VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:
Jag har en äldre Canon Ixus och de är mycket användarvänliga och trevliga kompaktkameror. Kolla upp specifikationer och recensioner på den specifika ixus du är ute efter bara, så kan det aldrig gå fel.

Ja det får bli en Canon Ixus 115 HS + 8GB SDHC för strax under 900:- :)
Dock var det inte så kul att det inte finns uttag för en extern mic, men ja, det är ju en kompakt kamera, så vad ska man förvänta sig egentligen :p

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitrons bild

Någon som vet var man kan köpa manga material? Rastpapper, Ink etc?
Hade koll på inspiraart sen tidigare, men nu har de knappt något kvar alls i sitt sortiment :p

Vill ha lite så att man kan börja pyssla med tecknande :)

OhNoSpywares bild

Köpte en hel del sånt på Panduro förr tror jag?
De har iaf pennor och bläck/flytande tusch.
Rasterpapper verkar det vara dåligt med dock.

VodkaCitrons bild

Mjo :/ Är intresserad av att påbörja en manga och testa lite liksom. Så vill ha alla sakerna och inte känna mig så begränsad bara för man har en blyeretspenna,sudd och ett A4 papper som nu :p

Tack, alltid något :) Det enda jag skulle vara intresserad av på den sidan är väll just det du länka! Som är slut i lagret såklart :(

Linnea Hummels bild

Pröva i diverse bokhandlar och pappersbutiker, de har ofta mängder med olika pennsorter som är fantastiska för den typen av teckningar. Fråga gärna i butiken också, de kan säkert hjälpa dig. Jag har sett specifika "manga"-kit, aom jag inte vet om de var särskilt bra eller inte, men utbudet finns iaf.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Starfighter Johanssons bild

Fråga: Vad finns det för nyhetskanaler som är helt ofärgade? Jag vill försöka läsa mer nyheter (har inte läst nyheter "seriöst" på över femton år) men vill undvika allt som har en agenda bakom sig, oavsett hur vag.

Linnea Hummels bild

Starfighter Johansson skrev:
Vad finns det för nyhetskanaler som är helt ofärgade?

Det finns inga. Det finns inte objektiva nyheter.

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

VodkaCitrons bild

Seriöst jag får psykbryt. Någon som har koll på det här med Facebook?
Jag försöker komma in på den europeiska gruppen för Namco Bandai.
Men facebook kastar mig till första sidan när jag trycker på en direktlänk dit, bara dit. Jag får inte uppgruppen i sökfältet eller något alls -.-

Jag har försökt: Firefox, Google Chrome, Explorer.
Jag har försökt: På två datorer, två olika internetuppkopplingar (olika IP:n)
Jag har försökt: Med två konton, härkomst Sverige, Spanien, UK etc.

Alla kan nå sidan förutom jag -.- Men jag kommer åt sidan när jag är utloggad. Så vadå? Jag har för få vänner för att få tillgång till sidan eller något sånt sjukt? ^^
Får ju damp här!
http://www.facebook.com/namcobandaigames.europe

Senast ändrad av VodkaCitron, 11 juli, 2012 - 17:48.

Christian Håkanssons bild

:~ Jag tycker det låter som att det är något fel på länken... Kan bero på flera faktorer, men prova att uppdatera din vanliga webbläsare. Kolla vilken länk som dina polare klickar in sig på, om det är exakt samma URL...

VodkaCitrons bild

Nej alltså jag får råryck.
Har testat länken ovan, länk till deras galleri och till deras app. Fungerar inte.
Har testat att göra nya konton, loggat in på olika datorer, proxy server och allt.

Liksom... Vafan?! XD

Alla andra kommer in där med ett klick, men inte jag :~ Alla andra grupper funkar, bara den här jag har problem med!

Dock kommer jag in där så länge jag inte är inloggad på något konto.
Mina konton är verifierade, mitt har jag haft i ett år och jag har ens aldrig varit inne på deras Facebook sida sen tidigare, för den dyker inte ens upp för mig när jag söker efter den -.-

Får väll fråga skaparen av gruppen om den kan lösa det här.

VodkaCitrons bild

Någon har inne som kan hjälpa mig med en sak i Photoshop?
Jag har inte programmet själv och det kommer ta lång tid om jag själv ska fixa!

Det jag behöver hjälp med att är att göra en ram till en avatar (likt här på Skillpoint med silver runtomkring).

Jag skickar mall och bild isåfall, så det är bara att sätta ihop dessa och sen är det klart!

Skulle vara jätte tacksam om någon kunde fixa det åt mig idag :)

Edit: FIXAT!!

Senast ändrad av VodkaCitron, 6 september, 2012 - 22:42.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.