TTV
TTVs bild

Vargavaka skrev:
Om du är sugen på att köra en match så hade jag tänkt ta en liten paus och köra lite SC2 nu. Jag lade till dig så det är bara att hojt

Jag kan inte just nu och jag får känslan av att du är lite för bra för mig just nu dessutom. 0:)

Reyqune skrev:
Hur kollar man det?

I webbläsaren:

I spelet:

shifts bild

Jotta skrev:

Gärna

TTV
TTVs bild

Hur är det med att lägga till vänner? behöver båda personerna lägga till vandra för att få en som en vän eller räcker det att bara en av dom lägger till? Jag tänkte på Vargavaka. Han säger att han har lagt till mig men jag ser inte det. Behöver jag också lägga till honom för att fullända ''lägga till vän''-processen?

Vargavakas bild

Thörn: Anledningen att jag är lite avvaktande med att fylla ut min vänner-lista är att just det som du frågar om funkar ganska halvtaskigt. Om du lägger till någon på din lista kan du se när de är online, skicka meddelande, kolla profil och hela fadderullan men du får ingen som helst indikation när någon lägger till dig på sin lista. Det är med andra ord ingen process att tala om, bara olika listor som inte är länkade öht.

Det känns lite halvfärdigt, ett litet meddelande att någon har lagt till dig borde väl inte vara för mycket begärt :(

Jag har själv inga problem om någon vill lägga till mig (inte för att jag kan hindra det om jag skulle vilja ;)) men säg isf gärna det här så jag kan göra samma sak. Blir så konstig envägskommunikation annars :)

RealID är en annan femma, där kan du inte lägga till någon utan dess godkännande.

Senast ändrad av Vargavaka, 15 november, 2010 - 20:26.
TTV
TTVs bild

Har nu spelat mina första fem matcher online för att bli placerad. Brons. :bigsmile:

Zerg rush verkar populärt i tvåan. Många som använder sig av den och min Bisu-build fungerade inte som jag ville. Får slipa på den. Sen märker jag att jag har ingen aning om hur jag ska spela lategame-matcher.

Övning ger färdighet.

shifts bild

Thörn skrev:

Thörn du får la träna lite inför turneringen.

Vill du lira lite elr?
Själv är jag inte häller så bra.Ska jag adda dig elr?

TTV
TTVs bild

shift skrev:
Ska jag adda dig elr?

Visst en match kan vi ta. Jag kan adda dig med. Vad heter du? :beer:

shifts bild

Gravityshift 560 loggar in nu hinner nog ta en match

Vargavakas bild

Hehe, alla kartor är väldigt små jämfört med Brood War (eller så är det bara att enheterna inte fastnar i varandra stup i kvarten, jag vet inte :D). I vilket fall så går det väldigt fort att ta sig från ena hörnet av kartan till den andra så rusher är bra populära. När jag väl gav mig på laddern kom det lite som en chock för mig att var och varannan person du möter vill avsluta matchen inom fem minuter.

Jag tycker ändå att ni protosser är värre än svärmen med era warp-ins, tidiga pushar och Dark Templars.

TTV
TTVs bild

Ok. Jag är redo.

shifts bild

Thörn skrev:

Det har helt plötligts kommit upp en uppdatering som jag måste vänta på

Jottas bild

shift skrev:
Gärna

Om jag har tid nångång så!
Blev lite mycket skolarbeten nu av nån aneldning :cry:

Här vet jag att handtaget finns, jag vet det.

Vargavakas bild

Nu vet jag inte om det är gammal skåpmat (vilket det troligtvis är) men jag tyckte det var kul nog att posta ändå. Jag vill minnas att jag hörde det mumlas lite kort om detta för ett tag sedan men jag visste inte att det blev av på riktigt. Politikerstarcraft, Svenska politiker lägger argumenten åt sidan och gör upp sina meningsskiljaktigheter i Starcraft 2.

Det roligaste, som förvånar mig, är att majoriteten av partierna faktiskt är representerade. Jag har inte sett hur bra matcherna är än men detta skall jag se till att se igenom vilket som, när jag väl har tid.

Vem sade att spel inte kan vara politiskt laddade? ;)

Senast ändrad av Vargavaka, 16 november, 2010 - 01:43.
Reyqunes bild

Thörn skrev:
Vad heter du?

Reyqune #822

Maxxons bild

Maxxon #543

Adda mig 8)

TTV
TTVs bild

Grym match. :beer:

Jottas bild

Är det nån som vill lira lite ikväll?

HybridTheWombats bild

Har legat lite på latsidan med SC2 och undrar om någon är upp för ett par vänskapliga matcher för att komma upp på fötterna igen.

Va int' blyg nu.

HybridTheWombats bild

Jotta skrev:

Moi.

TTV
TTVs bild

Jag kan kanske också vara på några matcher ikväll.

shifts bild

Jotta skrev:

Jag är på Lite 2 vs 2 vore ju roligt :p

Senast ändrad av shift, 20 november, 2010 - 17:00.
TTV
TTVs bild

3 Wins och 5 loses är i alla fall inte helt ruttet. Jag har vunnit två på dom senaste tre matcherna i min liga. Jag är på G nu, det är bara att nöta.

TTV
TTVs bild

Reyqune skrev:
Reyqune #822

Jag lägger till dig nu. :beer:

Reyqunes bild

Thörn skrev:
Jag lägger till dig nu.

Får väl börja spela spelet då också.

TTV
TTVs bild

Reyqune skrev:
Får väl börja spela spelet då också.

Skriv upp dig i turneringen också. :beer:

shifts bild

Thörn skrev:

Ska vi spela lite snart elr?

HybridTheWombats bild

Jag blir uppe en stund till innan febern däckar mig totalt. Snurrar bara runt migg skepp i eve nu i väntan på bättre tider.

Jottas bild

Jottastic #845

KÖR I VIND!

Jottas bild

http://www.skillpoint.se/chat

Reyqunes bild

Thörn skrev:
Skriv upp dig i turneringen också.

Nej. Har knappt spelat det alls så.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.