Starfighter Johanssons bild

OhNoSpyware skrev:
Jag tyckte att det funkade prima i de tidigare spelen så jag kan inte greppa viljan att byta ut det

Det var det här med att man gjort så att karaktären ska göra det man vill nästan automagiskt, genom att bara komma springande. I tighta situationer (och det här minns jag vagt att även jag upplevde, men inte särskilt ofta) kan det vara störigt om man försöker springa i en trång gränd men istället börjar klättra på stuprännor, ninja in i fönster och gå på händer. :D Men som du säger - hur ska man göra då? Jag kan tänka mig att det blir en otroligt krabbig kontroll om alla rörelser kräver sin egen kombination.

Starfighter Johanssons bild

"Hej och välkommen till Ubisoft Montreals Assassin's Creed 3. Du har fört vänster spak uppåt, vill du;

Beställa nya dukar eftersom det är som förgjort i juletider, tryck 1
Lönnmörda slutbossen, hoppa över meningslösa credits och påbörja NG+, tryck 2
Gå framåt, tryck 3

Vi vill även passa på att återigen påpeka att det här är utvecklat av olika människor så att vi inte ska framstå som fördomsfulla. Ha en bra dag och köp AC4."

VodkaCitrons bild

Tänkte se The Hobbit imorgon efter att man varit i skolan, men men...
Reservera går ju inte, för jag kommer inte hinna vara på plats en timme innan filmen börjar och dom senare tiderna är antagligen fulla eller så går dom inte att reservera -.-

Att köpa en biljett går inte heller... Uuuh

SF why you no take AmEX Black?!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

OhNoSpywares bild

Sov när brevbäraren ringde på. Hade jag öppnat hade jag fått paketet med The Secret World, kunnat skapa konto och fått lite trevliga saker som man får i spelet om man har ett konto innan året tar slut.
Men i och med att jag missade det får jag inte spelet förrän på onsdag och måste själv köpa DLCt som annars varit gratis.
"Dyr" sovmorgon ;P

HerrOlssons bild

Min kingmössa och mina två kingkepsar från hatland kom och knackade på dörren idag, men jag var hos en polare och kikade JVM så nu får jag inte gå på hemvändarpub med min skitcoola nya Blackhawksmössa :cry:

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

VodkaCitrons bild

.............
.................
Ni no Kuni försenat till den 1a February
..............
.......................
*självmord*

OhNoSpywares bild

Pff. En VECKA :D
Dessutom får vi en extra familiar "för besväret". Så löjligt gulligt av dem :D Spel försenas hela tiden och inte sjutton får vi nåt för det (för varför skulle vi?) men nu försenas det... en VECKA och vi får extra DLC :D

VodkaCitrons bild

Klart dom är så löjligt gulliga ;) Är ju Namco Bandai och Level-5 samt Ghibli det handlar om :)

Men det gör ont att vänta, när man har väntat och verkligen sett fram emot spelet sen den dagen då trailern först kom. Nåväl har ju wizard companion boken att bläddra igenom som lär dyka upp i brevlådan hyffsat snart, för att stilla begäret :p Så lyllo mig ;)

VodkaCitrons bild

Jag gråter lite över hur det är att studera distans :(
Får betyg flera veckor efter att kursen har slutat.
Sen är svaret "Du har fått betyg"
Och där står det en bokstav.

Liksom, hur gick det för mig på provet? Varför fick jag det jag fick? Varför kan inte lärarna skriva något? :(

VodkaCitrons bild

I love the ignorance if niggas... When y'all "pause" it's only becuz of your lack of confidence in yo own ..

Är ett twitt från folket som bland annat skapade Scary Movie 2. Varför måste svarta amerikaner skriva som 5åringar, är det coolt eller roligt? Nej.

VodkaCitrons bild

En unfollower på Twitter. Jag vill dö.

VodkaCitrons bild

Dum Amazon! Dum! Mitt Storm 3 som släpps på fredag kommer inte nå mig först om två veckor på grund av någon försening.

Men äsh, får promo ex av Namco Bandai så länge :bigsmile: Fast så går min chef och blir sjuk idag, så det kan dröja :(

VodkaCitrons bild

Ugh.. Påstår man att spel är sexistiskt emot tjejer så bör man dö.

VodkaCitrons bild

Hollie lämnar Namco Bandai. AKA min ena "chef" AKA den roliga gosiga filuren AKA vårt ögongodis.

Edit: Och blir istället UK Digital and Community Manager över hos Sony.

Senast ändrad av VodkaCitron, 22 mars, 2013 - 17:49.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.