Starfighter Johanssons bild

OhNoSpyware skrev:

Score! Du har inte lust att filma en snabb genombläddring? Är lite sugen på den.

OhNoSpywares bild

Starfighter Johansson skrev:
filma

Njet, men en hel del sidor går att se här :)

Lite mer gött till PC Engine och en mus till Dreamcast. Provade nyss med Quake 3 Arena och det fungerade godkänt.

Clitfest-spelningen på DVD, utgiven av Breast Brigade.

Åsa Modéns bild

[img][/img]

Fick hem ett fint litet paket från landet i öst idag :bigsmile:

* Dragon's Dogma: Dark Arisen Limited Edition, inklusive coolt fickur och ett bokomslag
* Dragon's Dogma Art Book
* Safirblå PS-Vita (som nu ligger startklar i väntan på releasen av Final Fantasy X|X-2 HD Remaster)

SE-GA-!!!

Linnea Hummels bild

Oooh PS Vita! Jag inväntar den rosa slim-varianten. :D

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Åsa Modéns bild

Linnea Hummel skrev:
Jag inväntar den rosa slim-varianten.

ROSA!!!!!!!!! :love:

De verkar inte ha den på sidan jag beställde ifrån tyvärr, annars kan jag rekommendera den om man vill köpa spelrelaterade prylar från Japan i alla fall. De tar normalpris för sakerna och normalpris för porto och man kan välja shipping method. Och de sänder saker som Gift och skriver ner värdet. Mina grejer var enligt tulldeklarationen "Plastic model, no battery" för 15 Euro :party:

SE-GA-!!!

Linnea Hummels bild

Åsa Modén skrev:
spelrelaterade prylar från Japan

Är det inte regionslåsning etc för Vita?

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Åsa Modéns bild

Linnea Hummel skrev:
regionslåsning

Nejdå det går alldeles utmärkt att spela spel från alla länder/regioner på Vita :bigsmile:

Däremot kan man bara ha ett användarkonto (PSN-konto) kopplat till Vitan så man kan inte byta konton när man väl registrerat ett, och någon annan kan heller inte logga in sig med sitt konto om Vitan väl är registrerad på dig. (Det går givetvis att komma runt detta också men det är lite komplicerat).

Sedan kan man heller inte använda onlineshopen från andra länder mer än där man är registrerad, så jag skulle exempelvis inte kunna köpa ett nedladdningsbart spel från Japan så länge jag inte har ett japanskt användarkonto. Däremot skall fysiska spel från Japan funka alldeles utmärkt.

Så det är bara att beställa Vita från Japan av hjärtans lust. Det enda man behöver tänka på är att man behöver en svensk strömsladd eller en omvandlare då Japan har andra eluttag ;)

SE-GA-!!!

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.