Alexanders bild

Vaknade snuvig och med halsont. :tired:

Senast ändrad av Alexander, 12 november, 2010 - 12:09.
VodkaCitrons bild

...

Routern har krashat, så här sitter jag med Comviq kontakt surf-tjosan! Wooho ..
... :tired: Just kill me already

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Make.Senses bild

VodkaCitron skrev:
Routern har krashat, så här sitter jag med Comviq kontakt surf-tjosan! Wooho ..

Då är det väl bara att köra med trådat från modemet istället, eller?
Ehternetport har du garanterat på datorn.

VodkaCitrons bild

The Ultra skrev:
Ehternetport har du garanterat på datorn.

Det jag alltid har ^^ Testat trådlöst bara för att, men den vill ej. Slutade fungera i förgår. Inget är fel på ip-adressen eller något liknande. Säger nej till datorn och PS3an. Så ringde och ska nu få en ny på fredag och allt annat stämde. Har glappat ett bra tag nu, stänger av sig 2minuter runt 03:00, sen 03:15 och 03:30 varje dag. Sen dör den i 5timmar om man pluggar in den i en annan hårdvara.

Ska få samma modell tydligen =/ Hoppas det går bättre, annars får jag gå ut och köpa en.

Make.Senses bild

Blir inget CES'11 för mig. Han jag skulle åkt till Vegas med kommer inte kunna ta ledigt den veckan för att åka iväg, så han själv åker inte, och då kan inte jag heller åka. Lite synd. Hade varit oerhört trevligt att besöka, se allt nytt coolt 3D-grejs som med all sannorlikhet kommer vara där, Nintendo är där för första gången på 16 år också, och rent allmänt hade det varit tufft. Men nu blir det inget. Väldigt stor negativ överraskning, som dock leder till dagens positiva överraskning..

VodkaCitrons bild

BBB: "Du kommer ha din nya router på fredag"

Yeah right :cry:

Naturlazers bild

VodkaCitron skrev:
BBB: "Du kommer ha din nya router på fredag"

Yeah right :cry:

Man ska aldrig lita på BBB.

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

VodkaCitrons bild

Naturlazer skrev:
BBB.

Tycker dom är rätt trevliga ändå. Routern har gått sönder och efter ett telefonsamtal så skickar dom en ny hem till mig :) Men om de ska lova ett datum, så får de gärna hålla det. Tycker dock att de lät dumt att lova att jag skulle ha den på fredag när jag ringde i onsdags.

VodkaCitrons bild

Leslie död :cry:

Sen hade jag tänkt hämta upp ett ナルトpaket hos Webhallen. Men dom är dåliga på att ta in första versionen till PS3 antagligen =/ Och collectors av 2an har de inte heller så.

----------
December 6

Blivit handikappar hära. Rev mig på en kapsyl tvärs över fingret. Vilket rubbar mitt liv när det både gäller studier och spelande =(

----
December 8

Men vafasiken :O Där rök min hela dag. Mobilen dog mitt i allt och kroppen vägrade vakna. Sov i princip 24timmar. Missat två middagar :p

Senast ändrad av VodkaCitron, 8 december, 2010 - 21:29.

Andreas Ljungströms bild

Telia suger! Skulle slå mig ner i soffan och glo på Milan - Ajax, blir uppmanad att starta om min digitalbox för en uppdatering och vad händer då? Jo, detta! http://www.dn.se/nyheter/sverige/telias-digital-tv-tjanst-kranglar-1.122...

Nu är jag sur. |(

UfU__Xs bild

FAAAAN! Måste glömt min grafräknare på labben igår. bajsbajsbajsbajsbajs |(

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

UfU__Xs bild

Grafräknare återfunnen, laptop död. Verkar vara psu-kortet som fallerat, hoppas det går att fixa. :tired:

WEAR!"

KidCactuss bild

UfU__X skrev:
Verkar vara psu-kortet som fallerat, hoppas det går att fixa.

Fram med lödkolven bara!

Psykisk sjukmänniska

UfU__Xs bild

KidCactus skrev:
Fram med lödkolven bara!

Ja jag har ju sett att det inte är omöjligt att göra sånt. :bigsmile:
Annars finns de på ebay för någon hundring.

WEAR!"

Ollebros bild

UfU__X skrev:
Grafräknare återfunnen, laptop död. Verkar vara psu-kortet som fallerat, hoppas det går att fixa.

Grafräknare is the shiet! Min ti-84plus skall jag aldrig göra mig av med!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Men vafasiken Där rök min hela dag. Mobilen dog mitt i allt och kroppen vägrade vakna. Sov i princip 24timmar. Missat två middagar

Hur sjutton då? Min inbyggda klocka väcker mig fan 7 varje morgon! Om jag inte lägger mig 2 på natten och vaknar 9 :tard:

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Fuzzys bild

VodkaCitron skrev:
Missat två middagar

Nobel-festerna? :p

VodkaCitrons bild

Ollebro skrev:
Hur sjutton då?

Jadu, satt uppe hela natten och pluggade till prov, somna 1timme på morgonen och sen bar det av till prov. Var klar runt 16:00, kom hem, satt klockan på 19:00, men glömde såklart kolla batteriet, vilket var typ slut ^^ Så vaknade 5 på natten, var upp till 10 och ställde klockan på 13:00. Vaknade, stängde av alarmet och råkade somna om och vakna då 20:00 ^^

Fuzzy skrev:
Nobel-festerna?

Var tyvärr inte bjuden i år :p

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Jadu
sånt är jobbigt, en gång vaknade jag klockan 11 och det kändes som typ hela dagen hade hunnit passera undertiden jag sov.

VodkaCitrons bild

:cry: Jag ramlade ner för en trapp i stan. Fast på rumpan, men mobilen är helt repig :cry: Tur att den är gammal och skruttig.

Sen satt jag på mig underkläder med dåligt resår :p Så jag tappa dom och frös arslet av mig bokstavligen, på vägen hem :cry:

Jottas bild

VodkaCitron skrev:
Sen satt jag på mig underkläder med dåligt resår :p Så jag tappa dom och frös arslet av mig bokstavligen, på vägen hem :cry:

Hhahahhha wtf :D irlfniss..

Tråkigt annars.. :cry:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

VodkaCitrons bild

CardGamesFTW borttaget ifrån Youtube. Kul

Reyqunes bild

Stargate Universe nerlagt.

Make.Senses bild

Ska fixa fönster i mitt datorchassi, men för kunna sätta dit plexiglaset så är det en fördel om det finns fönster, så det måste sågas ut. Och det är jävligt svårt när man inte har rätt verktyg.

Vinkelslipen hos mamma är inte hemma, och far min har tagit med sig sin upp till vår nybyggda stuga en bit norrut. Alla bågfilar är borta, och dremmel har vi ingen. Jag försökte borra hål, och sen såga med ett ensamt bågfilsblad, men det går fanimej inte.
Det blir inte bra.

Sen blev jag rekommenderad att pröva sticksågen av min mors sambo, köra sakta och med fintandat blad som tydligen skall ligga i förrådet/garaget. Har letat ihjäl mig och hittar ingenting. Vart är alla verktyg när man ska ha dem?

Så nu har jag bara en serie hål borrade i chassit. :|

VodkaCitrons bild

Buggade för mig på Bioshock 2 :( Skulle döda en specifik gubbe, men han mörda mig. Så då spawnade jag lägre fram i spelet, med låsta dörrar. Kan inte komma ut eller döda gubben =( För att komma ut, så måste jag ha dödat honom.

Ska se sista episoden av Shiki strax, sen e det slut :(

Alexanders bild

Råkade slå mig i pannan med "bajsspaden" till kattlådan när jag skulle försöka tejpa ihop den tidigare idag, då den gick av från handtaget (plasthandtag med metallspade) häromdagen. :tired: Blev ett litet jack till och med. :p

VodkaCitrons bild

Satt och skrev på en sak i 1timme, sen råkade jag trycka på X på fliken. Internet <3

Vadå att man inte kan öppna den i historik eller något sånt igen, suck. Backup är värdelöst.

VodkaCitrons bild

Bäste Webhallenkund,

Du får detta mail då du har bokat Little Big Planet 2 - Special Edition.

Tyvärr har vi fått besked från den nordiska distributören att de har valt att ej ta in denna utgåva och din order har därför ersatts med Collector's Edition. Denna utgåva för 799 kr innehåller förutom spelet även ett limiterat omslag, 5 st. PSN-avatarer samt 7 st. eklusiva nedladdningsbara kostymer:

Nej tack. Bara haft det bokat sen när det först utannonserades på sidan :tired: Import?

Nu måste jag mejla dom, bläh. Går ju inte ens att trycka "avbeställ order" av någon dum anledning.

Senast ändrad av VodkaCitron, 7 januari, 2011 - 19:09.

VodkaCitrons bild

Jaha nu suger collagehumor sidan. Ful som stryk och 5sec intro.

Alexanders bild

Dagens negativa överraskning var att jag blev påmind om att gårdagens negativa överraskning var att skrivbordslampan "gick" (sönder) och vi inte har en enda hemma att byta ut den med. Passande tillfälle att ha noll belysning vid skrivbordet när man har tenta på fredag. (Har inte någon taklampa i sovrummet så det blir väldigt mörkt). Har tagit en vanlig "myslampa" nu från ett fönster och ställt på skrivbordet.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.