TTV
TTVs bild

Kletet skrev:

Kletet för fan, du får styra upp någon lista i huvudinlägget med allas online id eller så! Du är trådskaparen, ta lite ansvar! J)

Spoiler: Highlight to view
:) :love:

sultans bild

HybridTheWombat skrev:
Waypoint för nykläckta rakt in i en Mech-klunga.

Det där känner jag igen haha loosade just en match mot en "turtlande" protos och gjorde precis detta när jag misslyckades med första anfallet.

Why o Why do I not get the damn Ultralisk i de lägena :~ Men jag blir bättre på kontringar iaf...s akta men säkert

You can't arrange them by penis...

Kletets bild

Thörn skrev:
Kletet för fan, du får styra upp någon lista i huvudinlägget med allas online id eller så! Du är trådskaparen, ta lite ansvar!

Förlåt.. 0:)

Men ingen har postat sina online id eller Real ID så det är lite svårt. :cry:

Det är om jag går in på allas profil och skriver upp i huvudinlägget, men det vet jag inte om folket skulle vilja.

Så...

POSTA ERA ONLINE ID I TRÅDEN :D

Senast ändrad av Kletet, 21 augusti, 2010 - 02:54.

I can't remember to forget you.

sultans bild

Sultan #759
Vill gärna att folk skriver att de är från skillpoint så man vert vart ni kommer från :bigsmile:

You can't arrange them by penis...

Sebastian Magnussons bild

Alltså, sista banan är ju helt galen. Satt i typ 4 timmar med den och snabbsparade och laddade om innan jag for iväg till GamesCom.

Jag bygger ju awesome basförsvar på varje flank, men det som knäcker mig är när Kerrigan dyker upp och utraderar en hel flank, så hinner jag inte bygga nytt innan nästa våg Nydusmaskar kommer. Jag valde att ta ut luft, kanske värt att gå tillbaka en bana och ta död på maskarna istället?

Senast ändrad av Sebastian Magnusson, 26 augusti, 2010 - 19:57.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

TTV
TTVs bild

Även fast min dator är helt sjuk ihuvudet just nu så hann jag ändå göra ett battle.net acc.

ThOrn heter jag,

UfU__Xs bild

Sebastian Magnusson skrev:
Alltså, sista banan är ju helt galen.

Vilken svårighetsgrad kör du på?

På normal var den inte så svår... :8)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Sebastian Magnussons bild

UfU__X skrev:
Vilken svårighetsgrad kör du på?

Hard. Resten av spelet har varit en cakewalk dock.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Mathias Novaks bild

UfU__X skrev:
På normal var den inte så svår... :8)

*ahem...* Jo. :cry:

Tenkai Stars bild

Sista banan är ju absolut lättast om man

väljer att ta bort Air. Bygg bunkrar och ös sen ut med flyg. Massa basnhees, Battlecruisers och Science vessels

"It's straight up dawg time!" | PSN: Paertan

Strafers bild

Synd att inte StarCraft 2 finns på Steam.

Reyqunes bild

Strafer skrev:
Synd att inte StarCraft 2 finns på Steam.

Varför det? :tard:

UfU__Xs bild

Reyqune skrev:
Varför det?

För att det är en så jävla mycket bättre klient/tjänst/communitygrej än Blizzards bullshit?

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

HybridTheWombats bild

Hur rensar man en hotkey från enheter? Ibland brukar jag få med luftenheter under mina markenheters hotkey och det är störande.

Senast ändrad av HybridTheWombat, 29 augusti, 2010 - 13:45.
Tenkai Stars bild

Svenska Lalush spelar just nu på http://www.glhf.tv/

"It's straight up dawg time!" | PSN: Paertan

Reyqunes bild

UfU__X skrev:
För att det är en så jävla mycket bättre klient/tjänst/communitygrej än Blizzards bullshit?

Jag tycker i alla fall att Bnet 2.0 fungerar väldigt bra. Skulle dock inte skada ifall det hade fungerat med steam också.

Senast ändrad av Reyqune, 29 augusti, 2010 - 18:49.

Maxxons bild

Thörn skrev:
får styra upp

Hur går det med turneringen? Blir det något?

TTV
TTVs bild

Maxxon skrev:
Hur går det med turneringen? Blir det något?

Om jag får ordning på min nya dator tillslut finns möjligheter, helt klart! :beer:

TTV
TTVs bild

Pylo. <3

Senast ändrad av TTV, 30 augusti, 2010 - 15:04.
HybridTheWombats bild

HybridTheWombat skrev:
Hur rensar man en hotkey från enheter? Ibland brukar jag få med luftenheter under mina markenheters hotkey och det är störande.

Dum som jag var så använde jag mig utav 'Shift + ' istället för 'Ctrl + '. Förklarar lite varför vissa grupper fortsatte att bli större och större.

Så enkelt. :(

Reyqunes bild

Epic!

Maxxons bild

Är det någon här som spelar egentligen, förutom Kiddo och Jotta (som bara nää jag vill inte spela varför ska jag göra det jag har en kass data naeähöehööhööhöhh :tard: :tard: :tard:)?

Jag har ingen att spela med :cry:

HerrOlssons bild

jag överväger att köpa SC2 men jag tvekar eftersom jag aldrig spelat starcraft, äre knepigt att komma in i det eller lär man sig ganska snabbt?

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Maxxons bild

HerrOlsson skrev:
jag överväger att köpa SC2 men jag tvekar eftersom jag aldrig spelat starcraft, äre knepigt att komma in i det eller lär man sig ganska snabbt?

Man lär sig fort, kolla på mycket matcher bara! http://www.youtube.com/hdstarcraft

HybridTheWombats bild

HerrOlsson skrev:

Man lär sig fort, som ovan skrev. Förutom hdstarcraft så kan du kika in på http://www.teamliquid.net/sc2/ och deras live-streams, samt http://starcraftarena.net och deras forum.

Själv var jag tjurig och ignorerade manualerna tills frustrationen blev för stor, nu tar jag mig fram hyffsat.

caocaos bild

Lirade mycket Starcraft förr och vet inte om jag ska skaffa det här. Vad säger ni?
Vad är bra/dåligt med tvåan? Lika bra som ettan?

Kan man lira lan?

TTV
TTVs bild

Bra match mellan BratOK och Socke, Här är pt1.

Kletets bild

Thörn skrev:
Pylo.<3

:cry:

Thörn skrev:
Bra match mellan BratOK och Socke,

Verkligen!

Mycket fina drops av BratOK

Senast ändrad av Kletet, 5 september, 2010 - 19:22.

I can't remember to forget you.

Maxxons bild

Waddafakk, låg på 50-ish plats i ligan, förlorade en match och blev nerflyttad till brons? Vafanken!? Jotta är ju i guld och honom slår jag ju hur lätt som helst :cry:

Jimmy Petterssons bild

caocao skrev:
Lirade mycket Starcraft förr och vet inte om jag ska skaffa det här. Vad säger ni?

Klart du ska det. :)

caocao skrev:
Kan man lira lan?

Nej, måste vara inloggad på Battle.net för att spela, dvs du behöver en internetanslutning.

Kick 'em in the nuts!

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.