OhNoSpywares bild

Naturlazer skrev:
Säker på att de inte hann skeppa iväg det?

Yep, upptäckte att de konkat just eftersom jag fick ett "order cancelled"-mail utan några detaljer. blev mycket fundersam men sajten visade ju snabbt varför de tagit bort min order.

VodkaCitrons bild

Jaha och än är man inte frisk :(
Har 10 sidor att typ skriva samt prov på tisdagen :(
*snyft* Vill bli frisk!

Är ju inte direkt att göra något, läser lite sen nyser man eller hostar och tappar fokusen, sen när man hittar stället där man låg så hostar man till ännu en gång -.- Plus att man är jätte förkyld och måste ta tag i papper var 20:e sekund.

Men men. Var säkert över ett år sen jag var sjuk senast eller så :) Och var nog ännu längre sen jag mådde så har dåligt.

Blir åtminstone bättre och bättre för varje dag vilket är skönt :)

Man måste se det positiva i saker och ting ändå ;)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

:( Dumma prov!
Fick sova en timme förut idag, sen bar det av till prov i 5 timmar. Kom hem, vänta tills det blev mat och sov nån timme. E fortfarande skit trött och har prov IGEN imorgon.

Jag missade något :S Det är ju så dåligt informerat allt i hop. "Har du gjort alla tre delarna? Ja! Grattis då är allt avklarat!"

Melj "Du var inte med på den sista delen (det är tydligen 4a), så du får komma imorgon" :( Fick ju inte reda på tid, klassrum eller något idag så hur skulle jag gått dit? och alla säger ju till mig att jag e klar :p

Dock är det bara 20min promenad, pendel och sen ytterligare en 3 minuter. Inte så jädra jobbigt. Hade varit värre om det var en annan skola, där man måste byta tåg och ha sig.

Efter det har jag åtminstone "sommarlov!" ^^

Blir att sova lite till nu då om man kan ^^

OhNoSpywares bild

Jag är extremt mörkrädd, och idag när jag stod och duschade fick vi strömavbrott. Hade vi haft ett badrum med fönster hade det ju inte gjort så mycket (småsoligt och fint ute), men nu råkar vårt badrum vara inslängt precis i mitten av lägenheten med dörren åt det enda andra rummet som inte har fönster. Det lilla ljus som når in i det rummet når definitivt inte in genom dörrspringorna. Det blev därför dödsmörkt. Och förutom duschen också supertyst då ventilationen helt tystnade och allt annat som lät ute i lägenheten slogs av.

Dödsångesten.

Jag måste nog jobba på det här med min rädsla för mörker :p

Starfighter Johanssons bild

Bakfull.

Perggs bild

Dagarna borde ha fler timmar!

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

Christian Håkanssons bild

Om dagarna hade fler timmar skulle arbetsgivarna vilja få oss att jobba mer och det är inte uppskattat av alla ;)

Linnea Hummels bild

Önskar 6 timmars arbetsdag för alla.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

OhNoSpywares bild

Escape. ;D

Perggs bild

Christian Håkansson skrev:

Sanning, får förespråka längre ledighet för alla istället då.

Fler timmar på dagarna lär ändå vara svårt att få igenom ;)

Per Gustafsson
Twitter: Per_Machine

Andreas Bergs bild

Tredje insättningen av samma summa pengar till min Steam Wallet under denna rea. Jag hade tänkt att första insättningen skulle räcka minst halva rean...

On the bright side: GAMES! :beer:

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

VodkaCitrons bild

Min dator fittar sig som vanligt. "Bip, fel på hårddisken/eller så är det ingen disk i". Nähe nähe... Säger du nu ja utan anledning -.- suck...

Får väll köpa en ny dator i höst på avbetalning.

Den funkar bara när den vill funka, blir att stoppa in en annan hårddisk, ta ut den och stoppa i den gamla, då brukar det funka "!%¤!"%!%!#"!

Nate Travellers bild

Kan lida med dig VodkaCitron! Råkade själv ut för datorkrasch för 1-2 veckor sen och var tvungen att skaffa ny dator. Sen så trillade ingen lön in heller för juli, och då jag ringde och pratade med lönekontoret fick jag reda på att den kommer i augusti-slutet i stället, vilket knappast hjälpte till lindra ekonomin efter datorn. Och för att runda av den senaste halvmånaden så insåg jag idag att min cykel blivit stulen (troligen igår då). Underbar tidsperiod på sistone. Not. :( |( :cry:

OhNoSpywares bild

VodkaCitron skrev:
fel på hårddisken

Har du kört nåt hårddiskfelsökningsprogram? Vissa fel som sådana program hittar kan de fixa.
Finns garanterat en anledning :p Nåt är fel, men det behöver inet vara nåt kritiskt fel.

VodkaCitrons bild

OhNoSpyware skrev:
Har du kört nåt hårddiskfelsökningsprogram? Vissa fel som sådana program hittar kan de fixa.
Finns garanterat en anledning :p Nåt är fel, men det behöver inet vara nåt kritiskt fel.

Neh och min dator är så dålig så den överhettas och stängs av, när man ska köra "avancerade saker" typ... Flash, film eller program som ska ladda och söka efter skit.

Min elektronik är störd, har alltid varit. Typ "oj shit datorn är helt trasig, vill inte ens starta"... Nästa dag *sätter på datorn och allt fungerar som vanligt* Eller så sparkar man bara till skiten haha XD

Den lär nog fixa sig själv, om den vill fortsätta leva dvs. Har reservdator (den jag är på nu), men problemet ligger ju i att allt viktigt alltid är på den andra hårddisken och jag kan inte föra över stora mängder för då överhettas datorn ;D Och min externa disk är trasig <3

Vilka bekymmer!

Men jag måste ändå fixa en ny dator snart. Har haft denna laptop i tre år eller liknande och har haft den igång 12timmar/dag.

Starfighter Johanssons bild

För mycket öl och flipper.

OhNoSpywares bild

En pippifågel bestämde sig för att avsluta sitt liv genom att flyga rakt in i vårt vardagsrumsfönster. Tydligen var vår balkong en bra plats för den sista vilan. Vi håller inte riktigt med :/

VodkaCitrons bild

Facebook TVINGAR en att fixa timeline -.-

OhNoSpyware skrev:
En pippifågel bestämde sig för att avsluta sitt liv genom att flyga rakt in i vårt vardagsrumsfönster. Tydligen var vår balkong en bra plats för den sista vilan. Vi håller inte riktigt med :/

:cry:

OhNoSpywares bild

VodkaCitron skrev:
:cry:

Indeed :( Mycket trist :(
Det var nog en koltrasthona f.ö.
Väldigt fin.

VodkaCitrons bild

Det nya Tekken.
Fatta hur många som har bajsat på Namco Bandai forumet dom senaste dagarna ^^

Satt flera timmar under natten för att ge ut varningar, radera trådar och annat mähä! :)

Usch, får du Pröjs för det, i någon form?

VodkaCitrons bild

Usch, får du Pröjs för det, i någon form?

Inte än så länge, men får leka matcho och samtala med fina personer! :)

Sen får man ju iofs poäng av att skriva, vilket blir en del eftersom man både skriver som MOD och som privatperson. Sparar ihop till en jacka som nog snart är min! Wooho! :)

Spännande, vad är det för jacka måntro??

VodkaCitrons bild

Spännande, vad är det för jacka måntro??

ACE COMBAT™ ASSAULT HORIZON Collector Jacket

:) fan vad cool. :)

VodkaCitrons bild

StarHawk uppdateringen.
De har kört in DLC som man måste betala för, vilket är ett par byggnader... Kul blir ju multiplayer delen så himla balanserad och rolig, woo...hoo!

Sen har de även tagit bort vissa skills, såklart den jag använt mig av mest...

Neh det är inte roligt att spela längre =/

VodkaCitrons bild

Okej, vad har hänt, har jag verkligen spelat så intensivt?

VodkaCitrons bild

Dags att gnälla lite, ligger ju i svenska generna ;)
Men allt som man förväntar ska vara på en högnivå sköts som om det är en pysseluppgift i 6års -.-
CSN,SOC,SKOLA, vad man nu vill välja så är de så usla på att sköta sitt jobb att man bara blir "pff" fuck it.

CSN. "Vi har fått din ansökan, den är ok, du får pengar när vi ser att du börjat plugga". Makes sens, finns ju flera som glömmer bort att de börjar skolan eller har orsaker till att de inte kan börja. Då är det dumt att betala ut pengar som man känner tvingas betala tillbaka ändå.

Därför står det "Datum *" "Summa" hos CSN. Ja, jag ska väll bara lämna in första uppgifterna så jag blir inskriven som aktiv, som vanligt då.

Nästa dag "Du får pengar om 2 dagar" "Summa". Ok, det betyder att de fått bekräftelse från skolan.

Dagen efter det får man ett brev hem "Vi har stoppat ditt CSN från och med den 6:e Augusti för din skola har inte gett oss informationen om att du börjat studera" 0__o

1. Skolan började i måndags (Augusti?). 2. Varför ändrades "okänt" till i övermorn om jag inte ska få pengar.

Varesej det är strul eller inte så gör det ju att man blir upprörd i onödan liksom. Alltid samma visa varje gång på något sätt, varför ska jag säga till skolan att jag är aktiv, när jag är aktiv? Det gör bara processen skit lång tills jag får pengar = Jag får böker skitsent = Jag får sämre betyg än nödvändigt.

Sökt bidrag från socialen en gång, då tog personen som hade mina uppgifter mammeledigt. Så fick ingenting på typ 6veckor, sen bara "oj hihihihi, dina uppgifter låg ju i hennes låda". Mentaliteten hos folk som sköter allt "viktigt" är riktig läskig. Jag ser ju till att jag ALDRIG gör fel när jag gör något, som att vara moderator, gamemaster, försäljare eller elev. Skulle jag göra något fel så rättar jag det på en minut och tar ansvaret för det liksom -.-

VodkaCitrons bild

Har så himla ont i min vänstra axel att det inte är klokt. Vet inte varför, har inte heller gjort något med den, kan knappt sova ens =/

VodkaCitrons bild

O__o
Oväntat. Dark Souls: Prepare to Die Edition kommer bara innehålla skiva + manual och kostar 300-399 beroende vart man köper spelet från. Vilket är crazy!!

Dark Souls: Limited Edition går på 230kr, där man får en digital guide, soundtrack, art book m.m

Ingen aning om vad som hände där riktigt XD Även om man bara köper spelet och sen DLC:et digitalt så spar man 100kr, det enda som uteblir är pointkortet för hemsidan.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.