Carefaces bild

Vad är nytt i Lion? :)

Ollebros bild

Careface skrev:
Vad är nytt i Lion? :)

tror vi får veta det när eventet har startat du :party:

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

KidCactuss bild

:D

Psykisk sjukmänniska

Carefaces bild

Såpass alltså. ^^

KidCactuss bild

Dra på trissor, det blir livestream ändå (för Mac-användare)! :party:

http://events.apple.com.edgesuite.net/1010qwoeiuryfg/event/index.html

Psykisk sjukmänniska

Ollebros bild

KidCactus skrev:
Dra på trissor, det blir livestream ändå (för Mac-användare)! :party:

gött! bra jobbat!

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Alexanders bild

Det är ju för bövelen http://events.apple.com.edgesuite.net/1010qwoeiuryfg/event/index.html som gäller och inget annat. :p

Aha, KiddeCacce hade redan skrivit det. :(

Senast ändrad av Alexander, 20 oktober, 2010 - 19:01.
Ollebros bild

display i trackpaden för launchpad nästa år då?

Ollebros bild

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Ollebros bild

ät din hatt nu kid för den är as ugly

Ollebros bild

apple netbook asså, köper du kid?

Alexanders bild

Den är ju inte alls ful?

Ollebros bild

fan för er apple. fett högre upplösning i de nya Air som jag blir avundsjuk som fan på.

Ollebros bild

Alexander skrev:
Den är ju inte alls ful?

ugly mc fugly. ser exakt ut som den jag länkade på sida ett. den som KID lovade äta sin mössa för om den skulle se sådan ut :party:

KidCactuss bild

Ollebro skrev:
den som KID lovade äta sin mössa för om den skulle se sådan ut

Riktigt så var det väl ändå inte:

KidCactus skrev:
Om inte det där är photoshoppat ska jag äta min hatt. Vad har hänt med det främre hörnet?

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Rent utseendemässigt har jag inget emot den, men det är ju inte precis världens häftigaste processorer i dem.

Lion? Svårt att säga, men Mission Control verkar ju najs i alla fall. App store? Hm, jag känner inte att jag har något behov av det, köper ju inte precis program titt som tätt som man gör till iPhone/iPad. Autoinstallation är ju i och för sig trevligt.

Om det inte går att ha Dashboard:en över skrivbordet är det riktigt irriterande, det är ofta jag vill se nånting i bakgrunden samtidigt som jag till exempel använder Stickies och miniräknaren.

Psykisk sjukmänniska

Ollebros bild

KidCactus skrev:
Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka.

gillar verkligen inte hur de tunnat ut den, lika tjock överallt skall det vara som med MacBook Pro tycker jag.

Lion

Appstore? behövs inte, program autouppdateras redan och installation är ju redan superenkelt.

Launchpad? nej TACK! sjukt onödigt extra steg för att öppna program, använder alltid dockan eller spotlight för att starta program.

Mission Controll? onödigt den med, gillar inte alls hur det blev uppbyggt. grymt nöjd med hur det fungerar idag just nu med expose.

Fullskärm program? NEJ! en funktion som funnits på windows i åratal och som jag AVSKYR. så de tänker jag verkligen inte använda.

nu kommer det ju självklart 100tals små fixar och förbättringar överallt och skall bli kul att se men jag byter då inte om det inte kommer killerfeatures så som SLÅ IHOP MAPPAR(komigen ffs apple! skall jag behöva bootcampa för det varje jävla dag?) eller annat som underlättar mitt användande och kanske ger mig mer prestanda från min dator genom att bli mer 64bit och trimmat osv, annars är jag helt nöjd med snöleoparden.

Sundance Kids bild

Ollebro skrev:
Fullskärm program? NEJ! en funktion som funnits på windows i åratal och som jag AVSKYR. så de tänker jag verkligen inte använda.

Det var på tiden.

____

Liksom du verkar ogilla det mesta som de gjort nytt, du kommer antagligen inte bli tvingad av att använda det om du inte vill. Så lev med det och var glad att de inte går i konkurs.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.