För information om Indieklubben besök den här tråden.
Dags att spana in ännu en svensk indiespelmakare, Jokaim "Konjak" Sanberg. Konjak är känd för sin härliga pixelart och det får vi se prov på i spelet vi ska spela tills nästa gång, Noitu Love 2: Devolution, som är en fartfylld actionrökare stöpt i samma form som de klassiska Treasure och Capcom-spelen från förr. Vi kommer också ge oss på alphaversionen av Konjaks kommande spel The Iconoclasts, men fokus kommer främst att ligga på uppföljaren till Noitu Love.
Noitu Love 2: Devolution inhandlas härifrån för fem ynka dollar. Spana gärna in Konjaks övriga titlar som alla är gratis. Legend of Princess och The Iconoclasts är värda en närmare titt för er som vill ha mer snygg pixelgrafik och action.
Posta precis som vanligt dina intryck och betygsätt spelet här i tråden. Deadline för postade intryck är den 28 november.
Började med att starta det första Noitu Love för att se vad det var för nånting. Har läst att folk inte anser det värt att spela, speciellt inte om man har tvåan. Men kände ändå att jag ville testa, eftersom spelet är gratis och allt. Klarade första banan och tyckte väl att det var småcharmigt och fint, men OJ så segt och OJ så störiga kontroller
Glad att jag testade iaf för jag tror att jag uppskattade tvåan lite extra bara för att det var så mycket bättre 
Till tvåan då... kommer aldrig förstå det här med att "upp" ska vara hopp. Jag vill ha en separat knapp för hopp och ALDRIG på WASD eller piltangenterna. Fastnade flera gånger för att jag missade att hoppa

Utöver det har jag inte så mycket negativt att säga. Återigen inte riktigt min typ av spel så det är svårt att ta upp så mycket. Har inte spelat nåt i samma genre att jämföra med och kan nog inte "uppskatta" spelet för vad det gör riktigt.
Spelet är dock fint och jag gillar designen på allt från miljöer till bossar. Några bossfajter var roliga, andra lite mer irriterande. Tillfredställande att se attackerna och det var kul att kunna flyga runt lite hur som helst. Megaplus för att det är en tuff tjej som är huvudperson också.
Överlag ett bra spel som var väl värt min tid
(återkommer om The Iconoclasts också! Edit: Jag fick besök av mamma och hann inte
)