

Sundance Kid skrev:
Sen så möttes jag av ett trevligt meddelande från bokus angående en bok jag beställt. Det stod såhär: "Skickas inom 26-40 vardagar".

Hellre det än Cdons härliga:

Leveranstid: 3-6 arbetsdagar = Aldrig.

Naturlazers bild

Bränner på handen! |(

Varför?
Jo, jag cyklade i en kurva i vanlig fart, så kom det en liten nedförsbacke med en högerkurva i slutet. Tar den kurvan galant, men från busken bredvid kurvan så hänger det ut en "brännässla" som min högerhand träffar (Brännässlan var precis i samma höjd som styret).
Brände så fördjävligt mycket hela cykelresan :tired:
Så nu är min hand alldeles "Blåsröd" ( :tard: ) och det svider :cry:

På hemvägen sen så tänkte jag kolla upp om det verkligen var en brännässla. Det var det inte. Det var någon annan sorts växt som har samma effekt som en brännässla.

Surt! |(

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

VodkaCitrons bild

Min mobil är SÅ dålig. Nu menar jag dålig som i utsliten. Lampan för kameran har slutat funka. Säger ofta "Sätt in ditt simkort", så man måste ta ut batteriet o hålla på mecka.

Så vill ha en ny mobil.. Men den mobilen jag vill ha är slut överallt nu E¤E%RT&/()=O"#¤%&

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

Blivit sjuk :(

Anime serien Shiki har uppehåll i 3veckor !??!?! :(

VodkaCitrons bild

Fixade ett FF13 (Betala i butik) för 5dar sen, letade runt information på hur länge man kunde ha spelet liggandes, eftersom jag tänkte hämta ut det imorgon (7dar gått). Nu är beställningen "avbokad", men det gör inget för det finns fortfarande ex kvar för 199:-

Men nu kommer problemet, detta gjorde så jag fick lust att gå in på tradera och söka på "FF" och får upp limited ed/collectors guide till PS3 (Som går ut om 9e dar). Blir inte den för hög, så vill jag självklart lägga bud istället, problemet är ju att man inte vet om webbhallen kommer ha kvar sitt erbjudande då.

Skulle webhallen inte avregistrerat min ordet, så skulle jag inte ha det här problemet 0.0 Elaka..Beslutsångest = sämst.

Alexanders bild

Efter att ha varit någorlunda inaktiv på forumet ett tag råkade jag klicka på "Markera alla som lästa". :(

Reyqunes bild

Alexander skrev:
Efter att ha varit någorlunda inaktiv på forumet ett tag råkade jag klicka på "Markera alla som lästa". :(

Ifall du inte använder den alls så kan du alltid ta bort den med Adblock Plus Element Hider.(ifall du använder firefox då)

Senast ändrad av Reyqune, 19 september, 2010 - 17:43.

Sebastian Magnussons bild

Alexander skrev:
Efter att ha varit någorlunda inaktiv på forumet ett tag råkade jag klicka på "Markera alla som lästa".

Aj, vilken tråkig timing :(

Lade precis till en popup som frågar om man verkligen är säker på det, för att slippa såna grejer.

Reyqune skrev:
Ifall du inte använder den alls så kan du alltid ta bort den med Adblock Plus Element Hider.(ifall du använder firefox då)

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Reyqunes bild

Sebastian Magnusson skrev:
Lade precis till en popup som frågar om man verkligen är säker på det, för att slippa såna grejer.

Är det meningen att alternativen ska vara "OK" och "Cancel"?

Sebastian Magnussons bild

Reyqune skrev:
Är det meningen att alternativen ska vara "OK" och "Cancel"?

Prata med din webläsare ;)

Den använder dess inbyggda funktioner, så är webläsaren på engelska blir det på engelska. Mina är OK och Avbryt, t.ex.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

sultans bild

Inte riktigt dagens negativa men nästan iaf, dumpad av bruden efter 5 år tvingas bo i sitt gamla rum i föräldrarnas källare... :~ fuck it all to hell

You can't arrange them by penis...

kuwabatakes bild

Och idag blommade förkyllningen ut ordentligt, feber, snuvig och ont i halsen, :tired:

Hoppas nu att det håller sig där och inte är något annat, jag pallar verkligen inte med någon långsjuka.

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

VodkaCitrons bild

Överfört pengar till Paypal. Men kommer dröja ända fram tills tisdag/onsdag innan man ser dom pengarna på kontot. Usha Pusha. Har inte heller kunnat göra det innan det blev "helg", eftersom jag fick hem mitt nya kredit idag.

Hemma imorgon själv (yaay).. not.. betyder bara att jag måste ta hand om hund.

sultan skrev:
föräldrarnas källare

Nu är du en riktig gamer ialf! Lilla stereotyp ;)

sultans bild

VodkaCitron skrev:
Nu är du en riktig gamer ialf! Lilla stereotyp

Gillar stereotyper så varför inte satsa på att bli en själv :p
Fast saknade inte källaren om vi säger så...

You can't arrange them by penis...

Ollebros bild

Alexander skrev:
Beställde 3 spel från Spelbutiken den 30:e augusti

fått spelen ännu?
jag beställde Starcraft 1 den 4de augusti och har inte fått spelet från dem ännu.

gillar trueblood men HATAR Sookie i serien. stör mig som fan på henne. utan henne hade serien vart grym.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Jottas bild

Ollebro skrev:
gillar trueblood men HATAR Sookie i serien. stör mig som fan på henne. utan henne hade serien vart grym.

+1

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Alexanders bild

Ollebro skrev:
fått spelen ännu?

Svar ja :beer:

Make.Senses bild

Retar mig lite på Posten. Ibland är de riktigt snabba och bra, och ibland tar de lååång tid på sig, vilket är irriterande. Både ersättningsmus till min laptop (under ett av mina mindre ljusa ögonblick tyckte jag det var smart att skölja rent den under en kran, dock var det bara billig standardskit) och Medal of Honor skickades i Måndags enligt de företag jag beställt från. Hade jag något av paketen idag? Nä. Sen väntar jag även på två pälsmössor från Ryssland att ha nu i vinterkylan. Där vet jag att den Ryska posten spelar in lite också, men de skickades för över en vecka sedan, och har de kommit än. Nä.

Har jag inte både min ersättningsmus och MoH i brevlådan imorgon blir jag lite sur på posten. När de ändå håller på kan de passa på och leverera mina pälsmössor också(en till mig, samt att en kompis köpte en), sega jävlar. :tired: :|

KidCactuss bild

The Ultra skrev:
under ett av mina mindre ljusa ögonblick tyckte jag det var smart att skölja rent den under en kran

Hahaha, vad tänkte du då egentligen? :bigsmile:

Psykisk sjukmänniska

Make.Senses bild

KidCactus skrev:
Hahaha, vad tänkte du då egentligen

"Äh, den här verkar tåla allt, och jag får ju i alla fall av rengöringsmedlet jag haft på".
När vattnet fått rinna färdigt stoppade jag tillbaka den i datorn och så försökte köra, det fungerade inte. Inte heller efter att den fått torka.

Men bättre att jag förstör en mus för typ 60:- istället för min Cyborgmus jag fick betala 1500:- totalt.

HybridTheWombats bild

Tänkte spendera min lediga dag framför Medal of Honor idag, men istället fick jag plantera nyllet i skrivbordet upprepande gånger efter att ha insett att det inte släpps förräns imorgon.

lazymatts bild

Vaknade upp idag ovanligt sliten och till min stora förskräckelse var både ipren och resorb slut.

Spelblogg: Lazy Matt's Gamer Blog - http://lazymatt.wordpress.com

Ollebros bild

The Ultra skrev:
"Äh, den här verkar tåla allt, och jag får ju i alla fall av rengöringsmedlet jag haft på".
När vattnet fått rinna färdigt stoppade jag tillbaka den i datorn och så försökte köra, det fungerade inte. Inte heller efter att den fått torka.

du måste satsa på att bli elektriker! :party:

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

VodkaCitrons bild

Betala 500:- i tullavgift för PS3:an :tired:

KidCactuss bild

Jag har fått en repa i glaset på min iPad. :cry:

Psykisk sjukmänniska

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.