Strafers bild

When will Diablo III be released?

It's too early to estimate Diablo III's release date. As with all Blizzard Entertainment games, our goal is to create a game that is as fun, balanced, and polished as possible. We intend to take as much time developing Diablo III as is necessary to ensure the game meets our own high expectations and those of our players.

Klasser:

Witch Doctor

Monk

Wizard

Barbarian

Limbos bild

Spelet som äntligen kommer få mig att spara ihop till en ny speldator. :D

VodkaCitrons bild

Jag själv kommer aldrig skaffa mig en dator som klarar av spelet. Kanske om sådär 20år. Skulle verkligen se fram emot att få se en port till Playstation3! 1an fanns ju där på konsol, det funkade väldigt bra, så why not? :) Diablo är mer hack/slash och sånt passar mycket bättre på tv, tycker ialf jag men ^^

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Limbos bild

VodkaCitron skrev:
det funkade väldigt bra

Jag har inte tillräckligt med mähna! :tard:

Diablo-porten till Playstation var ett dåligt skämt som hörde hemma på Stefan och Kristers klippgolv. :tard:

Karmaliciouss bild

Porten till konsol var skitkass och funkade dåligt. Tvåan som var galaxer mer avancerat vågar jag inte ens tänka på hur man skulle spela på ett vettigt sätt. Trean har väl inte gett några tecken på att kräva mindre.

F ö tror jag kraven kommer vara rätt låga i vanlig Blizzard-ordning.

Jag är sjuuukt sugen.

Strafers bild
  • Demon Hunter new class for Diablo 3! This feature will be playable at Blizzcon.
  • PvP Arena Battles for Diablo 3! This feature will be playable at Blizzcon.

Class Page

Trailer

Senast ändrad av Strafer, 22 oktober, 2010 - 21:58.
HybridTheWombats bild

Vet inte riktigt vad jag ska tycka.

Strafers bild

Boxart?

Ollebros bild

PVP såg ju as coolt ut!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

HerrOlssons bild

HybridTheWombat skrev:

Vet inte riktigt vad jag ska tycka.

Känns som wow arena i diablo, me laik!

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Limbos bild

Tittade just på den senaste trailern, och liksom varje gång jag tittar på en video dyker samma oro upp: ljudet! Allting låter tunt och blött, istället för tjockt och köttigt. Spelet verkar helt sakna det tillfredsställande "oomphet" från ettan och tvåan när man attackerar fiender. :tard:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.