Alexanders bild

Twittrande Skillpointare bör det väl finnas en del av? Så... Då kan man ju göra en lista med användares twitternamn!

Jag inleder:

Alexander - MrWessen
Andreas Ljungström - farbroratlas
Fleischer - fleischer444
HybridTheWombat - Solidhybrid
Jimmistone - JimmiStone
Kletet - Einehagen
Man5on - Ricky_Fitts
Sebastian Magnusson - lictor
Sundance Kid - bergstrom_david
TTV - GooGooThorn
Zejho - Zejho

Kletets bild

Jag fortsätter:

Einehagen

Senast ändrad av Kletet, 19 februari, 2011 - 23:11.

I can't remember to forget you.

Man5ons bild

Jag är inte den mest aktiva Twittraren, dvs jag twittrar väldigt sällan saker som "sitter åp bussen gubben brevid luuuuktar lolol", utan det blir mer sporadiska åsikter eller liknande. Men men, ni hittar mig som Ricky_Fitts.

Last chance to lose control

Sebastian Magnussons bild

lictor

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Zejhos bild

Zejho

Fleischers bild

fleischer444

Sundance Kids bild

bergstrom_david

Inte allt för aktiv, och inte allt för roliga tweetssswsss

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

HybridTheWombats bild

Just när jag grävde upp mina två så dyker denna tråd upp. Tänka sig.

Solidhybrid (Läser mer än skriver)
Tamnboijit (EVE online-twitter)

Jimmistones bild

Jmmistone

I fuckin' hate pikeys!

TTV
TTVs bild

GooGooThorn! Varit inaktiv sedan sommaren förra året. Men jag ska försöka vara mer aktiv. 8)

VodkaCitrons bild

Får man fråga vad ni använder er kvitter till?

Hade tänkt skaffa ett i samband med GM positionen för spelet Wonderking. Då man kunde upådatera regelbundet med någorlunda intressant information för spelarna, men det blev aldrig av.

Nu ser jag inget syfte i att ha en dock. Jag pluggar distans (dvs jag är inte ofta på flykt) och har ingen mobil med mig som stödjer sånt här new age tjosan. Så det skulle isåfall bli "Jag dricker kaffe" "Fan mjölken är slut" "Hjälp jag kommer dö" "Ååh det är Pokemon på TV4 ifall någon vill se" and so on. Men det är verkligen inget intressant, knappt något som jag skulle posta över MSN. Sen är det något kul som ska postas, så är det ju inte i realtid, ifall jag varit på spelevent eller liknande och då postar jag hellre det på Skillpoint och inte flera gånger om på olika ställen.

Varför postar ni inte allt "skit" här stället? Skulle bli så mycket livligare med lite spamm. Ni vågar väll inte och ja, jag vet... att se halva "senaste inlägg" spalten i sitt namn kan vara något skämmigt. Men ändå!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

HybridTheWombats bild

VodkaCitron skrev:
Får man fråga vad ni använder er kvitter till?

Jag använder det mest för att läsa andras tweets, lite som ett kortfattat nyhetsflöde. Sen slinker det in en och annan i stil med den här.

Men visst, det förekommer att jag själv skriver något av någon outgrundlig anledning. Har ett annat konto för att följa listor, och postar där. Blir snudd på som en Twitter-chat.

Reyqunes bild

Något enkelt sätt att lässa twitter och bara se sådant som är nytt. Helst då att man även kan markera det man har sett som läst, så att det göms eller något.
Någon klient för det kanske?
På Desktop Pc, Windows.
>inb4 google it.

HybridTheWombats bild

Reyqune skrev:
Någon klient för det kanske?

Jag använder Tweetdeck till både PC'n och iPhone. Rätt så nöjd.
Nu vet jag inte riktigt om du kan dölja, osv, men värt att kika in.

VodkaCitrons bild

Vem på SP har haft kul och lekt nickthief?
http://twitter.com/#!/vodkacitron

-.- VodkaCitron. Followers/Following bara japaner. -.-

Vem fan! Typisk sak jag skulle göra, har haft något konto på Twitter någon gång, men jag har aldrig gjort något på sidan. Skiten har heller inte postat några inlägg.

Gör ett konto nu _VodkaCitron_. Undersöka lite, vad det egentligen är för något.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Vargavakas bild

Nu twittrar jag ganska sporadiskt och osorterat på Svenska och Engelska huller om buller men visst, jag går (kanske inte helt oväntat) under namnet Vargavaka.

Senast ändrad av Vargavaka, 7 maj, 2011 - 14:17.
Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.