Gustav Granlunds bild

Tobias Jensen skrev:
Tja. Gustav har ju faktiskt inte lämnat något resultat än.

Nä, jag har inte spelat det så mycket. Det var inte så jättekul efter några försök. Var uppe i strax över 300 har jag för mig, men då jag inte pallar att skaffa ett konto på Kongregate så försvann mitt rekord. Slänger upp ett nytt i elfte timmen. ;)

Skillpoint.se - Be there or be sär

Linnea Hummels bild

Gustav Granlund skrev:
men då jag inte pallar att skaffa ett konto på Kongregate så försvann mitt rekord.

Jag är inte medlem, det sparas ändå för mig. Vad gör du för crazy stuffs?

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Crimson Thunders bild

Här får ni något att bita i 8)

PSN: Mr_jump

VodkaCitrons bild

Äh skitunge XD Jag ger mig iaf, ska till Grönalund imorgon tydligen :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

OhNoSpywares bild

Jag hatar dig lite :p

Nahojs bild

Fan då, precis när man tror man knipit topp-position så kommer ni och förstör :p
Ahwell, duktigt spelat av er :bigsmile:

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Naturlazers bild

Det är ju typiskt. Haft detta resultat sen onsdagskväll och så missar man tredjeplatsen med en (1!) meter :tired:

Men räkna inte bort mig ännu ;)

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Andreas Bergs bild

Ruskigt imponerande resultat! Själv så har jag varit lite för upptagen med Steam-rean för att försöka mig på att slå Starfighter. Kommer bli en hård kamp känner jag om redaktionsvinsten, men jag ska nog se till att Starfighter inte slår mig!

Can't let you do that, Starfighter!

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Starfighter Johanssons bild

Tyvärr kommer jag inte fightas om förstaplatsen så om du väl klår mitt rekord så är den säkrad för din del. :)

Andreas Bergs bild

Starfighter Johansson skrev:
Tyvärr kommer jag inte fightas om förstaplatsen så om du väl klår mitt rekord så är den säkrad för din del.

Var visst väldigt otydlig i mitt inlägg upptäckte jag nu men du har vinsten (förutsatt att ingen annan på redaktionen ger sig på ditt rekord) i denna deltävling säkrad :p Menade snarare i tävlingen i stort eftersom vi i och med detta resultat kommer vara på delad förstaplats i redaktionstävlingen överlag tror jag bestämt :bigsmile: :beer:

Senast ändrad av Andreas Berg, 15 juli, 2012 - 22:49.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

OhNoSpywares bild

Mitt hjärta klarar inte mer :p Jag får hjärtklappning när jag kommer upp över 500, vilket är typ hälften av gångerna numera!). Dött TRE gånger på exakt samma höjd, 579. Sååå surt när det bara krävts några enstaka hopp till!
Men...
Snällasnällasnälla låt detta räcka. :tired:

Tänk att jag hade problem att komma upp till 250m i början... pffff.

Gustav Granlunds bild

Slänger upp mitt rekord sist, som egentligen inte är mitt rekord men inte så mycket sämre än det jag hade men som inte sparats. Pallade inte ens att komma över 400. :D

Naturlazers bild

Gustav Granlund skrev:
Slänger upp mitt rekord sist, som egentligen inte är mitt rekord men inte så mycket sämre än det jag hade men som inte sparats. Pallade inte ens att komma över 400. :D

Inte för att vara sån, men deadline för resultatpostandet var 15:e kl 23:59.
Du var 12 minuter för sen ;) :p

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Gustav Granlunds bild

Naturlazer skrev:
Inte för att vara sån, men deadline för resultatpostandet var 15:e kl 23:59.
Du var 12 minuter för sen

Fint folk kommer sent.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.