Alexanders bild

Xbox 360 Slim 250GB + Extra kontroll
Mass Effect
Halo 3
Gears of War 2
Bioshock
Bioshock 2
Mafia II
:D

Beställt fler spel men alla har inte kommit än.

Alexanders bild

Nu har även dessa kommit. :p

Patrik Öhnströms bild

Mafia 2 var mitt senaste köp, har klarat det nu och fy fan va bra det är. blev dock lite förbannad när Lars jensen i det senaste Radio speltorsk avsnittet började prata skit om det.

UfU__Xs bild

Patrik Öhnström skrev:
blev dock lite förbannad när Lars jensen i det senaste Radio speltorsk avsnittet började prata skit om det.

Han sa ju att det var ett bra spel. :p

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Strafers bild

Alexander skrev:
Nu har även dessa kommit

Vilken söt kissekatt. :)

Patrik Öhnströms bild

UfU__X skrev:
Han sa ju att det var ett bra spe
nja han klagade en massa och sedan så sa han att han gillade det, ganska så galet. men alla ska ju få tycka vad dom vill

Trazhs bild

Spelrelaterat räknas antar jag?
officiella Nintendo-tidningen med snygg Metroid:Other M-cover innehållandes Nintendoklistermärken och något Dragonquest-skin för DS som bonus. :beer:

Utöver det så är senaste spelköpet Banjo Kazooie till N64 för ett par månader sen.

Spelbrödernas bild

Mina senaste spelrelaterade inköp har bestått av en fightpad samt Red Dead Redemption och Left 4 Dead 2 till 360. :tard: Har lirat en del RDR och är inte besviken än så länge.

Spelbröderna.se - Alltid oberoende, Aldrig neutrala. En halvmilitant nördblogg om kärleken till tv-spel.

HerrOlssons bild

Var ner och förhandsbokade halo reach legendary edition idag. Tänkte köpa gears of war 1 och 2 också men fjantigt nog måste man vara 18 om det står 18 på spelen för att få köpa dom hos game..

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Spelbrödernas bild

HerrOlsson skrev:

Hehe.. åldersgränser. Jävla påfund att hindra någon över 15 att spela valfritt spel (oavsett grad av våldsamhet osv). I fornstora dar så räknades man ju som vuxen vid femton - det vara bara ut och träla på storbondens fält och spendera fritiden med att försöka ligga med fäbojäntan. Redo för krig kunde man också vara vid denna späda ålder. Idag? +18 för lite digitalt blod. Löjligt.

Spelbröderna.se - Alltid oberoende, Aldrig neutrala. En halvmilitant nördblogg om kärleken till tv-spel.

HerrOlssons bild

Det värsta är ju att det inte är en åldersgräns utan bara en rekommendation.. så jag FÅR ju köpa spel det står 18 på, bara inte hos game...

O o

Spelbrödernas bild

HerrOlsson skrev:

Ja, det gör det hela ännu värre isf. Har ingen större koll på PEGI då det inte berör mig, ålderstigen som jag är.

Make.Senses bild

Förbokade R.U.S.E. igår, får det väl imorgon eller på Torsdag.

HerrOlssons bild

Spelbröderna skrev:
Ja, det gör det hela ännu värre isf. Har ingen större koll på PEGI då det inte berör mig, ålderstigen som jag är.

Hehe ^^ Vanligtvis om det är något spel jag verkligen vill ha äre bara att man ringer morsan i kassan så får kassören prata med henne...
IAF, så beställde jag precis gears 1 och 2 ist :)

O o

Spelbrödernas bild

HerrOlsson skrev:
Hehe ^^ Vanligtvis om det är något spel jag verkligen vill ha äre bara att man ringer morsan i kassan så får kassören prata med henne...

Ah, lite rim och reson existerar således. Skönt, för din och din mors del. Drygt att behöva släpa med henne för ett spelinköp, liksom.

Ollebros bild

köpte nyligen Singularity som jag ser mycket fram emot!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

prismas bild

Du är bäst!

Kletets bild

Halo: Reach! :party:

I can't remember to forget you.

Alexanders bild

Halo: Reach :bigsmile:

prismas bild

Har lirat cirka 3 timmar nu. Gillar det skarp, bästa Halo Spelet sedan Halo: Combat Evolved!

Du är bäst!

Carefaces bild

Beställde nyss hem GH6 (Kommer på fredag), en ny kontroll med Reach design, Trådlöst headset (Även det med Reach design (Fast det var bara för att det var billigare än det svarta)) Och så ska jag ner på fredag och köpa Reach+12 månader live. Min helg kommer bli Legen- Wait for it! DARY!! :)
2000 kronor fattigare men what the hell. Bor man hemma så! ^^

prismas bild

Du är bäst!

Ollebros bild

:beer:

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Fleischers bild

Enslaved och Castlevania: LOS Special Edition

TTV
TTVs bild

Ollebro skrev:

Fleischer skrev:
Enslaved

Återkom gärna med intryck. Jag såg recensionen och blev väldigt intresserad. Det är heller inte speciellt dyrt om man köper det ifrån utlandet. :beer:

Fleischers bild

Thörn skrev:
Återkom gärna med intryck. Jag såg recensionen och blev väldigt intresserad. Det är heller inte speciellt dyrt om man köper det ifrån utlandet.

Kul spel som har en del kontroll missar. Alla hopp är per automatik så det är ingen skill involverad. Funkar bra för det mesta men vid vissa tillfällen så funkar det inte alls och det är nästan alltid vid pressade situationer.

Striderna är simpla utan något vidare djup. Varken tråkiga eller bra. Hade Hoppats på mer Heavenly Sword inspirerat.
Däremot finns det nog inget annan utvecklare som gör lika bra ansiktes animationer som Ninja Theory. Även värden och designen är riktigt awesome.

Det flertalet banor som får en att tappa hakan av dom gigantiska och skit snygga vyerna i spelet. Det är ett maffigt äventyr med en del brister. Betyg 3/5

TTV
TTVs bild

Låter helt klart intressant. Bugar och bockar, Fleischer! :beer:

Senast ändrad av TTV, 10 oktober, 2010 - 17:44.
Josef Diktatorns bild

Senaste för min del blev två lir, nämligen Enslaved och Castlevania Lords of Shadow. Båda spelen är riktigt bra äventyrstitlar med fartfylld action och plattformshoppande.

Enslaved dras med en hel del glitchar och miljöer som laddas in segt men har fantastiskt bra röstskådisar och fantastiska ögon som lever. En av årets stora överraskningar.Klarade det rätt snabbt. En stabil 8 av 10.

Lords of Shadow är jag tokkär i. Det lånar friskt från titlar som God of War och har rätt lite saker gemensamt med ett traditionellt Castlevania-spel men är såpass genombra att jag inte har mage att klaga. Spelet påminner om Darksiders på så vis att det är ett spel som lånar friskt från andra stortitlar men gör det bra. Karaktärerna, miljöerna och musiken är top notch och att spelets designer verkar vara starkt inspirerade av Guilermo Del Toros filmer är knappast något minus (tänk Pans labyrint). Hittils en stark 9 av 10 från mig.

F.K... in the coffee...

eskimås bild

Halo: ODST och Reach. ;)

c",

Ollebros bild

Thörn skrev:
Återkom gärna med intryck. Jag såg recensionen och blev väldigt intresserad. Det är heller inte speciellt dyrt om man köper det ifrån utlandet.

spelet är väldigt lätt och man dör sällan vilket jag uppskattar. härligt flöde i strider och plattformshoppande med som gör att det egentligen känns som en jävligt grym interaktiv film vilket jag älskar när spel lyckas med. väldigt trevlig story med underbara landskap och karaktärer. helt klart värt varenda krona jag spenderat! 9/10
får dock inte full pott då det är väldigt buggigt. fastnat i väggar och alla möjliga mysko saker. låst sig två gånger med för mig och sådant tolererar jag inte. höll på och krossa min Fallout 3 skiva när det låste sig en gång i timmen.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.