Crimson Thunders bild

Uncharted 3?

PSN: Mr_jump

Strafers bild

Uncharted 3.

PLIIIIIZ

TTV
TTVs bild

Säkert Sly 4. Vi har ju sett den ''hemliga'' trailern i samlingen.

KidCactuss bild

Thörn skrev:
Vad tror vi det är?

Uncharted 3.

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

Någon som vet vart/om man kan köpa PSN voucher för digital nerladdning över nätet? (EU)

Har inget häftigare kreditkort än Visa elektron så. Så skulle helst vilja betala genom internetbank. PlayAsia säljer digitalt för US/JP/HK. Så bör finnas, om inte EU är sämst som vanligt.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

KidCactuss bild

VodkaCitron skrev:
Någon som vet vart/om man kan köpa PSN voucher för digital nerladdning över nätet?

Webhallen, till exempel.

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

KidCactus skrev:
Webhallen, till exempel.

Vart? Med digital nerladdning menar jag att man får det skickat till mejlen direkt.
http://www.play-asia.com/PlayStation_Network_Card_Ticket_1000_YEN_for_Ja...

Reyqunes bild

VodkaCitron skrev:
Vart?

Finns inte digital nerladning, men det finns:
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/102617
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/102618

VodkaCitrons bild

Reyqune skrev:
Finns inte digital nerladning, men det finns:

Jo, jag vet, men inte det jag var ute efter. Är bara intresserad av ett spel för 45:-, möjligtvis två. Men för 200:- + frakt/remsa så kan jag lika bra köpa två retail spel.

smisks bild

Hej gott folk.
Jag har lyckats övertala min ömma moder att vi äntligen (stark betoning på äntligen) ska skaffa en PS3.
Men frågan är; var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet. Vad är normalpriset? Behöver jag den största bästa hårddisken? Osv osv.

Kaxig som fan.

Strafers bild

smisk skrev:
Behöver jag den största bästa hårddisken?

Det beror på vad du ska ha den mest till? Importera musik? Föra över filmer? Tanka demos? Ska du bara ha savegames på den så räcker det gott och väl med standard.

Strafers bild

smisk skrev:
var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet

http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611323

Ganska billigt om du frågar mig, men det är ju slim, inte världens bästa design, grillen med pianolacken är i mitt tycke mycket finare, mmm.

Alexanders bild

smisk skrev:
Men frågan är; var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet. Vad är normalpriset? Behöver jag den största bästa hårddisken? Osv osv.

Om du behöver den största hårddisken beror ju på hur många spel du kommer ha (installation tar en del plats), samt hur mycket annat du kommer lägga på hårddisken, så det är svårt att säga. Tycker man inte att prisskillnaden är så stor så är det ju alltid skönt att veta att man har gott om utrymme...

Angående priset så brukar det ju vara billigast online, men det ibland har ju olika elektronikkedjor något extra bra pris (t.ex. Mediamarkt har väl då och då riktigt låga priser), fast dessa vet jag inte hur man ska ha koll på och kolla upp...

www.prisjakt.nu använder jag nästan alltid när jag ska köpa någon pryl eller spel, och när det gäller Slim med 320GB så har Komplett.se för närvarande bäst pris (som Strafer länkade i inlägget ovan).

Vad jag kan se så finns det inget billigare än Slim med 320GB, så länge du inte köper begagnat, så frågan om utrymme är väl rätt onödig nu när störst är billigast. ^^

Strafers bild

Fan Alex, du får inte skriva sådär utförligt.

You make me look bad. :bigsmile:

Alexanders bild

Strafer skrev:
You make me look bad. :bigsmile:

Haha, äsch, du gav ett snabbt svar och länkade ju det billigaste och bästa. :)

smisks bild

Strafer skrev:
Ska du bara ha savegames på den så räcker det gott och väl med standard.

Strafer skrev:
Ganska billigt om du frågar mig, men det är ju slim, inte världens bästa design, grillen med pianolacken är i mitt tycke mycket finare, mmm.

Mjo, slim är väl inte det vackraste världen har skådat, men så länge den är svart är jag nöjd! Tack för länken :)

Alexander skrev:

Tack Alex :love:

Kaxig som fan.

TTV
TTVs bild

Ge mig spelet, snälla. :tired:

UfU__Xs bild

Thörn skrev:
Ge mig spelet, snälla.

Vad för någe?

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Alexanders bild

Det som ska avslöjas 12:e december kanske, eller?

TTV
TTVs bild

UfU__X skrev:
Vad för någe?

Det var en bild på inFamous 2. :beer:

TTV
TTVs bild

Resistance 3 kommer att visas upp på VGA.

TTV
TTVs bild

Jag vill ha det här spelet snarast.

Hösten 2011 alltså. Så långt bort! :cry:

Senast ändrad av TTV, 8 december, 2010 - 20:50.
KidCactuss bild

Thörn skrev:
Jag vill ha det här spelet snarast.

Hösten 2011 alltså. Så långt bort!

Värdelös trailer. Varför postar du det i "Tråden om Playstation 3"? :D

Senast ändrad av KidCactus, 8 december, 2010 - 20:59.

Psykisk sjukmänniska

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Värdelös trailer.
¨
Värdelös trailer, ja. Bra teaser dock.. Perfekt aptitretare inför vad vi får se på VGA.

KidCactus skrev:
Varför postar du det i "Tråden om Playstation 3"?

Avsaknaden av att posta den någon annanstans? Känns overkill att starta en ny tråd om det.

Senast ändrad av TTV, 8 december, 2010 - 21:19.
VodkaCitrons bild

Jag fick en uppdatering när jag loggade in på PSN inatt. Vad handlade det om?

December 7, 2010
System changes

* System security has been improved.

Aha...

Ollebros bild

VodkaCitron skrev:
Aha...

blockerar jailbreak.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

TTV
TTVs bild

Även fast jag inte är världens största fan av Uncharted-serien (den är bra men inte mycket mer) så är det ju alltid trevligt att se livstecken ifrån trean. Mer på VGA.

Achis bild

Vilken galen line-up ps3:t har för 2011, alltså: Uncharted 3, Resistance 3, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, inFamous 2, Twisted Metal, Socom 4, The Last Guardian, MotorStorm: Apocalypse.. :love:

Senast ändrad av Achi, 9 december, 2010 - 17:41.

I'm with CoCo.

Ollebros bild

Achi skrev:
Vilken galen line-up ps3:t har för 2011, alltså: Uncharted 3, Resistance 3, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, inFamous 2, Twisted Metal, Socom 4, The Last Guardian, MotorStorm: Apocalypse.. :love:

Uncharted, Killzone 3, inFamous 2, The Last Guardian och MotorStorm: Apocalypse ser jag grymt mycket framemot! de andra not so much.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

TTV
TTVs bild

Achi skrev:
Vilken galen line-up ps3:t har för 2011, alltså: Uncharted 3, Resistance 3, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, inFamous 2, Twisted Metal, Socom 4, The Last Guardian, MotorStorm: Apocalypse..

Helt sjukt. Jag är glad att jag har en PS3a i alla fall! :beer:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.