Gustav Granlunds bild

Bara för att vi är så galet coola och up-to-date har vi självklart också en grupp på Steam där vi alla kan dela härliga historier om hur man bäst dödar en zombie i Left 4 Dead 2, vilket indielir vi bör inhandla härnäst eller varför inte bara spionera på och sen skratta åt antalet timmar jag lagt ner på Batman: Arkham Asylum. Möjligheterna är enorma, men det är självklart roligare när ni är med!

Därför kan även denna tråd agera forum för eventuella spelkvällar som kan arrangeras eller tipsa om spel som finns att inhandla billigt när det är rea.

Skillpoint.se heter gruppen och finns att hitta enkelt via Steam.

Skillpoint.se - Be there or be sär

Strafers bild

Finns det någon som spelar Day of Defeat?

VodkaCitrons bild

Fjärde medlemmen, tada! Även om jag knappt använder steam, eftersom jag inte köper spel genom nätet. Kör det som är gratis dvs :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Fleischers bild

Grymt, kanske man kan hitta någon vettig att spela Alien Swarm med.

VodkaCitrons bild

Fleischer skrev:
Alien Swarm

Här är jag :) Alla jag frågar vill inte eller säger "sen,snart" :p

Gustav Granlunds bild

Fleischer skrev:
kanske man kan hitta någon vettig att spela Alien Swarm med.

Det skulle jag definitivt vara på. Sitter dock och velar fram och tillbaka om huruvida jag ska rensa datorn eller ej. Den är seg som sirap. :tard:

VodkaCitrons bild

Kanske vi kan få ihop ett gäng på 4a :)

Gustav Granlunds bild

Annars får jag tvinga med Mr. Norrland (dvs herr Eklund) på en omgång. Den karln är inte omöjlig.

Kletets bild

Jag är gärna med på Alien Swarm, har inte testat det än. Men gör det gärna! 0:)

Senast ändrad av Kletet, 29 juli, 2010 - 00:53.

I can't remember to forget you.

Fleischers bild

Ska vi boka en omgång kl 18:00 imorgon fredag? Jag postar ett eget inlägg om Alien Swarm så alla ser.

Signa upp er här http://www.skillpoint.se/forum/spelsnack/allm%C3%A4nt/275

Senast ändrad av Fleischer, 29 juli, 2010 - 13:44.
UfU__Xs bild

Om jag inte har något annat för mig så är jag på. Och om jag har annat för mig är jag gärna på en annan gång. Har inte testat Alien Swarm än med det ser ju rätt kul ut. :)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

VodkaCitrons bild

Jag och Kletet har tänkt att lira Alien Swarm vid 20:00. Så fler får gärna vara med :)

Jo juste jag har en fråga om Steam rent allmänt. För MÅNGA år sedan köpte jag Half Life för att få Counterstrike, då fick man även Day of Defeat och Ricochet. Men på senaste år har jag varken haft Half Life eller dom andra två spelen på mitt Steam konto, enda som är kvar är Counterstrike. Vart har spelen tagit vägen tro? ^^

Senast ändrad av VodkaCitron, 29 juli, 2010 - 17:16.

UfU__Xs bild

VodkaCitron skrev:
Vart har spelen tagit vägen tro?

Alla tre spelen finns ju kvar på Steam i alla fall...låter konstigt.

WEAR!"

Fleischers bild

VodkaCitron skrev:
Vart har spelen tagit vägen tro?

Du kan inte ha sorterat efter att bara visa installerade spel? Då syns inte dom andra.

VodkaCitrons bild

Fleischer skrev:
Du kan inte ha sorterat efter att bara visa installerade spel? Då syns inte dom andra.

Nej, jag har alltid valt att se alla. Alien är det enda jag har installerat förövrigt så ^^ De finns inte någonstans, skrev i support, så får väll se :S De borde ju kunna se att jag använt en CD-Key för mitt CS och inte köpt den genom steam.

-----------------------------

Thank you for contacting Steam Support. Please exit Steam and go to the folder called C:\Program Files\Steam\ (this is the default location for a Steam installation - if you set a different installation directory, you will need to browse to it). Delete all of the files in this folder except: The Steamapps folder and Steam.exe (If 'exe' is not visible, look for the black and white Steam icon) Restart your computer. Then, you will need to launch Steam.exe from within the Steam installation folder, and not from a pre-existing shortcut. With Steam running, re-test the original issue. Note: This process will not affect your currently installed games. Let us know if you have any further questions or concerns.

Man fick snabbt svar ifrån Steam supporten ialf. Ska se om det funkar, men skulle inte tro det :p

Senast ändrad av VodkaCitron, 30 juli, 2010 - 19:50.

Metroiuss bild

Nu har man gått med! :)

UfU__Xs bild

Någon som är på lite Left 4 Dead imorn kväll? Tänkte främst på det nya materialet som släpptes här i dagarna.

WEAR!"

Vargavakas bild

Om jag har tid är jag gärna på. Vilken tid hade du tänkt dig?

Sebastian Magnussons bild

Jag får tyvärr hoppa i alla fall... har massa annat jag måste spela för recension.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

UfU__Xs bild

Vargavaka skrev:
Vilken tid hade du tänkt dig?

21-22 nån gång kanske. Men för mig spelar det egentligen ingen roll alls då jag enbart "roar" mig med tidsobundna förpliktelser den här helgen.

WEAR!"

Vargavakas bild

21 låter bra. I princip är jag med, om det skiter sig hör jag av mig här i tid.

Ollebros bild

spelar gärna L4D2 med någon någon dag!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

UfU__Xs bild

Någon mer? :O

WEAR!"

Vargavakas bild

Det var ganska kul att bli piskad i Scavenge Mode. Det var intressant att spela som Infected även om det var ovant.

Nästa gång får några fler hoppa på så kanske vi kan köra Sacrifice på riktigt :)

UfU__Xs bild

Vargavaka skrev:
Det var ganska kul att bli piskad i Scavenge Mode. Det var intressant att spela som Infected även om det var ovant.

Ja det blev ofta ganska så lagom förvirrat. Men man lärde sig efterhand hur man skulle spela och i slutet på första banan vi spelade gick det ändå hyfsat skulle jag säga.

Och ja, fler nästa gång vore trevligt. :)

WEAR!"

Vargavakas bild

UfU__X skrev:
Men man lärde sig efterhand hur man skulle spela och i slutet på första banan vi spelade gick det ändå hyfsat skulle jag säga.

Jovars, visst gjorde det det. Jag trodde till och med i min enfald att vi skulle lyckas nolla dem i den där sista matchen på första banan då vi började så starkt. Sedan visade det sig att de hade staplat upp en 4-5 dunkar som de tankade i när klockan började närma sig noll och vann ändå.

UfU__Xs bild

Jag vill spela L4D2, närmare bestämt banan som gör att man får en ticket med folk som inte är dumma i huvudet. Hoppas på svar.

WEAR!"

TTV
TTVs bild

Jag gick med i den nu. Spelar inget jätte MP-inriktat. för stunden men säger till när jag gör. :party:

Andreas Bergs bild

UfU__X skrev:
Hoppas på svar.

Jag lär spela igenom den med sambon troligtvis imorgon eftermiddag/kväll. Haka gärna på om du är online då :) Kan dock inte garantera att vi inte båda är "dumma i huvudet" när det kommer till L4D eftersom ingen av oss spelat varken ettan eller tvåan mer än 30 min ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

OhNoSpywares bild

Joinade gruppen och spelar gärna L4D2: Cold Stream med er om jag får :) (är väl inte världsbäst på L4D, men förhoppningsvis ingen idiot)

UfU__Xs bild

Andreas Berg skrev:
dumma i huvudet

OhNoSpyware skrev:
idiot

Så trevligt. Kommer vara upptagen kanske en timme eller så någon gång på eftermiddagen men annars är jag i stort sett fri så jag hoppas det kan klaffa tidsmässigt. :)

WEAR!"

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.