Mathias Novaks bild

Maxxon skrev:
Vad gör detta?

Hindrar menysystemet från att rendera biljoner av frames och ta livet av ditt grafikkort.

Kletets bild

Thörn skrev:
Jag skulle vilja anordna en Skillpoints StarCraft II turnering.

Olala, nästan värt att skaffa spelet bara för att obba :love:

I can't remember to forget you.

TTV
TTVs bild

Kletet skrev:
Olala, nästan värt att skaffa spelet bara för att obba :love:

:) :beer:

UfU__Xs bild

Gjorde just en six streak. Jävla bronze league, alla blir helt tagna på sängen när man flyger in ett par zerglings/banelings på deras resurser. Jaja, börjar känna mig lite varm i carapacet i alla fall. :bigsmile:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sebastian Magnussons bild

Fy sjutton vad single player är beroendeframkallande...

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Mathias Novaks bild

Är nästan färdig med kampanjen nu. Sen ska jag förinta mitt självförtroende i MP.

Sundance Kids bild

Jag har just spelat min första Starcraft 2 match (och första Starcraft match någonsin) mot Jotta. Jag åkte på stryk, med det var skoj.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Jottas bild

Sundance Kid skrev:
Jag har just spelat min första Starcraft 2 match (och första Starcraft match någonsin) mot Jotta. Jag åkte på stryk, med det var skoj.

Boyakashakalaka!
8) 8-) 8) 8-) 8) 8-)

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Alexanders bild

Blir det varannan smiley, varannan text då man spammar smileys?

Maxxons bild

Sundance Kid skrev:

Han kan tyckas vara bra, men jag vet hur man övervinner honom. Hur lätt som helst! Han är skitdålig, om man tänker efter.

Näädå :8)

Spoiler: Highlight to view
jo

TTV
TTVs bild

Jag vet inte hur Jotta spelar i tvåan men i ettan spelade han ruskigt offensivt. Snabbt ut med enheter i början för att kunna försvara sig mot han tunga första push. Om du klarar dig från den är det bara gå på offensiven direkt efter.

Mycket svårare än vad det låter då hans första push var enorm så tidigt in i spelet och han förmodligen kommer lyckas hålla undan din push direkt efter hans..

Jotta var svår vaken jag eller Bjore hade lätt med honom. :D

Achis bild

Dota till Starcraft 2! :bigsmile:

Senast ändrad av Achi, 11 augusti, 2010 - 03:30.

I'm with CoCo.

Carefaces bild

Achi skrev:
Dota till Starcraft 2!

Men fan, jag som blev asglad..

Sundance Kids bild

Det är riktigt jobbigt när man i multi spelar mot någon som inte kan spela, dvs. en som jag. Matcherna håller på i evigheter.

jag bara dansa och dansa

Carefaces bild

Sundance Kid skrev:
Det är riktigt jobbigt när man i multi spelar mot någon som inte kan spela, dvs. en som jag. Matcherna håller på i evigheter.

Hur blir det långa matcher? Är det inte bara att mosa den som är dålig? :O

Sundance Kids bild

Careface skrev:
Hur blir det långa matcher? Är det inte bara att mosa den som är dålig? :O

Grejen är den att jag också är dålig.

jag bara dansa och dansa

Carefaces bild

Sundance Kid skrev:

Jaha, jag trodde du menade att det blev så när en bra mötte en dålig! My bad. :party:

HybridTheWombats bild

Måste man vara född med ADHD för att klara av kraven för multitasking i detta spel? Jag verkar vara helt hopplös när det kommer till Starcraft II och dess frenetiska omgclickclickclick1-2-3-a-clickclick-wtfhappend-moment. Helt hopplös.

Reyqunes bild

HybridTheWombat skrev:
Helt hopplös.

Du kan börja med att använda knappkombinationerna istället för bara musen.

HybridTheWombats bild

Reyqune skrev:

Använder dom så gott det går. Lite fingerfärdighet har man kvar från Company Of Heroes, om än taffligt. Problemet för mig är att jag inte klarar trycket att vara överallt samtidigt, inte i den frenetiska hastighet som det hela utspelar sig i.

Ser ut som att CoH är och förblir min typ av stratergi-spel i multiplayer.

SC2 kampanjen är kul dock.

Jottas bild

Äre nån som vill lira elllelh!?

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Mickemoss bild

För er andra stackare som sitter på en mac och ogärna vill besudla er dator med windows, så finns här en guide på hur man bäst optimerar inställningarna för att köra i OS X.

STARCRAFT PERFORMANCE GUIDE FOR MACS

Hoppas dom fixar den där jävla shader buggen snart. Jävla nvidia...

"We've got cards and letters from lots of people that say iTunes is their favorite app on Windows. It's like giving a glass of ice water to somebody in hell" - Steve Jobs

sultans bild

HybridTheWombat skrev:
Ser ut som att CoH är och förblir min typ av stratergi-spel i multiplayer.

Du kan göra mig sällskap i "the shit league" sen så får du spela mot sådana som mig som är för långsamma för att någonsin bli bra :party: :beer:

You can't arrange them by penis...

Sundance Kids bild

JAG VANN EN MATCH I STARCRAFT!!!!!!

:bigsmile: :bigsmile: :bigsmile: Överlycklig är jag, första matchen jag vinner. :bigsmile:

jag bara dansa och dansa

sultans bild

Sundance Kid skrev:
första matchen jag vinner.

Gratts, placement match eller?

sultans bild

Nu har jag spelat genom kampanjen iaf så nu ska man träna sina zerg skills igen så man kanske kan vinna någon match i shit league som jag kommer hamna i ;)

Kletets bild

Kan tipsa om en extremt ovanlig fin match ifrån HDStarcraft senaste:
TT1 vs. MasterAsia del 1/4
TT1 vs. MasterAsia del 2/4
TT1 vs. MasterAsia del 3/4
TT1 vs. MasterAsia del 4/4

:)

Senast ändrad av Kletet, 18 augusti, 2010 - 02:25.

I can't remember to forget you.

sultans bild

Ahhh gudars vad jag är sämst på multitasking :p
Behöver verkligen träna mycket mer så man inte glömmer att göra nya drones eller andra units... loosat så hårt pga av att jag glömde göra nya drones när jag scoutade ut en push från den andre och slängde ner lite crawlers en dold exp och hydraden... sen satt man där med tok få drones och inga mineraler när slaget var över och jag behövde bygga arme igen...

owell man lär så länge man lever :cry:

Senast ändrad av sultan, 20 augusti, 2010 - 22:30.

Reyqunes bild

Måste börja spela SC2 multiplayer snart... :tired:

HybridTheWombats bild

Jag och en polare tog oss upp till Gold i 2v2, efter det har vi inte lirat. Antar vi vill leva på guld en liten stund innan vi blir sänkta till havsbotten. Allt hänger på att han är flick i fingrarna så jag kan fjanta runt med att vara den värdelös.

sultan skrev:
Ahhh gudars vad jag är sämst på multitasking

Samma här.

Jag kan vara skitduktig att lägga hotkeys på olika grupper, och så länge inget händer har jag full koll på vart dom är. Men så fort det börjar hända lite saker och jag behöver flytta flera samtidigt så slutar det med att zergsen står och suktar efter någon avlägsen avsats medans mina luftburna störtdyker rakt in i en Anti-air befästning, allt medans jag lägger en Waypoint för nykläckta rakt in i en Mech-klunga.

Ett ganska vanligt scenario för Hybrid. :tired:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.