prismas bild

Sebastian Magnusson skrev:
Ingenting är omöjligt

:love: Din egen producerade förra året var så bra! (och jag menar faktiskt det) snälla, snälla gör en julkalender i år.

Du är bäst!

Sebastian Magnussons bild

prisma skrev:
Din egen producerade förra året var så bra! (och jag menar faktiskt det) snälla, snälla gör en julkalender i år.

Haha, tack för förtroendet ^^

Numera har vi dock tillgång till rejält bättre videodoningar. Det handlar snarare om att man måste börja ragga priser typ redan i början av augusti för att få ihop något vettigt. Men vem vet, kanske går att hitta någon annan vinkel på julkalendern. Själva idén med ett jultemat videoavsnitt om dan tycker jag ju också är väldigt mysig.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

prismas bild

Det handlar snarare om att man måste börja ragga priser typ redan i början av augusti för att få ihop något vettigt.

Skit i priserna de har jag inte så stort intresse av, jag vinner ändå aldrig :bigsmile:

Själva idén med ett jultemat videoavsnitt om dan tycker jag ju också är väldigt mysig.

Det är fruktansvärt trevligt att vakna upp varje December morgon när man vet att man har ett trevligt julkalenders avsnitt framför sig. Håller tummarna!

Du är bäst!

Sundance Kids bild

Det behöver inte vara en tävling i allt liksom. Det räcker gott och väl med 24 stycken 5 minuters filmer där det berättas en historia om tex. att alla hålfotsinlägg har tagit slut i hela Sverige så Eklund vet inte vad han skall köpa till folk i julklapp. Det kan vara en helt vanlig julekalander liksom.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Ja, kom med lite bra uppslag så kan vi säkert ro ihop något. Jag känner ju faktiskt att jag vill ha ut lite valuta av den där tomteluvan jag köpte för 7 spänn förra året.

KidCactuss bild

24 juldikter om spel, upplästa av SP-tomten. :tired:

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

Julkalender :love: Med luckor varje dag! Det ska vara "tävlingar" helt klart, tycker om att pyssla med något när man vaknar :) Men det kan ju också vara priser som inte är materiella. Få gå gratis på framtida SP-träffar, få vara med i podcast m.m =)

Videoformat skulle jag vara väldigt glad över att se :love: Behöver ju inte heller vara någon monsterutrustning ni har att göra med, inte heller bör det kanske vara på en specifik plats varje gång, redaktionen är ju gott utsprid :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

eskimås bild

Finns det någon app eller något program till Vista som fungerar som en "reminder", som t.ex. kan ligga på skrivbordet, eller poppa up då och då vid skärmens botten? :O

c",

Maxxons bild

VodkaCitron skrev:
Julkalender

Jaaaa :love:

KidCactuss bild

Vad är det här för ful sida? :D

http://skillpoint.se/popular

Psykisk sjukmänniska

KidCactus skrev:
Vad är det här för ful sida?

Det är ju "hett idag" från förstasidan, syns inte det!? ;)

Finns flera såna där blindtarmar som jag inte orkar rensa bort ännu, dvs saker som hänvisas från andra ställen men inte fyller någon särskild funktion på egen hand.

TTV
TTVs bild

Jag tycker definitivt inte att en julkalender behöver ha tävlingar. Cactus förslag räcker gott och väl. Vad jag eftersöker är julkänslan här på Skillpoint. Samma känsla som man fick när Alex, Berg och ibland Seb bara satt runt ett bord, köpt ifrån ikea, med ett ljus på bordet samt några pepparkakor och snackade lite. Visserligen hade dom också tävlingar då men det var knappast dom som gav en julkännslan. Det var studion och deras personligheter.

Ingen stel green screen som det var förr-förra året på GP.. :tired:

TTV
TTVs bild

Vad hände med The Fight-tävlingen? :tard:

Thörn skrev:
Vad hände med The Fight-tävlingen?

Priserna borde gå ut imorgon (ett visst Sony-tillverkat bilspel har hållit våra vänner prisgivarna lite upptagna på sistone), håll koll på löpet för info om vilka som vunnit.

Johan Eklunds bild

Thörn skrev:
Vad hände med The Fight-tävlingen? :tard:

Det får du veta imorgon

Johan Eklunds bild

eskimå skrev:
Finns det någon app eller något program till Vista som fungerar som en "reminder", som t.ex. kan ligga på skrivbordet, eller poppa up då och då vid skärmens botten?

Vi har diskuterat appar, men i skrivande stund är det inte aktuellt. En fråga vi får återkomma till i framtiden.

Reyqunes bild

Vad är tradedoubler?

Naturlazers bild

Reyqune skrev:
Vad är tradedoubler?

http://sv.wikipedia.org/wiki/TradeDoubler
:santa:

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Reyqunes bild

Varför har de skript på Skillpoint? Del av någon reklam eller?

TTV
TTVs bild

Ska jag börja nyhetstipsa som en liten galning för att ni ska posta nyheter eller har ni en anledning till att det är dålig uppdatering på den fronten? 0:)

Andreas Ljungströms bild

Thörn skrev:
Ska jag börja nyhetstipsa som en liten galning för att ni ska posta nyheter eller har ni en anledning till att det är dålig uppdatering på den fronten?

Anledningen till att många i redaktionen ligger på latsidan stavas Cataclysm. Tro mig. ;)

Reyqune skrev:
Varför har de skript på Skillpoint? Del av någon reklam eller?

Ja. Tradedoubler tillhandahåller delar av vår reklam, och det servas via javascript.

Make.Senses bild

Det kan vi la fixa. Säg till när du är redo bara, för därefter måste du logga ut och logga in igen med ditt nya användarnamn (eller epost dårå).

Är det möjligt att få be om samma tjänst? Jag vill göra mig fri från namnet "Ultra", det känns inte vidare lämpligt och neutralt. Skillpoint är nu sista välanvända stället där Ultra finns kvar för min del, och, well, om möjligt så vill jag inte förlora kommentarer.

Är det möjligt att ändra användarnamnet så? Jag antar att det är ett värde i en databas någostans som skall ändras, eller är jag helt ute och cyklar. Om det inte är för mycket arbete så skulle jag vilja be dig, som administratör, att ändra mitt namn till det jag "efter frigörelsen" använder: "Make.Sense" 0:)

Annars är det inte värre än att jag registrerar om mig och skriver en creditsnotis på min nya profilinformation. Men ändå.

The Ultra skrev:
Är det möjligt att få be om samma tjänst?

Det kan vi ordna. Hör av mig om detaljer sen.

Make.Senses bild

Det kan vi ordna. Hör av mig om detaljer sen.

Det enda jag tänkt är att byta från "The Ultra" till "Make.Sense", för att på så sätt behålla de kommentarer man har skrivit o.s.v.

Reyqunes bild

Vad hände med artikelserien "Mitt spelrum"?

Lars Jensens bild

Reyqune skrev:
Vad hände med artikelserien "Mitt spelrum"?

Jag hade ju planer på att köra mitt spelrum, men jag blev precis klar så det är därför det inte blivit av. När det gäller era spelrum så får ni gärna skicka in bidrag som sagt, annars fortsätter vi i redaktionen att skriva om våra.

Besök gärna min samlarsajt RetroQuest.se!

The Ultra skrev:
Det enda jag tänkt är att byta från "The Ultra" till "Make.Sense", för att på så sätt behålla de kommentarer man har skrivit o.s.v.

Du, jag glömde. :tard:

Vill du fortfarande byta?

Hojta till isf så ändrar jag. Du får logga in med nya användarnamnet (eller epost) därefter.

Make.Senses bild

Vill du fortfarande byta?

Ja tack, det vore väldigt vänligt. :)

The Ultra skrev:
Ja tack, det vore väldigt vänligt.

Då byter jag nu. Bara logga ut och in så det hela funkar sen.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.