Andreas Bergs bild

Nu när andra säsongen av CoOp-cirkeln är i full gång är det lägligt att även komma igång med Live-spelandet igen. Vi tänkte slå på stort och börja med relativt nysläppta Mass Effect 3 till PC nu på lördag den 24/3 klockan 17:00!

Vill ni vara med och spela är det bara att skriva här i tråden och inkludera då ert Origin-namn. Vill ni inte lämna ut ert Origin-namn för alla att se går det bra att skicka PM till mig. Vi kommer spela så länge vi orkar och kommer rotera de två platser som inte är jag och Gustav om det visar sig att intresset är stort.

Allting kommer visas Live på twitch.tv/tivemedia men vi kommer även spela in så mycket som hårddisken klarar av att lagra och lägga upp i efterhand. Har ni frågor så är det bara att ställa dessa i tråden här så hoppas jag att vi ses online på lördag!

Edit: Vill ni vara med och snacka behöver jag även ert Skype-namn. Skriv i tråden eller skicka via PM också. Inget krav dock så vill ni vara med och spela utan att prata går det utmärkt ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Mickemoss bild

Cool!
Synd bara att jag har det på PS3.
Får väl bli spectator istället då.

"We've got cards and letters from lots of people that say iTunes is their favorite app on Windows. It's like giving a glass of ice water to somebody in hell" - Steve Jobs

VodkaCitrons bild

Rätt neat att ni har fixat så fler än två kan prata ;)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Mickemoss bild

VodkaCitron skrev:
neat

Word up!

"We've got cards and letters from lots of people that say iTunes is their favorite app on Windows. It's like giving a glass of ice water to somebody in hell" - Steve Jobs

Crimson Thunders bild

Låter roligt! Dock har jag ps3-versionen så det blir åskådarplats för min del också.

PSN: Mr_jump

grandmastergurus bild

Jag är på!

Fistnik är originnamnet

grandmasterguru är skypenamnet (:

Senast ändrad av grandmasterguru, 24 mars, 2012 - 10:07.
Jimmy Petterssons bild

Jag kan vara med om jag hemma, ni hittar mig som HolySideburns. :)

Kick 'em in the nuts!

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.