Sebastian Magnussons bild

Reyqune skrev:
Såg medelandet här: http://skillpoint.se/user/

Intressant. Vet du om du röstat i någon omröstning någon gång? Verkar allt annat funka bra? Dyker det upp varje gång du går in på sidan?

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Reyqunes bild

Sebastian Magnusson skrev:
Vet du om du röstat i någon omröstning någon gång

Nej det har jag inte. Tror inte jag kan se omröstningar ens.

Verkar allt annat funka bra?

Kan inte se omröstningar verkar det som.

Dyker det upp varje gång du går in på sidan?

Har bara skett en gång.

Jottas bild

Om man kör två smileys efter varan så funkar bara en..
Tror jag..

:cry: :cry:
;) ;)
;) :bigsmile:
J) :)

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Reyqunes bild

FIXAT

Senast ändrad av Reyqune, 2 augusti, 2010 - 22:16.

Reyqune skrev:
Ska det vara såhär?

Nä, inte exakt så. Good catch. Nu bör det se lite vettigare ut.

Maxxons bild

Om man citerar smileys blir det jättekonstigt...

Jotta skrev:
Om man kör två smileys efter varan så funkar bara en..
Tror jag..

:cry:
;)

http://skillpoint.se/forum/övrigt/marknad/388#comment-1677

:ghost:

Maxxon skrev:
Om man citerar smileys blir det jättekonstigt

Fixxxd. Iaf för den smileyn du hade problem med.

Magkliarns bild

Är väl egentligen ingen bugg, men som det är nu kan man citera folk utan att markera någon text. Kan ju i och för sig vara smidigt när man bara vill påkalla personens uppmärksamhet.

Det går det åt.

testred3s bild

fg

TTV
TTVs bild

Magkliarn skrev:
Är väl egentligen ingen bugg, men som det är nu kan man citera folk utan att markera någon text.

Det är ju helt underbart! :bigsmile: Om det nu är en bugg. Världens bästa bugg!

Reyqunes bild

Ifall man förhandsgranskar en tråd som man håller på att skapa och klickar på "läs mer" så skickas man till förstasidan.

Stroker Aces bild

Jag kan inte se förstainlägget i en drös trådar... (väldigt förvirrande) och så kan jag inte byta avatar av någon anledning, den gamla finns kvar utan att jag får notis om varför.

Världens längsta signatur.

TTV
TTVs bild

Värt att tillägga är att för mig är det så att jag ser inte huvudinlägget när jag går in i en tråd igenom Senaste inlägg-sektionen. Om jag på andra sidan går in i en tråd från någon kategori ser jag huvudinlägget.

Stroker Ace skrev:
så kan jag inte byta avatar av någon anledning, den gamla finns kvar utan att jag får notis om varför.

Pröva F5 eller shift+F5. Är nog bara cache.

Stroker Aces bild

Pröva F5 eller shift+F5. Är nog bara cache.

Så lätt var det. Tack!

Världens längsta signatur.

mh76s bild

Thörn skrev:
Värt att tillägga är att för mig är det så att jag ser inte huvudinlägget när jag går in i en tråd igenom Senaste inlägg-sektionen. Om jag på andra sidan går in i en tråd från någon kategori ser jag huvudinlägget.

Samma problem för mig med =(. Tänkte just skriva om denna bugg. Men du hann före |( :cry: ;)

Senast ändrad av mh76, 8 augusti, 2010 - 20:46.
VodkaCitrons bild

Vad hände nu? :O

Dubbla listor på sidan.

Edit: Försvann nu dock :) Men inte innan med refresh eller om jag stängde ner och öppnade sidan, så nått fel var det.

Kanske Sebastian som pysslar lite? ;)

Senast ändrad av VodkaCitron, 8 augusti, 2010 - 20:57.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

VodkaCitron skrev:
Vad hände nu?

Vi (läs: SQL-Lasse) löste alla problem som hade med "Senaste inlägg" att göra. Körde bägge ett tag för att jämföra Bl.a löstes:

Thörn skrev:
så att jag ser inte huvudinlägget när jag går in i en tråd igenom Senaste inlägg-sektionen.

Stroker Ace skrev:
Jag kan inte se förstainlägget i en drös trådar...

mh76 skrev:
Tänkte just skriva om denna bugg

Etc. etc.

Vid nya spännande problem, säg till.

in solvent sees bild

Trots att jag valt att forumet ska visas i trådad vy och inte kategoriserat får jag stå ut med att manuellt klicka på "trådad vy" varje gång jag uppdaterar. Bugg, en missuppfattning från min sida, eller bara ren jävelskap från kodaren? :bigsmile:

all producing nothing intelligent to cause disease

prismas bild

in solvent see skrev:
Trots att jag valt att forumet ska visas i trådad vy och inte kategoriserat får jag stå ut med att manuellt klicka på "trådad vy" varje gång jag uppdaterar

En känd bugg som är på g att fixas ;)

Du är bäst!

in solvent sees bild

prisma skrev:
En känd bugg som är på g att fixas

Ah, se där. Är ny här - registrerade igårkväll - så jag har ganska dålig koll. Tack för svaret i alal fall..

all producing nothing intelligent to cause disease

Alexanders bild

Det händer inte jämt men igår kväll råkade jag flera gånger ut för att då jag klickade på "senast-lästa-sidan-pilarna >>" att tråden öppnades men på helt fel sida, och laddade om flera gånger tills den till slut hamnade på rätt sida. :tard:

prismas bild

in solvent see skrev:
Ah, se där. Är ny här - registrerade igårkväll - så jag har ganska dålig koll. Tack för svaret i alal fall..

no probs ;)

Du är bäst!

Move the Bongoss bild

Fånig detalj...

När man är inne i en tråd man varit i förr står ju hur många som skrivit sen sist. Meningen utgår dock från att det bara finns en ny kommentar. Finns det fler svar står det t ex "12 ny" istället för "12 nya".

Funkar om man snackar grammatikbruten norrländdska förstås ("de var stor" och dyl. där man inte anpassar pluralformer), men för oss som snackar tv4-svenska ser det lite märkligt ut.

Rymdyoghurts bild

Move the Bongos skrev:
grammatikbruten norrländdska

Nu sårade du mig djupt. :(
Nä, jag håller med dig. Sebbe kan nog lösa det där med några IF-satser. :D

Don't piss in my ear and tell me it's raining.

Move the Bongoss bild

När jag skulle redigera min profil var mitt användarnamn ifyllt som email och jag behövde bekräfta mitt lösen. Är det en bugg eller är det en kvarleva från den stängda betan?

AccoWands bild

Använder Chrome och tilläget "Fastest Chrome" som t.ex gör att man inte behöver öppna nya sidor utan det autoöppnad längst ner och det är bara att scrolla neråt för att komme till sida 2,3,4,5 osv.

Men när man är på sista sista så laddar den om sida 1 och det börjar om från början om man rullar neråt.

Eller kanske är något som är inbyggt i sajten att man man inte behöver öppna nya sidor?

Give me back my face!

mh76s bild

När man förhandsvisar ens text ser det olika ut beroende på om det är för forumet eller t ex en nyhet och blogg.

Det som skiljer är att i förhandsvisningsrutan är det grå bakgrund för forum, och vit bakgrund för nyhet och blogg. Dessutom vid senast nämnda så syns det även en knapp för citera. Förstår inte riktigt varför man ska citera sig själv.

Senast ändrad av mh76, 11 augusti, 2010 - 01:01.
KidCactuss bild

Första linjen ser inte ut som de andra.

Men nu gör det tydligen det. :tard:

Senast ändrad av KidCactus, 11 augusti, 2010 - 18:34.

Psykisk sjukmänniska

Rymdyoghurts bild

KidCactus skrev:
Men nu gör det tydligen det.

Det blev en synvilla pga toningen som fanns där förut, men det var exakt samma divider. Det är två horizontala pixlar, en mörk och en ljus, så den ljusa försvann när den låg över den ljusa delen av toningen, samtidigt som den mörka framstod som ännu mörkare. :D

Don't piss in my ear and tell me it's raining.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.