TTV
TTVs bild

UfU__X skrev:
Söker programmerare för MMORPG

Tipsa kotaku. :beer:

UfU__Xs bild

Thörn skrev:
Tipsa kotaku.

Jag tänkte att nån här kanske ville forska vidare i det och göra nått med det om det var intressant. :p

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Jottas bild

Batteriet i min mac är urladdat men det vill inte ladda när jag stoppar i sladden..
Drar jag ur sladden medans datorn är på dör datorn

VAD SKA JAG TA MIG TILL :cry:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

prismas bild

Jotta skrev:
Batteriet i min mac är urladdat men det vill inte ladda när jag stoppar i sladden..

VAD SKA JAG TA MIG TILL

Köp en PC ;)

Du är bäst!

KidCactuss bild

Jotta skrev:

VAD SKA JAG TA MIG TILL :cry:

Testa att koppla ur och koppla i batteriet.

Psykisk sjukmänniska

Alexanders bild

Jotta skrev:

VAD SKA JAG TA MIG TILL

När är den köpt? Om det inte hjälper att göra som Herr Cactus säger så kanske du kan få ett nytt batteri? :O

Alexanders bild

Snabb fråga från mig förresten; :hat:

Hur fasen fungerar Spotify när det ska räkna ut mina "toppartister" och "topplåtar"? Vissa känner jag inte ens igen, vissa låtar har jag spelat ett fåtal gånger en bråkdel av låten. Medan andra låtar jag lyssnat mycket på, och även artister, inte alls är med. :tard:

Jottas bild

KidCactus skrev:
Testa att koppla ur och koppla i batteriet.

funkar inte

Alexander skrev:

När är den köpt? Om det inte hjälper att göra som Herr Cactus säger så kanske du kan få ett nytt batteri? :O

2008 tror jag, så det är kört

Jottas bild

prisma skrev:
Köp en PC ;)

Då kan man ju inte köra logic, det går inte för sig!

Vargavakas bild

Om du har tillgång till det kanske det kan vara värt att testa att koppla in någon annans batteri/laddare? För att lokalisera problemet dvs. Annars är det väl bara att lämna in på lagning som är kvar.

En god vän har haft samma problem som du beskriver med sin 3 är gamla Macbook Pro, men jag vette tusan om han någonsin åtgärdade det. Jag tror han bara såg till att alltid ha laddaren ikopplad. Kanske inte den elegantaste av lösningar...

Jottas bild

Vargavaka skrev:
Jag tror han bara såg till att alltid ha laddaren ikopplad. Kanske inte den elegantaste av lösningar...

Om jag känner mig själv rätt så kommer det nog att bli nånting sånt..

prismas bild

Jotta skrev:
Då kan man ju inte köra logic, det går inte för sig!

True dat

Du är bäst!

KidCactuss bild

Jotta skrev:
Om jag känner mig själv rätt så kommer det nog att bli nånting sånt..

Apple tipsar om detta om batteriet vägrar ladda:

http://support.apple.com/kb/HT3964

Psykisk sjukmänniska

Ollebros bild

vem här på forumet var det som lade upp DavidSpelar videos på youtube! plizpliz fortsätt med det. skrattar så otroligt mycket åt de videorna.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Ollebros bild

tack, behövde den länken med.

FANS och LIGHTS har flippat ut totalt på min dator

"Fans
The computer's fans speed up quickly and remain at high speed.
The computer's fans run at high speed although the computer is not experiencing heavy usage and is properly ventilated.

Lights
The keyboard backlight appears to behave incorrectly (on Mac computers that have this feature).
The Status Indicator Light (SIL) appears to behave incorrectly (on Mac computers that have an SIL).
Battery indicator lights, if present, appear to behave incorrectly (on portables that use non-removable batteries).
The display backlight doesn't respond correctly to ambient light changes on Mac computers that have this feature."

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Jottas bild

nix, inget funkar =(
Läste att det kan vara fel på datorn/laddaren också.. Men jag har ingen möjlighet att prova med nån annan dator/laddare..
Aja har sladden i 99% av tiden jag använder datorn ändå såatteh det är inte hela världen..

Jottas bild

Och på toppen av berget har jag tappat bort min iphone högtalare/mikrofon :cry: :cry:

Ollebros bild

Jotta skrev:
Aja har sladden i 99% av tiden jag använder datorn ändå såatteh det är inte hela världen..

troligtvis därför batteriet inte funkar nu då.

Jottas bild

Ollebro skrev:
troligtvis därför batteriet inte funkar nu då.

Mjo kanske 0:)

Men nått skumt måste det ju va.. Från att fungera till att inte fungera på 1 dag likshååm.. Va ju ändå 2-3h batteritid på den i förrgår typ..

Kletets bild

Är det värt att börja prenumerera på LEVEL? :)

I can't remember to forget you.

Ollebros bild

Kletet skrev:
Är det värt att börja prenumerera på LEVEL? :)

tycker man om att läsa tidningar så ja, men är man just ute efter spelnyheter så nej.

Alexanders bild

Ollebro skrev:
tycker man om att läsa tidningar så ja, men är man just ute efter spelnyheter så nej.

+ trädkramare eller ej. 0:)

kuwabatakes bild

Ska jag stanna kvar på jobb efter stängning (kl 20.00) och fixa det sista på lagerstädningen, eller ska jag gå upp tidigt imorgon bitti och fixa det sista innan jag öppnar (kl 10.00)?

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Alexanders bild

kuwabatake skrev:
Ska jag stanna kvar på jobb efter stängning (kl 20.00) och fixa det sista på lagerstädningen, eller ska jag gå upp tidigt imorgon bitti och fixa det sista innan jag öppnar (kl 10.00)?

Hur lång tid tar det?

kuwabatakes bild

Alexander skrev:
Hur lång tid tar det?
bra fråga, två timmar kanske?

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Alexanders bild

kuwabatake skrev:
bra fråga, två timmar kanske?

Hur gjorde du? :D

Make.Senses bild

Sitter här på ett LAN och vi försöker komma på vilket TV-program vi minns en scen ifrån, programmet gick för sådär 10 år sedan.

Det vi minns är att det var en fet snubbe där använt silvertejp för att tejpa igen alla kroppsöppningar av någon anledning, och framemot slutet faller silvertejpen av och det blir allmänt kaos.

Men vi kommer inte på vilket program detta var.
Någon som vet vad vi pratar om och vet vilket program detta kommer från?

kuwabatakes bild

Alexander skrev:
Hur gjorde du?

Jag stannade kvar efter stängning, tills klockan 22:30 ungefär, sedan begav jag mig hem och sov.

en apa!
vill du smaka?
18446744073709551616

Reyqunes bild

Vill slänga ut TVn. Finns det något enkelt sätt att se 'vanliga' TVsändningar via datorn? Är det TVkort som gäller då eller?

Naturlazers bild

Har precis köpt en tv från Elgiganten.
En Samsung 40" Full-HD, 100 Hz.

Har kopplat in och testat den och det ser bra ut. Det enda som jag undrar över är att när jag spelar ett spel, säg Bad Company 2 så blir det ibland "vågor/rullningar" i nedre kanten på bilden. Skitsvårt att förklara, men om ni nu fattar, ska det vara så?

Om jag tar ett exempel:

Spelar Bad Company 2 (PS3). Om jag siktar ner i marken och går framåt så ser en sorts "rullning" eller "våg" (Typ ehum, tänk dig hur du rullar ut en matta eller typ, en våg xP ) i nedre delen av bilden.

Detta kan nog vara den dåligaste formuleringen på en fråga men just nu har jag inget bättre sätt att formulera mig på.

Tacksam för hjälp :)

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.