TheLaMartys bild

Dota2, vi får se helt enkelt :O

Nate Travellers bild

Binary Domain till krysslådan och Uncharted 1 & 2 kändes som en bra investering för 500 kronor, även om jag inte kommer få spela det på ett tag. Imorgon blir det nämligen ett inköp av Assassin's Creed III. :love:

VodkaCitrons bild

Kände att det var dags :) Nu när spelet bara kostade 229 så varför inte! Valde mellan denna utgåva och nya Prepare to Die, men kändes ovärt att betala 399 för spelet + DLC. Man får ut mycket mer av denna utgåva med soundtrack och det hela, även om jag skulle tanka DLC:et från PSN så spar jag en 50lapp ;)

Som ett plus i kanten ökar spelet mina Namco Bandai kunskaper som man kan ha nytta av på deras sida då :) Även om jag nu lärt mig en hel del i förväg utan att ens ha nuddad spelet! Känns lite som ett DLC paket för Demon Souls, inte för att det är dåligt, men det här "mystiska" och överraskningsfaktorn är helt borta.
Vet hur dom första fienderna beter sig, att man ska se upp för rullande stenar när man går i trappor m.m

Dött två gånger än så länge, men det är lite trail and errorish. Trodde man skulle dö med flit emot första "bossen" likt i Demons, vilket man inte skulle. Sen råkade jag gå på en hemligväg och blev såklart one hittad av en farlig fiende, precis som man blev i Demons ;D

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Gustav Granlunds bild

Inhandlade precis ett exemplar av Street Fighter X Tekken: Special Edition och Rayman Origins från CDON. Det kan vara värt att kolla in, de har upp till 80% rabatt på vissa spel.

Skillpoint.se - Be there or be sär

VodkaCitrons bild

Gustav Granlund skrev:
Det kan vara värt att kolla in, de har upp till 80% rabatt på vissa spel.

Men vafan, slutar med att jag köper 20 spel på bara en vecka XD
Street Fighter X Tekken: Special Edition + Asura's Wrath, 197kr (Fraktfritt, CSN-kortet woop woop)

Redan fixat:
Förbokat Ni No Kuni, Wizard Edition (899)
All-Stars Battle Royal (500)
Yakuza: Dead Souls (100)
Ace Combat Limited Edition (130)
Deus Ex - Human Revolution - Augmented Edition (99)
Dark Souls Limited Edition (229)

Och nu detta, känner mig så dålig ;D

OhNoSpywares bild

Superbilligt impulsköp från förra veckan. Snappade åt mig spelet ganska fort eftersom den fysiska utgåvan inte verkar vara speciellt vanlig och detta kostade mindre än hos Gamersgate. Får hoppas att det är bra :)

Starfighter Johanssons bild

OhNoSpyware skrev:

Men gud! Jag visste inte ens att det fanns fysiskt! Good find! Utropstecken i överflöd!

Fanns det fler? Kommer du vara i närheten av fler? Jag har velat skaffa det spelet ett tag nu, tro det eller ej.

Nate Travellers bild

OhNoSpyware skrev:
Superbilligt impulsköp från förra veckan. Snappade åt mig spelet ganska fort eftersom den fysiska utgåvan inte verkar vara speciellt vanlig och detta kostade mindre än hos Gamersgate. Får hoppas att det är bra

Mycket bra köp! Härlig Jane Jensen-story som skapar samma sorts stämning som de tidigare Gabriel Knight-spelen. Pusslen känns lite mer logiska och trollerimekaniken är faktiskt rätt rolig. Det tappar lite under en passage i sista akten, knyter ihop spelet rätt bra.

Enkla achievements också i Xbox-versionen, men eftersom du har PC-versionen så har du fördelen med en något enklare kontroll. Du kommer inte ångra inköpet!

OhNoSpywares bild

Starfighter Johansson skrev:
Fanns det fler? Kommer du vara i närheten av fler?

Nää :( Var i Umeå vilket ligger en ganska bra bit härifrån och spelet låg mitt i en bunt av högar med alla möjliga konstiga spel. Det var inte precis organiserad men såg inga fler GM-ryggar i dessa högar. Mest en massa simulatorspel :p (ni vet "Farming Simulator 2013", "Euro Truck Simulator 2", "Street Cleaning Simulator" och "Road Construction Simulator" huhu)

Nate Traveller skrev:
Mycket bra köp!

Gött! Ska spela så fort event-grejen i Guild wars-spelen slutar :p

VodkaCitrons bild

50kr nytt och inplastat från privatperson :)

Nahojs bild

Inte egentligen något köp, men jag fick lite spel när jag fyllde år häromveckan:
Euro Truck Simulator 2 (jo, jag önskade mig faktiskt detta)
Fallout: New Vegas Ultimate Edition
Krater (för att postapokalyptiskt Ikea måste besökas)
XCOM: Enemy Unknown

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

Furios bild

Premium Edition av Bioshock: Infinite :love:. I den boxen ingår lite DLC, en liten affisch, en nyckelring, en stilren bok om spelet och en liten spelpjäs som tydligen hör till det kommande brädspelet om Columbia. Coolio!

Senast ändrad av Furio, 27 mars, 2013 - 22:42.

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

OhNoSpywares bild

Troooor kanske att det låg nåt spel, typ Bioshock Infinite, i kartongen också... ;P

Furios bild

OhNoSpyware skrev:

Jahapp, vissa slog visst till på stort :)! Jag kände att den den där super-duper-deluxe-boxen var lite väl pricey så därför fick det räcka med "vanliga" premium. Men Songbirden är ju onekligen snygg! Hur stor är den?

Pilko

OhNoSpywares bild

Furio skrev:
Jahapp, vissa slog visst till på stort [...] Hur stor är den?

Japp! Jag är heeeelt galen i statyetter/figuriner och kan inte låta bli att köpa när det dyker upp såhär fina :love:
Har inget att mäta med men finns en bild på alla prylar i min blogg så du kan ju jämföra med tex spelet :) Vingspannet syns inte så bra på den bilden dock, det är typ dubbelt så långt som figuren är hög. Mycket åsm!

Furios bild

OhNoSpyware skrev:
Mycket åsm!

Indeed! Ska nog försöka lägga vantarna på en sån där jag också. Den är ju verkligen svincool!

Pilko

Jag har vahettere lyckats missa ett mailutskick till mig från Blue Isle angående Slender: The Arrival. Jag förhandsbokade det för arton miljarder år sedan och fick en bedårande liten licensnyckel att hålla reda på. Sen blev det tyst. Idag insåg jag att jag minsann inte fått någon nerladdningslänk och spelet är släppt sen tio dagar tillbaka. Det visade sig att många spelare fått sina länkar i skräpposten av någon anledning så jag fick en ny länk.

Long story short:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.