Make.Senses bild

Tackar. :)

VodkaCitrons bild

Har aldrig använd mig av nyhetstips tråden.
Får man posta där om det handlar om japanska prylar? Om de dyker upp nyheter på PSN bland annat och likartat? För det finns ju massor där som aldrig har dykt upp som "nyheter" här, så antar att det kanske inte är så aktuellt?

Som nya utannonserade spel, demos, trailers etc.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Andreas Ljungströms bild

VodkaCitron skrev:
Får man posta där om det handlar om japanska prylar? Om de dyker upp nyheter på PSN bland annat och likartat? För det finns ju massor där som aldrig har dykt upp som "nyheter" här, så antar att det kanske inte är så aktuellt?

Som nya utannonserade spel, demos, trailers etc.

Tipsa på! Vi kan inte lova att vi postar allt men tror du det finns nyhetsvärde i nåt är det bara att du lägger upp det. :)

Kletets bild

Vart har chatten försvunnit?

I can't remember to forget you.

VodkaCitrons bild

Kletet skrev:
Vart har chatten försvunnit?

Han tog bort fliken för att den inte användes så ofta, kanske bara då i samband med spelmässor och liknande.

www.skillpoint.se/chat

Wh1spYs bild

The FUK? Är det här gamla gameplayer i ett nytt och förbättrat skal!?

Har helt missat den här hemsidan, känner igen många från gamla gameplayer redaktionen! :beer:

Man5ons bild

Wh1spY skrev:

Mer eller mindre, ja.

Last chance to lose control

UfU__Xs bild

Wh1spY skrev:
Är det här gamla gameplayer i ett nytt och förbättrat skal!?

Typisch.
Alla redaktionsmedlemmar och circus 90% av communityt kommer/härstammar därifrån.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sofia Hårds bild

Wh1spY skrev:

Har helt missat den här hemsidan, känner igen många från gamla gameplayer redaktionen!

Yes. Willkommen!

/Fröken Hård

Strafers bild

Den som nämner Gameplayer en gång till kommer få en smäll.

GLÖM BORT DEN SKITSIDAN NU.

Skillpoint is where it's at now.

Wh1spYs bild

Man5on skrev:
Mer eller mindre, ja.

UfU__X skrev:
Typisch.
Alla redaktionsmedlemmar och circus 90% av communityt kommer/härstammar därifrån.

Sofia Hård skrev:
Yes. Willkommen!

Trevligt, mycket trevligt! =)

Strafer skrev:
GLÖM BORT DEN SKITSIDAN NU.

Skillpoint is where it's at now.

Edit*

Jag har mera frågor!

Är det meningen att det ska vara så rörigt i forumet, tänkte mest på att det inte finns kategorier för respektive konsoll.

Senast ändrad av Wh1spY, 19 februari, 2011 - 18:40.
Andreas Ljungströms bild

Wh1spY skrev:
Är det meningen att det ska vara så rörigt i forumet, tänkte mest på att det inte finns kategorier för respektive konsoll.

Det är en fråga som återkommit ett par gånger redan men sajten är fortfarande hyggligt ny och aktiviteten på forumet är inte tillräckligt hög för att motivera fler kategorier för tillfället. Förhoppningsvis kan vi slänga upp fler kategorier så fort aktiviteten ökar.

Kul att du hittat hit förresten. :)

Wh1spYs bild

Andreas Ljungström skrev:
aktiviteten på forumet är inte tillräckligt hög för att motivera fler kategorier för tillfället.

Ofan, då är jag med.
Andreas Ljungström skrev:
Kul att du hittat hit förresten.

Det är kul och vara här!

VodkaCitrons bild

Tråkigt att inte något av mina nyhetstips dök upp :( Varav två var riktigt bra time:ade, resten satt jag ihop själv och de var däremot exklusiva och något utdaterade, så det var kanske förståeligt :p

VodkaCitrons bild

När får man info om dom nya skribenterna som sitter där? :p

Sebastian Magnussons bild

VodkaCitron skrev:
När får man info om dom nya skribenterna som sitter där?

Typ måndag :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Alexanders bild

Är Skillpoint olidligt segt just nu (och inte bara precis just nu, utan den senaste tiden), eller har jag bara UpUnet-S att skylla?

HybridTheWombats bild

Alexander skrev:
Är Skillpoint olidligt segt just nu (och inte bara precis just nu, utan den senaste tiden), eller har jag bara UpUnet-S att skylla?

Ganska segt, som du säger.
Om inte så får jag skylla på BBB isåfall.

Jottas bild

Alexander skrev:

Sluta upp med bilder i signaturen då! :santa:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Alexander skrev:
segt

Har varit så sedan vår nertid häromveckan. Hoppades att det skulle försvinna av sig själv, men får prata med vår hostingleverantör.

Alexanders bild

Jotta skrev:
Sluta upp med bilder i signaturen då! :santa:

Den är ju bara 9,4 kB. :hat:

Sebastian Magnusson skrev:
Har varit så sedan vår nertid häromveckan. Hoppades att det skulle försvinna av sig själv, men får prata med vår hostingleverantör.

Ok. Ja, det är ju synd eftersom det är en trevlig sida men går det lite för segt så tror jag att en del inte orkar "vara" på sidan så mycket. Jag själv märker absolut att min aktivitet påverkas negativt när det går "för" segt.

Jottas bild

Alexander skrev:
Den är ju bara 9,4 kB. :hat:

Storleken har ingen betydelse!

In i skamvrån!

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Den är ju inte animerad i alla fall ;)

TTV
TTVs bild

Nu när vi har ca. 2200 trådar på detta forum känner ni inte att det är dags att utöka forumet med fler kategorier och göra det mer lättöversiktligt?

En ''till botten''-knapp skulle jag också vilja ha.

TTV skrev:
Nu när vi har ca. 2200 trådar på detta forum känner ni inte att det är dags att utöka forumet med fler kategorier och göra det mer lättöversiktligt?

För egen del tror jag det kan börja bli dags. Hoppas hinna med en forumuppdatering innan E3 som eventuellt kan innefatta dylikt.

Sen återstår förstås i så fall vilka kategorier som vore vettiga ;) En för varje plattform under solen tror jag inte riktigt på... MS, Sony, Nintendo, PC, Mobil, Retro?

TTV skrev:
En ''till botten''-knapp skulle jag också vilja ha.

Utveckla lite.

VodkaCitrons bild

MS, Sony, Nintendo, PC, Mobil, Retro?

Tycker jag låter rimligt :)

Reyqunes bild

MS, Sony, Nintendo, PC, Mobil, Retro?

PC->Dator eller Pc & Mac, behövs också fortfarande vara en forumdel för allmänt. I de specifika delarna borde det bara vara plattformsexklusivt.

TTV
TTVs bild

Utveckla lite.

För att slippa scrolla ner i en tråd sida så finns det en knapp som heter ''till botten'' som för en automatiskt till botten av sidan. Jag tror WAG har en sådan funktion.

TTV skrev:
För att slippa scrolla ner i en tråd sida så finns det en knapp som heter ''till botten'' som för en automatiskt till botten av sidan. Jag tror WAG har en sådan funktion.

Ah, typ i sidfoten av varje inlägg menar du? Som det finns en "längst upp"-länk just nu?

Reyqune skrev:
PC->Dator eller Pc & Mac, behövs också fortfarande vara en forumdel för allmänt. I de specifika delarna borde det bara vara plattformsexklusivt.

Fast är inte Macspel en nästan tokigt liten nisch numera? Allmänt måste ju givetvis finnas kvar, ja.

TTV
TTVs bild

typ i sidfoten av varje inlägg menar du? Som det finns en "längst upp"-länk just nu?

Där ser man. Ja precis en sådan fast tvärtom då. ;)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.