Starfighter Johanssons bild

Här samlar jag alla mina "Min uppväxt"-serier jag ritar, jag fyller på i huvudinlägget när det scannas nya! (bilderna är länkar till originalstorlek så klicka om ni inte kan läsa)

Andreas Ljungström skrev:
:cry:

Och mer kommer det bli! ;) När jag orkat rita tillräckligt många (tro mig, jag har material så det räcker och blir över) ska jag släppa allt i ett splitfanzine med en vän. Något vi faktiskt gjort förut, vi har ett seriefanzine där vi delar på utrymmet som vi sålt kanske ett hundratal av, och vi finns till och med på biblioteket att låna gratis! :)

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 13 februari, 2012 - 09:54.

Nya!

Andreas Ljungströms bild

Dags för fler snart? :)

Även om de är rätt tragiska och hemska är de riktigt bra, till och med roande (hur elakt det än må låta). :p

VodkaCitrons bild

Är de baserade helt på din verkliga uppväxt? Den näst sista låter ju inte rätt trovärdig XD Isåfall är hon ju en av dom värsta personerna på jorden.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Andreas Ljungström skrev:
Dags för fler snart?
Även om de är rätt tragiska och hemska är de riktigt bra, till och med roande (hur elakt det än må låta).

Visst kommer fler! Jag och en kompis ska göra en tidning av alla våra samlade uppväxtserier men det blir längre fram. Alla hamnar här i den mån de ritas. Tänkte sätta mig med pennan i helgen!

VodkaCitron skrev:
Är de baserade helt på din verkliga uppväxt? Den näst sista låter ju inte rätt trovärdig XD Isåfall är hon ju en av dom värsta personerna på jorden.

Alla är helt sanna och ja, hon var en av de värsta personerna på jorden.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.