Man5ons bild

Göteborg 17 06 11.

Sån fullkomlig jävla brillians. Jag har bara sett dem live en gång i mitt liv, men det var en ytterst lycklig stund. Världens, typ, tredje bästa band. De har varit på hiatus i 5-6 år, men nästa sommar återförenas de för en turné och de kommer till Göteborg i Juni. Be där or be jävligt skvär.

Hells yeah.

Last chance to lose control

Alexanders bild

När går biljetter att köpa då?

Man5ons bild

Alexander skrev:
När går biljetter att köpa då?

Kl. 09:00 på torsdag morgon.

Strafers bild

Visste inte att Tom Araya var med i System of a Down.

Ollebros bild

WAT? de måste jag ju åka på!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Andreas Bergs bild

Jag var på väg och skulle se Soad i Norge sist de turnerade här uppe, jag har förbannat mig själv för att jag missade det och ska banne mig inte missa chansen igen! Festival 2011 redan spikad ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Man5ons bild

Alla som skall dit, vi borde göra en inprompto gamer/gameplayer/wag/skillpoint-träff där och ta några öl ihop. En gamer-moshpit...en dare I say it...nerdpit.

Synd att de verkar skulla flytta från piren i frihamnen dock, var alltid episkt på sista konserterna i mörkret när Norgefärjorna kom in fullt upplysta precis brevid scenen 8)

Alexanders bild

Var köps biljetter? :tard:

Man5ons bild

Alexander skrev:
Var köps biljetter?

Hier

Man5ons bild

Det skall dock tilläggas att de kan ju dyka upp på typ Roskilde eller Sweden Rock också.

Man5ons bild

Fortfarande inga jätteakter som uppvärmning, men Svenska Ghost är helt klart ganska hajpade och värda en titt.

Andreas Bergs bild

Man5on skrev:
Fortfarande inga jätteakter som uppvärmning, men Svenska Ghost är helt klart ganska hajpade och värda en titt.

Det där var spännande, lyssnat igenom lite av deras skiva på Spotify och jag gillar det.

Blir mer och mer sugen på att dra till Metaltown :D

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Maxxons bild

Man5on skrev:

Det där kan vara det fjantigaste jag någonsin sett.

Man5ons bild

Sååååatteh ett till uppvärmningsband är klart till System Of A Down nästa sommar.

KoRn

KoRn! Senast jag såg dem live så var det överjävligt fett vill jag lova. Det är ett laglöst land att stå längst fram i ett hav av 70,000 som simultant går bananas.

Även Volbeat kommer vara förband om nu någon är intresserade.

Und3rtak3rs bild

Haha uppvärmning till Soad, lulz.

Nej Ghost är helt klart anledningen att åka till metaltown. Får se om det andra blir nog bra för att göra värt det dyra nya priset.

Mene, Ghost skivan den bör ju bli typ årets bästa, alla kategorier och världen över i princip. allt annat är ju pinsamt.

Man5ons bild

Liten aptitretare, från i höstas, ett välgörenhetsgig till Chi Cheng. 3/4 av System och Chino som sjunger.

Man5ons bild

Tänkte fortsätta att puffa lite för System Of A Downs famösa återkomst. Ytterligare ett "uppvärmningsband" är klart; Avenged Sevenfold.

Tar videon där de har den otroligt goda smaken att hylla en av de tio bästa filmerna genom alla tider.

Und3rtak3rs bild

Nu är Anvil klara för metaltown :D

FDdimebags bild

Ja vad är det här med uppvärmning inför System egentligen:P
Finns ju otroligt många band som kommer som är bättre, Ghost är ett mycket bra exempel som du lyfte fram Undertaker:)Korn är också nice att se live, likaså Graveyard. Tror det kan bli en bra festival:)

"I totally wanna nydus your main right now"

Man5ons bild

System gjorde ju sin första konsert på fem år igår, i Edmonton. Finns nog inge proshot material, men står man ut med lite publikljud, skak och dålig mic så finns det en uppsjö av iPhone-filmat material.

:party:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.