TTV
TTVs bild

30 min InFamous 2.

Jag ska inte kolla. Media block på spelet. Men det är svårt. :tired:

VodkaCitrons bild

Vill någon lira Resident Evil 5, Co-op eller Versus Mode, så är det bara att lägga till PSN: VodkaCitron tillsammans med texten Resident Evil.

-----

Förresten, ser att det finns ett flertal minis och sånt, gratis för medlemplusare. Finns det något som är helt gratis för alla? Orkar inte sitta och kolla igenom hela listorna ^^

Tar svenska PAl stationerna emot PSone spel ifrån US?

Är det någon som laddat ner Herkules? Finns det svenska som val? Är ett måste, Herkuläsk!

Absolut - För män som kan sätta gränser.

TTV
TTVs bild

Känner att min DS3 börjar säga sitt. Funderar på att köpa en ny blå. Inte vit, snygga men blir svarta och fula efter ett tag.

Senast ändrad av TTV, 1 november, 2010 - 08:22.
VodkaCitrons bild

Har nu skapat ett Japanskt konto. Mums vad mycket härligheter Japan har :D Blir att köpa massa poängkort senare så man kan ladda ner!

Högst upp står ju Siren och Castlevania Symphony. Såg att det fanns Hatsune Miku till PS3, ialf taggad och inget om PSP i den texten, fanns ju andra specifikt för PSP. Men jag ska vara försiktig så man inte går och laddar hem massa extra inlägg till ett spel man inte äger, bara för att man inte kan förstå texten ^^

Massa massa Toro/Kuro fanns det, som väntat. Laddade ner senaste nyhetsinslaget :) Fanns även animebaserade spel att se på i Home Biografen ^^ Home var fint utsmyckad med pumpor,godis och annat festligt, kanske är så på vårat med, men man är ju inte där ofta så :p

Ollebros bild

Thörn skrev:
Känner att min DS3 börjar säga sitt. Funderar på att köpa en ny blå. Inte vit, snygga men blir svarta och fula efter ett tag.

allt som allt har jag avverkat 3 SixAxis och 2 DualShock 3. :tired:

fan GameCube kontrollrarna är fortfarande de bästa i kvalitet, knappuppsättning och hur sköna de är att hålla.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Har nu skapat ett Japanskt konto. Mums vad mycket härligheter Japan har :D Blir att köpa massa poängkort senare så man kan ladda ner!

har du addat mig på EU PSN?

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

TTV
TTVs bild

Ollebro skrev:
allt som allt har jag avverkat 3 SixAxis och 2 DualShock 3.

Damn! Bra jobbat! :D

Ollebro skrev:
fan GameCube kontrollrarna är fortfarande de bästa i kvalitet, knappuppsättning och hur sköna de är att hålla.

+1

UfU__Xs bild

Thörn skrev:
Känner att min DS3 börjar säga sitt.

Vad är det som har börjat faila? Känns ju som att batterierna borde slitas ut efter ett tag även om man vårdas sina handkontroller bättre än man skulle vårda sina eventuella barn. Inte så kul att spela med endast en 1m usb-sladd mellan sig själv och tv:n.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

VodkaCitrons bild

Ollebro skrev:

har du addat mig på EU PSN?

Nej ^^ Ollebro heter du där med va? Fast PSN är ju globalt, så spelar ingen roll vart jag addar dig :p

TTV
TTVs bild

UfU__X skrev:
Vad är det som har börjat faila?

Knapparna börjar sluta reagera känner jag. Triggarna börjar dessutom tappa greppet, dom är liksom lättare att trycka in nu vilket kan bli en aning irriterande då man kan trycka på dom utan mening. :tired:

KidCactuss bild

UfU__X skrev:
Känns ju som att batterierna borde slitas ut efter ett tag även om man vårdas sina handkontroller bättre än man skulle vårda sina eventuella barn. Inte så kul att spela med endast en 1m usb-sladd mellan sig själv och tv:n.

Jag har haft min DS3 sedan december 2007 och jag har inte märkt att den håller laddningen sämre idag än vad dne gjorde som ny. Sen är det väl inget som tvingar dig att använda en så kort USB-kabel om du skulle behöva använda kabel? :D

Ollebro skrev:
allt som allt har jag avverkat 3 SixAxis och 2 DualShock 3.

Thörn skrev:
Knapparna börjar sluta reagera känner jag. Triggarna börjar dessutom tappa greppet

Vad gör ni egentligen med era handkontroller eftersom de går sönder/blir slitna? :tard:

Psykisk sjukmänniska

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Vad gör ni egentligen med era handkontroller eftersom de går sönder/blir slitna?

Trycker hårt? Har för mycket handsvett? :D

Jag vet faktiskt inte. Jag tycker jag är ganska rädd om mina kontroller.

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Nej ^^ Ollebro heter du där med va? Fast PSN är ju globalt, så spelar ingen roll vart jag addar dig :p

Maxiie har addat dig
KidCactus skrev:
Vad gör ni egentligen med era handkontroller eftersom de går sönder/blir slitna? :tard:

spelar massor såklart!
och en hel del kastande i golvet.
NOT

Sixaxisen som kom med min första PS3a var ju måndagsexeplar som skruvar föll ur och tillslut var i två delar, två nästa sixaxisar är nu spakarna slappa på så de ligger ned. första DualShocken var också ett måndagsex eftersom det hade SJUKT slappa spakar direkt efter uppackning, var importerad från japan med så jag orkade inte skicka tillbaka den direkt. senaste dualshocken som kastats blev knapparna tröga och jobbiga att använda.

nu har jag två helt nya som jag använder i omgångar, så fort en kontroll är tömd på batteri sätts den på laddning och jag börjar spela med den andra.

TTV
TTVs bild

Veckans uppdatering

Castle Crashers :love:

TTV
TTVs bild

:bigsmile:

TTV
TTVs bild

Strafers bild

Jag tänker bara säga det.

Playstation Move ser ut som en dildo.

There...I said it.

Naturlazers bild

AJ AJ AJ AJ!!

Tror att jag fått Yellow light of death :cry:

Spelar Black Ops när det hände. PS3an la av och den röda lampan blinkade. Blev självklart skitskraj och testa att sätta igång den igen. Konsolen går igång men stängs av efter 5 sek.

Väntar sedan en halvtimma.

Testar igen, nu går den också igång, men efter 5 sek så lyser en gul lampa i 1 sek och sedan stängs den av igen, även då blinkar den röda lampan.

Kan det vara så att den bara blev rejält överhettad och att jag kan få liv i den om några timmar eller är det kört?

Respect the trees! Respect them all! And respect me, ehh.

Reyqunes bild

Tips på Ps3-exklusiva/Konsolexklusiva spel(som finns på Ps3) som man "måste" spela?

TTV
TTVs bild

Reyqune skrev:
Tips på Ps3-exklusiva/Konsolexklusiva spel(som finns på Ps3) som man "måste" spela?

inFamous. 0:) Denna -enligt mig- generations bästa spel.

KidCactuss bild

Reyqune skrev:

Har inte du gjort dig av med din PS3:a? :tard:

Demon's Souls (tycker inte jag personligen egentligen, men många andra tycker så)
Heavy Rain
Infamous, som sagt.
Killzone 2
LittleBigPlanet
Metal Gear Solid 4
PixelJunk Shooter
Resistance 1 och 2
Uncharted 1 och 2

Senast ändrad av KidCactus, 11 november, 2010 - 21:33.

Psykisk sjukmänniska

Reyqunes bild

Thörn skrev:
inFamous

Lägger till det i listan som jag håller på att skapa då.

KidCactus skrev:
Har inte du gjort dig av med din PS3:a?

Nej? :tard: Har bara inte spelat speciellt mycket sedan Uncharted 2 släpptes.

KidCactuss bild

Och Ratchet & Clank-spelen är nog ett måste om man gillar plattformsspel. Och God of War 3, så klart!

Senast ändrad av KidCactus, 11 november, 2010 - 21:36.

Psykisk sjukmänniska

Man5ons bild

KidCactus skrev:
Demon's Souls (tycker inte jag personligen egentligen, men många andra tycker så)

Blah blah hörk blërg puffa lilla pipan osv, slutsats, Demons Souls är denna generations bästa konsolexklusiva spel alla kategorier.

Last chance to lose control

Ollebros bild

Deamon Soul är ju prefekt för reyqune som annars lipar på att mega super duper elite insane hard är för bebisar.

TTV
TTVs bild

Sly 4 teaser trailer i Sly-samlingen:

VodkaCitrons bild

Hmm gratis MMORPG man kan spela genom PS3.
Old stuff (2008), men visste inte att sånt existera :3

Testar på det sen, om det funkar som det ska :)

Maxxons bild

KidCactus skrev:
Ratchet & Clank-

:love: :love:

VodkaCitrons bild

Hmm någon som vet vart man hittar "logga in" till JP.Playstation?
http://www.jp.playstation.com/index.html

Vill kunna registrera min PS3:a och hålla på.

Sen vill jag kunna få Platinya Membership.

http://www.jp.playstation.com/psn/torostation/index.html
Men jag hittar inte det heller =/

TTV
TTVs bild

Vad tror vi det är?

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.