Alexanders bild

Det finns ingen tråd för PSN ID:s här på Skillpoint, va?

KidCactuss bild

Alexander skrev:

Du är ju bara att titta under kategorin för PS3.

Psykisk sjukmänniska

VodkaCitrons bild

Alexander skrev:

Nja, inte direkt va? Orkar du skapa en kanske? :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Alexanders bild

KidCactus skrev:
Du är ju bara att titta under kategorin för PS3.

Den som "inte verkar behövas än"? 0:)

KidCactuss bild

Alexander skrev:
Den som "inte verkar behövas än"?

Exakt. :bigsmile:

Psykisk sjukmänniska

TTV
TTVs bild

Prisma skrev:

Ska du skaffa Killzone 3?

prismas bild

Thörn skrev:
Ska du skaffa Killzone 3?

Absolut och är extremt sugen på att lira så mkt som vi gjorde när Killzone 2 släpptes. Det var episkt!

Du är bäst!

Alexanders bild

prisma skrev:
Absolut och är extremt sugen på att lira så mkt som vi gjorde när Killzone 2 släpptes. Det var episkt!

Jag måste verkligen schemalägga mitt liv bättre så jag kan se till att klämma in mer tid för spel. Jag var ju knappt någonsin med när KZ2 spelades som mest. :tired:

TTV
TTVs bild

prisma skrev:
Absolut och är extremt sugen på att lira så mkt som vi gjorde när Killzone 2 släpptes.

Toppen! Då får jag se till att ta fram mitt killzone 2-headset då. Det du gillade så mycket. :bigsmile:

prismas bild

Thörn skrev:
Då får jag se till att ta fram mitt killzone 2-headset då.

:bigsmile:

Hur är det med klan-support? är det lika bra eller till och med bättre än 2an?

Du är bäst!

TTV
TTVs bild

prisma skrev:
Hur är det med klan-support?

Vet faktiskt inte. Skulle förvåna mig om dom tog bort det för det till tvåan fungerade/fungerar ju riktigt bra. Var grymt att man kunde kolla sina matcher man har spelat tidigare på nätet (läs: deras hemsida).

prismas bild

Thörn skrev:
Vet faktiskt inte.

Hursomhelst så måste vi lira när det släpps, det kommer bli magiskt!

Du är bäst!

TTV
TTVs bild

prisma skrev:
Hursomhelst så måste vi lira när det släpps, det kommer bli magiskt!

Definitivt! :beer:

VodkaCitrons bild

Är det någon som vill testa varandras banor på LBP2? Alternativt, bygga lite?

---

Hmm en liten intressant sak som jag inte märkt tidigare. Då man möter asiater som bär på namn baserade på kana/kanji eller annat, så översätts namnen oftast bara halvägs.
クロイネコ kan alltså komma att bli kuroi0506. Av någon typiskt anledning. Alltid undrat varför folk har siffror i slutet av namnet så fort de kommer ifrån asien. Men själva romanji omvandlaren är väll lite krasslig.

Senast ändrad av VodkaCitron, 15 februari, 2011 - 21:02.

Mists bild

Killzone 3 är läckt. Fuck Yea.

KidCactuss bild

Mist skrev:
Killzone 3 är läckt.

Men eftersom alla som kör jailbreak/CFW på PS3 bara gör det för att kunna köra homebrew så gör det ju inget...

Psykisk sjukmänniska

Mists bild

KidCactus skrev:
Men eftersom alla som kör jailbreak/CFW på PS3 bara gör det för att kunna köra homebrew så gör det ju inget...

Jag är lite sur över att jag sitter med 3.56, måste ju vänta tills den är knäckt.

Vargavakas bild

Heh, Soul Reaver är nog ett spel som jag avstår från att spela om idag. Jag behåller hellre min föreställning om att det är ett av de bästa actionäventyr som har gjorts än att konfronteras med hur det står sig idag ;)

VodkaCitrons bild

Själv hatar jag Soul Reaver. Men det är ju spelet till PS2 0:)

TTV
TTVs bild

''Molnet'' kommer imorgon.

För Playstation Plus medlemmar.

VodkaCitrons bild

Vill spela något Halloween spel, men har inga pengar :(

Så jag undrar om det finns någon som vill låna ut sitt konto/gameshara lite? (Över Halloween)

Skulle gärna testa på Costume Quest, vilket alla Plus+ ägare ska ha tillgängligt just nu? Även andra skräck relaterade spel.

Klart så kan ni få något tillbaka, har DeadNation bland annat!

VodkaCitrons bild

-.-

Efter senaste uppdateringen, så får man inte stänga av PS3an genom att hålla ner off knappen. Gör man det så måste PS3an kolla igenom alla filer vid nästa uppstart vilket tar sådär 2minuter men ändå. Sjukt frusterande -.-

Linnea Hummels bild

VodkaCitron skrev:
Off

Varför vill man trycka på offknappen på maskinen?

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

VodkaCitrons bild

Linnea Hummel skrev:
Varför vill man trycka på offknappen på maskinen?

För att stänga av den? XD Orka göra det med kontrollen, speciellt om den tagit slut på batteri och man måste köra in USB sladden bara för att stänga av :p

Sebastian Magnussons bild

VodkaCitron skrev:
Efter senaste uppdateringen, så får man inte stänga av PS3an genom att hålla ner off knappen. Gör man det så måste PS3an kolla igenom alla filer vid nästa uppstart vilket tar sådär 2minuter men ändå. Sjukt frusterande -.-

Wuut? Menar du knappen på framsidan eller på baksidan? Jag stänger oftast av via knappen på baksidan och då gnäller han på mig som en arg mister resetti. Funkar inte ens framsidan är jag screwed, kontrollen orkar jag aldrig pilla med :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Linnea Hummels bild

Sebastian Magnusson skrev:
Off

VodkaCitron skrev:
Off

Gillade ni den tiden utan tv-dosa också eller? :p

När det gäller att stänga av saker från stand by-läget har jag en sån fiffig fjärrkontollgrej som stänger av allt på en gång. Bästa ever.

Sebastian Magnussons bild

Äh, pålitligare att kapa strömmen helt! Såna där standbylägen suger ändå massa el. Min PS3 har dessutom synkproblem så kontrollerna ibland slutar funka (tacka vet jag trådat), då är det bara norsk omstart som gäller!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Linnea Hummels bild

En true gamer spelar dygnet runt!!!1 Det är ändå lustigt att tala om ork att klicka på dosan.

Men seriöst, fundera på en fjärrströmbrytare. Fungerar i alla rum samtidigt, ett knapptryck och man kan stänga av alla elektronik från standbyläget. Att kräla bakom tvbänkar för att klicka av är ett minne blott. Så underbart.

Exempel på en: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=619532

VodkaCitrons bild

Äh, pålitligare att kapa strömmen helt! Såna där standbylägen suger ändå massa el.

:santa: :beer:

Jag stänger oftast av via knappen på baksidan och då gnäller han på mig som en arg mister resetti. Funkar inte ens framsidan är jag screwed, kontrollen orkar jag aldrig pilla med

Framsidan :( Finns ingen på baksidan av slim som jag har. Så man måste använda kontrollen för att stänga av, sen dra ut kontakten. Jag har PS3an en bra bit ifrån TV:en också, så det blir ett jädra vandrande fram och tillbaka ^^ Varför finns off knappen där i överhuvudtaget när de gör såhär?! *BIP*, du stängde av konsolen på ett felaktigt sätt förra gången, nu måste vi kontrollera filerna 0%...1%

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.