Reyqunes bild

Achi skrev:
Antar att vi vann tävlingen om du också fick en.

Vet inte. Tror inte det för mrGuildmaster har inte skickat in våra mails vad jag vet.

Senast ändrad av Reyqune, 7 augusti, 2010 - 02:34.

Strafers bild

Jag vill också ha betan. :cry:

Strafers bild

Kan ni namge alla på bilden? ;)

smisks bild

Sylvi, Vol'Jin, Cairne, Thrall, prince Gyll-något, Varian, Velen, Bronzebeared, Mekkatorque, och så lilla Tyrande :bigsmile:

(Önskar så innerligt att jag inte kunde det där utantilll...)

Kaxig som fan.

Strafers bild

smisk skrev:
(Önskar så innerligt att jag inte kunde det där utantilll...)

Hehehehe.... 8)

Reyqunes bild

För er som är ledsna för att ni inte har bet.. WORLD SERVER IS DOWN. :tired:

Senast ändrad av Reyqune, 10 augusti, 2010 - 12:59.

Alexanders bild

Lika bra att jag inte har betan, skulle ändå inte ha tid att spela den. :tired: Hur är det, har ni kul?

Reyqunes bild

Alexander skrev:
Hur är det, har ni kul?

Ifall du klarar att spe.. WORLD SERVER IS DOWN. Servern krashar hela tiden. Talents försvinner. Special ability som man får av att välja spec försvinner. Streaming gör att du måste vänta ett tag efter du har loggat in. Sen finns det massor med kul småbuggar också. Exempelvis en viss fiende i Goblins starzon, ifall man använder du en Frost Nova på den så bildas det enorma isblock i en stor cirkel. :bigsmile:

Senast ändrad av Reyqune, 10 augusti, 2010 - 13:12.

in solvent sees bild

smisk skrev:
Sötaste gillet

Åh tusan, är guildet fortfarande aktuellt? Sist jag var online där var det bara en handfull engelskspråkiga människor online, så jag trodde att det runnit ut i sanden. :)

all producing nothing intelligent to cause disease

Reyqunes bild

in solvent see skrev:
Åh tusan, är guildet fortfarande aktuellt? Sist jag var online där var det bara en handfull engelskspråkiga människor online, så jag trodde att det runnit ut i sanden.

Reroll Horde, gå med Wildlife på Draenor. 8)

Alexanders bild

in solvent see skrev:
Åh tusan, är guildet fortfarande aktuellt? Sist jag var online där var det bara en handfull engelskspråkiga människor online, så jag trodde att det runnit ut i sanden.

Det är mycket aktuellt. :) Jag vet inte hur det var "på din tid" men nu för tiden pratar de svenskspråkiga mest engelska i chatten.

in solvent sees bild

Alexander skrev:
Jag vet inte hur det var "på din tid"

Bara svenska från Gameplayer, inga andra. :)

Reyqune skrev:
Reroll Horde, gå med Wildlife på Draenor.

hatar egentligen horde, men har redan en Undead Priest, en Undead DK och en Undead mage som jag levlar. På andra realms dock. :)

smisks bild

in solvent see skrev:
Åh tusan, är guildet fortfarande aktuellt? Sist jag var online där var det bara en handfull engelskspråkiga människor online, så jag trodde att det runnit ut i sanden. :)

in solvent see skrev:
Bara svenska från Gameplayer, inga andra. :)

Var ju längesedan det bara var GP:are :bigsmile:
Guildet frodas som aldrig förr, i princip! Det raidas och tas in nytt folk hela tiden och planeras guildmöten och skit.
Vi har aproligt!

Kaxig som fan.

Andreas Bergs bild

in solvent see skrev:

Skillnaderna är ganska stora, men essensen finns kvar :) Skillnaden är väl egentligen primärt att folket kommer från hela världen, vi inte har någon spelsajt bunden till rekryteringen och att det numera är flickvännen min som är titulerad guildmaster ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

in solvent sees bild

smisk skrev:
Var ju längesedan det bara var GP:are

Jag vet, jag vet. :)
Andreas Berg skrev:
Skillnaderna är ganska stora, men essensen finns kvar

Soft. Kikar kanske in någon dag. Dock är min priest kvar på level..ehrm..typ 61 eller så. :bigsmile:

Andreas Bergs bild

in solvent see skrev:
Kikar kanske in någon dag.

Släng iväg en whisper till någon officer och säg att du känner Alu sen tidigare så ska det nog fixas en social-invite också. För kvar i guildet tror jag nog knappast du är efter flera vårstädningar bland inaktiva ^^

in solvent see skrev:
Dock är min priest kvar på level..ehrm..typ 61 eller så. :bigsmile:

Hmm, när jag har dingat 80 med min warrior, warlock, shaman-trio (sker nog i helgen eller nästa vecka) kanske jag ger mig i kast med min hunter, mage eller druid. Kanske. I sådant fall ligger jag i krokarna runt dig om du vill springa en instans eller två någon dag ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

in solvent sees bild

Andreas Berg skrev:
kanske jag ger mig i kast med min hunter, mage eller druid. Kanske. I sådant fall ligger jag i krokarna runt dig om du vill springa en instans eller två någon dag ^^

Kunde man ju nästan gjort. I värsta fall får jag levla en tredje Death Knight. :)
Andreas Berg skrev:
För kvar i guildet tror jag nog knappast du är efter flera vårstädningar bland inaktiva ^^

Jo, jag misstänkte det. Jag har ju inte varit sådär galet aktiv på senare tid liksom. :)

mrkndrs bild

Jag gör comeback i dagarna, hoppas man får komma med i V.F. igen, för jag lär ju ha blivit utkickad då man inte varit inne på 1,5 år... haha :p

in solvent sees bild

Har startat en DK, och framtida tank om jag blir seriös på servern. Är bara övö 61 än sålänge, men att plocka lvl 80 bör inte vara några större problem. :)

Strafers bild

Nya Thrall

derp derp :p

in solvent sees bild

Andreas Berg skrev:
Släng iväg en whisper till någon officer och säg att du känner Alu sen tidigare så ska det nog fixas en social-invite också

Sprang precis på en kille som heter Funkpowered från guildet, men det verkar inte som att några officerare var online. :(

Andreas Bergs bild

in solvent see skrev:
Sprang precis på en kille som heter Funkpowered från guildet, men det verkar inte som att några officerare var online. :(

Kan se till att vara online själv senare idag. Säg en tid så ska jag försöka hoppa på då och slänga iväg en invite :)

in solvent sees bild

Andreas Berg skrev:
Säg en tid så ska jag försöka hoppa på då och slänga iväg en invite

Hm...jag bör vara online från 20:00 och framåt tror jag. Har kanske en ICC 10 inplanerad vid 21:00 på min main ikväll, men annars ska jag levla min nya på Bladefist.

Om allting går som planerat och jag blir tokseriös på min nya på Bladefist ska det bli en tank. Går segt att leval dock eftersom jag inte kunnat införskaffa några hierlooms, men jag kommer åtminstone plocka lvl 71 ikväll. :)

Min char heter btw insolventsee.

Reyqunes bild

Den nya login screen låten

Senast ändrad av Reyqune, 16 augusti, 2010 - 10:06.

Johan Eklunds bild

Vår första hands-on på Cataclysm: http://www.skillpoint.se/text/hands-en-f%C3%B6rsta-titt-p%C3%A5-world-wa...

smisks bild

Reyqune skrev:
Den nya login screen låten

Älskar den!

Kaxig som fan.

in solvent sees bild

Johan Eklund skrev:
Vår första hands-on på Cataclysm

"I AM ERROR!
Oj då! Sidan du försökte nå verkar inte finnas. Kanske har du råkat skriva fel, eller så har sidan tagits bort.
" :cry:

Johan Eklunds bild

Ja, Lasse liten bytte namn på länken efter publicering.. här http://www.skillpoint.se/text/f%C3%B6rsta-intryck-av-world-warcraft-cata...

in solvent sees bild

Johan Eklund skrev:
här

Awesomeness... :love:

Reyqunes bild

Johan Eklund skrev:
här

Kanske bra att ändra så man ser ansiktet på Deathwing? :p

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.