Uncharted 3.
PLIIIIIZ
Uncharted 3.
PLIIIIIZ
Säkert Sly 4. Vi har ju sett den ''hemliga'' trailern i samlingen.
Vad tror vi det är?
Någon som vet vart/om man kan köpa PSN voucher för digital nerladdning över nätet? (EU)
Har inget häftigare kreditkort än Visa elektron så. Så skulle helst vilja betala genom internetbank. PlayAsia säljer digitalt för US/JP/HK. Så bör finnas, om inte EU är sämst som vanligt.
Någon som vet vart/om man kan köpa PSN voucher för digital nerladdning över nätet?
Webhallen, till exempel.
Vart? Med digital nerladdning menar jag att man får det skickat till mejlen direkt.
http://www.play-asia.com/PlayStation_Network_Card_Ticket_1000_YEN_for_Ja...
Vart?
Finns inte digital nerladning, men det finns:
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/102617
http://www.webhallen.com/spel/playstation_3/102618
Finns inte digital nerladning, men det finns:
Jo, jag vet, men inte det jag var ute efter. Är bara intresserad av ett spel för 45:-, möjligtvis två. Men för 200:- + frakt/remsa så kan jag lika bra köpa två retail spel.
Hej gott folk.
Jag har lyckats övertala min ömma moder att vi äntligen (stark betoning på äntligen) ska skaffa en PS3.
Men frågan är; var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet. Vad är normalpriset? Behöver jag den största bästa hårddisken? Osv osv.
Behöver jag den största bästa hårddisken?
Det beror på vad du ska ha den mest till? Importera musik? Föra över filmer? Tanka demos? Ska du bara ha savegames på den så räcker det gott och väl med standard.
var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=611323
Ganska billigt om du frågar mig, men det är ju slim, inte världens bästa design, grillen med pianolacken är i mitt tycke mycket finare, mmm.
Men frågan är; var får jag tag på den billigast? Antingen i butik eller över internet. Vad är normalpriset? Behöver jag den största bästa hårddisken? Osv osv.
Angående priset så brukar det ju vara billigast online, men det ibland har ju olika elektronikkedjor något extra bra pris (t.ex. Mediamarkt har väl då och då riktigt låga priser), fast dessa vet jag inte hur man ska ha koll på och kolla upp...
www.prisjakt.nu använder jag nästan alltid när jag ska köpa någon pryl eller spel, och när det gäller Slim med 320GB så har Komplett.se för närvarande bäst pris (som Strafer länkade i inlägget ovan).
Vad jag kan se så finns det inget billigare än Slim med 320GB, så länge du inte köper begagnat, så frågan om utrymme är väl rätt onödig nu när störst är billigast. ^^
Fan Alex, du får inte skriva sådär utförligt.
You make me look bad.
You make me look bad.
Ska du bara ha savegames på den så räcker det gott och väl med standard.
Ganska billigt om du frågar mig, men det är ju slim, inte världens bästa design, grillen med pianolacken är i mitt tycke mycket finare, mmm.
Ge mig spelet, snälla.
Ge mig spelet, snälla.
Det som ska avslöjas 12:e december kanske, eller?
Vad för någe?
Jag vill ha det här spelet snarast.
Hösten 2011 alltså. Så långt bort!
Jag vill ha det här spelet snarast.Hösten 2011 alltså. Så långt bort!
Värdelös trailer.
Varför postar du det i "Tråden om Playstation 3"?
Jag fick en uppdatering när jag loggade in på PSN inatt. Vad handlade det om?
December 7, 2010
System changes
* System security has been improved.
Aha...
Aha...
Även fast jag inte är världens största fan av Uncharted-serien (den är bra men inte mycket mer) så är det ju alltid trevligt att se livstecken ifrån trean. Mer på VGA.
Vilken galen line-up ps3:t har för 2011, alltså: Uncharted 3, Resistance 3, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, inFamous 2, Twisted Metal, Socom 4, The Last Guardian, MotorStorm: Apocalypse..
Vilken galen line-up ps3:t har för 2011, alltså: Uncharted 3, Resistance 3, Killzone 3, LittleBigPlanet 2, inFamous 2, Twisted Metal, Socom 4, The Last Guardian, MotorStorm: Apocalypse..
Uncharted 3?
PSN: Mr_jump