Vargavakas bild

Nu har jag inte spelat WoW sedan Wrath (även om Goblins ser verkar vara något satans läckra... men aj, jag har inte tid) så jag har egentligen ingenting vettigt att säga om spelet som det ser ut idag. Vad jag däremot kan göra är att helt skamlöst länka till mitt gamla gille, Hex (Nagrand EU), då de just nu är på jakt efter en eller två till squishie-DPS (gärna shadow priest eller mage men för rätt person finns det säkert plats även för andra klasser).

Kort sammanfattat är Hex ett kompakt raidgille med fokus på att bemästra all 10-mannaräder med ett litet sammansvetsat gäng av spelare som kan kommunicera vettigt (framför allt det där sista kravet har visat sig vara någonting ovanligt bland gemene snubbe i trade-kanalen). Gillet startades under BC-eran och har alltid varit fokuserat på att raida effektivt och med en 2-3 raidkvällar i veckan klara av de småskaliga räderna med den utrustning som finns tillgänglig för ett strikt 10-mannagille. Detta har med tiden betytt att fixa den tidsbegränsade bosskavalkaden i BC Zul Aman medan björnarna fortfarande fanns tillgängliga, samt att ta ner Algalon när han fortfarande var aktuell tier-content.

Om det är någon som är på jakt efter ett gille i stil med detta finns mer utförlig information på hemsidan, eller så är det bara att fråga. Jag spelar som sagt inte längre men jag håller mig up-to-date med vad de håller på med och är fortfarande i kontakt med de som håller i spakarna nu för tiden så jag kan alltid framföra frågor.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.