Andreas Ljungströms bild

Viktigt! Läs denna tråd först innan du ger dig in i turneringen!

Deltävling 3: Titan Lunch Retalation

Den tredje deltävlingen bjuder på våldsamheter i överflöd. I blodiga Titan Lunch Retalation ska man ta sig så högt och så långt som möjligt. Alla medel är tillåtna, det är med andra ord fritt fram att införskaffa alla typer av uppgraderingar för de pengar man lyckas samla ihop. Den längsta distansen är det enda som räknas. Vi vill som vanligt att dina poäng redovisas med bifogad bild i tråden.

Spela Titan Lunch Retalation här.

Deadline för poängpostande är söndag den 29 juli 23:59:59!

Poängutdelning:
1. Deltagare - 10 päng
2. Deltagare - 8 poäng
3. Deltagare - 6 poäng
4. Deltagare - 4 poäng
5. Deltagare - 2 poäng
6. Deltagare - 1 poäng
7. Deltagare - 0 poäng

Förstapris (Det superfeta spelpaketet):
The Walking Dead (alla episoder)
Krater
Magicka Collection
Alan Wake's American Nightmare
Botanicula
Mount and Blade Collection

Vid vinst av deltävling får man välja ett av dessa:
A Vampyre Story
Trauma
Samorost 2
VVVVVV
The Void
Lament
The Blackwell Legacy
Bumpy Road
Wizorb
Gunman Clive
Cthullhu Saves the World

2-3:e pris:
Tvåan och trean delar på spelen som blir kvar efter att alla deltävlingssegrare har valt ut sina (dvs tre var). Tvåan väljer först.

Ställning:
1. OhNoSpyware - 11324
2. Crimson Thunder - 11285
3. VodkaCitron - 11006
4. Nahoj - 10107
5. rnz - 8025
6. Dean Fiat - 6783
7. metalmickey - 6203

Redaktionstoppen:
1. Andreas Berg - 10226
2. Tobias Jensen - 7235
3. Johan Eklund - 6707
4. Linnea Hummel - 4852
5. Sebastian Magnusson - 4021

OhNoSpywares bild

Hade aldrig hört talas om detta innan. Egads vilket knasigt spel, jag är kär :love:

(eftersom jag inte alls är så förtjust i GIRP eller Escape på det här sättet kan vi med all säkerhet säga att det här kommer gå åt skogen för mig bara för det ;D)

Linnea Hummels bild

Jag får väl sätta en lägstanivå. :D

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Tobias Jensens bild

Yay! Jag leder! :p

Eller vänta, nä det gör jag ju inte...

Senast ändrad av Tobias Jensen, 16 juli, 2012 - 22:09.

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

VodkaCitrons bild

Jag tycker att Andreas är helt galen som väljer ett spel som har en "ingame-butik" XD Man måste ju spela 10 timmar innan man kan ta poängen på allvar :p

Edit: Ok, det var rätt cheap ändå XD tar bara cirka 30minuter att skaffa allt förmodligen.

Senast ändrad av VodkaCitron, 16 juli, 2012 - 22:16.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

metalmickeys bild

Senast ändrad av metalmickey, 16 juli, 2012 - 22:30.
VodkaCitrons bild

uppgraderat hälften iaf och tagit död på alla bossar :p

OhNoSpywares bild

Nån sorts början iaf!

Vad knasigt det blir när pengarna är det som lyser upp på screenshots :p

metalmickeys bild

Liten bättring iaf.

Nahojs bild

Detta får duga för första kvällen. Det här är lätt det roligaste spelet i tävligen än så länge, inte alls frustrerande på samma sätt som GIRP och Escape kunde vara.

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

VodkaCitrons bild

Är förövrigt tacksam att datumet är 29:e XD
Så det inte blir som förut, att jag ligger 1:a i en hel vecka och sen blir slagen av typ 5pers på sista dan när jag inte kan spela :p För på Närcon är jag från 25-29:e och kommer hem runt 20:00 XD

PS: Skaffa er ett konto på Adultswim. 1:an på deras Highscore ligger på under 12,000poäng. Så kan vi se om vi på Skillpoint lyckas bräcka det ;)

VodkaCitrons bild

Ok...

kdijsngkdgksdgjdksgjsgnjxckik4uj921 3
Hade runt 10,600 och det gick skit bra -.- sen bara försvann bakgrunden och allt blev svart. Ajja fick iaf 104k innan jag stängde av skiten.

Senast ändrad av VodkaCitron, 17 juli, 2012 - 05:09.

Sebastian Magnussons bild

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Andreas Bergs bild

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Dean Fiats bild

Crimson Thunders bild

Helt klart roligaste spelet hittills! :D

PSN: Mr_jump

Crimson Thunders bild

VodkaCitron skrev:
sen bara försvann bakgrunden och allt blev svart

Fuuuuu |(. Hände för mig nu också. Var på ca 9000m då det plötsligt blev svart och poängen skenade iväg... :tired:

Linnea Hummels bild

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

rnz
rnzs bild

Johan Eklunds bild

Skrämmande beroendeframkallande och en tidsdödare utan dess like!

Senast ändrad av Johan Eklund, 18 juli, 2012 - 19:47.
Tobias Jensens bild

Senast ändrad av Tobias Jensen, 19 juli, 2012 - 15:30.

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

Nahojs bild

Det tar sig :) Smått störande dock när det helt plötsligt vägrar komma något man kan ta tag i och man faller ner utan att ha en chans att rädda sig :tired:

"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Andreas Ljungströms bild

Sådär. Nu ska poängtabellen vara uppdaterad med aktuella resultat. Det blir lite mer sällan nu under semestern så bli inte ledsna om det dröjer innan era nysatta poäng dyker upp i huvudinlägget, jag fixar så ofta jag hinner.

Crimson Thunders bild

Jag ska passa på att förstärka min ledning ifall att någon skulle få för sig att försöka gå om mig J)

OhNoSpywares bild

Ingen fara. Prickar bara mellan dig och Nahoj om och om igen :p
Tar tillbaka att spelet är kul. Så fort man låst upp allt blir det bara störigt, speciellt med tanke på hur ohyggligt elakt och orättvist det är. Inte sällan jag faller utan att få en enda fiende att haka fast i, och vad ska jag göra då? Ofta faller jag precis framför de fiender som syns på skärmen och då funkar ju inget. Så jävla störigt och inte alls kul när man annars tycker att det går helbra.

Slänger med några extra failförsök där jag om jag bara fått nån fiende på skärmen garanterat kunnat ta mig till ledning med tanke på vilka längder jag lyckas nå innan det... "buggar" och hur bra det gick innan dess...
Skitspel :(

Nahojs bild

Håller med om att spelet tappade rätt mycket när man uppgraderat allt och bara sitter och nöter om och om igen. När spelet sen bestämmer sig för att jävlas och antingen inte ge något att ta tag i så att man bara hjälplöst faller ner ur bild så blir man bara less och stänger ner skiten.

Synd att spelet ska bugga och hålla på också. Jag har ännu inte råkat ut för det Vodka nämnde när skärmen blir svart och man bara flyger i evighet, men det tycks vara ganska vanligt när man nått förbi en viss sträcka. Det jag däremot råkat ut för ett par gånger är att bossar bara bestämmer sig för att sticka sin väg innan man ens fått tag på dem (alltså inte samma som om man misslyckas med timingen på dem). Jag har varit med om att en boss skymtar till i någon sekund för att sedan dra iväg igen och jag faller helt bönlöst ner utan en endaste liten fiende inom synhåll |(

VodkaCitrons bild

OhNoSpywares bild

Äsch då :p Skulle kanske spelat nåt under de här två veckorna och inte plockat upp spelet den här eftermiddagen för första gången sedan den 16:e ;D

Nåja, jag kan inte vara bäst på allt ;D

Edit: Kom fram till att jag är envisare än så och att ge upp är för mesar och därför kommer här är ett resultat som känns betydligt bättre.

Men nu slår jag vad om att ni antingen sitter och håller på bättre resultat eller kommer spendera närmsta kvart på att försöka slå mig. För sånhär tur kan jag bara inte ha.

Senast ändrad av OhNoSpyware, 29 juli, 2012 - 23:42.
OhNoSpywares bild

Hrm. Känns lite dumt att lita på "senast ändrad"-klockan där så jag postar en gång till nu för att få ett riktigt inlägg med en tid innan tolv så att det inte blir nåt knas :) Bildlänk.

Crimson Thunders bild

OhNoSpyware skrev:
Kom fram till att jag är envisare än så och att ge upp är för mesar och därför kommer här är ett resultat som känns betydligt bättre.

|( |( |(

Nej men bra jobbat och grattis :). Du verkar ju vara helt oövervinnerlig :O

OhNoSpyware skrev:
Inte sällan jag faller utan att få en enda fiende att haka fast i, och vad ska jag göra då? Ofta faller jag precis framför de fiender som syns på skärmen och då funkar ju inget.

Jag känner allt för väl igen mig där...

OhNoSpywares bild

Crimson Thunder skrev:
|( :angry: |(

Hoppas du blir lite gladare nu ;)

Crimson Thunder skrev:
Du verkar ju vara helt oövervinnerlig

Det tror jag inte! Bara tjurskallig :D

Crimson Thunder skrev:
Jag känner allt för väl igen mig där...

Riktigt trist på ett spel som annars imponerade en del. Galen design och härlig musik. Nåja.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.