Fleischers bild

Skriv upp er här nedan och joina gruppen "skillpoint.se" på steam så sätter vi ihop en grupp (community/search/skillpoint.se).

Alien Swarm laddar du ner gratis här http://store.steampowered.com/app/630/.

Om det är första gången du spelar Alien Swarm kan det vara bra att köra en
10-15min i offline tränings läget först så man får koll på klasserna.

Edit: Verkar vara problem att få igång en chat på 4 spelare så det blir skype. Lägg till mig så ringer jag upp innan vi kör igång. skype id: Fleischer444

VodkaCitrons bild

Jag är mer än gärna med :) Fast jag kan även spela det idag också :p Det går väldigt snabbt att skapa och banorna är inte speciellt långa ^^

Finns Achievements där man ska klara första banan på 1.50min och sista på 4:25 (Hard eller svårare), vilket säger något :p

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Fleischers bild

Jag kan nog inte ikväll men spela på. Själv så är jag online imorgon och ser om det finns några takers. J)

vet inte hur chat över steam funkar men det löser sig nog, annars får det bli gamle skype.

Senast ändrad av Fleischer, 29 juli, 2010 - 14:56.
Kletets bild

Woho! Jag är gärna med ikväll! Men ska kolla på årets fotbollsmatch i kommunen så jag är nog inte redo förrns.. vid 2000 någon gång. Det är ju om ni andra fortfarande kör då 0:)

EDIT: Wait a minute... Fredag den 30 juli? Det är Torsdag den 30 juli idag!

När menar du Fleischer..? :cry:

EDIT: Wait a minute.. datorn visar 30e juli idag!

När menar du Kletet? |(

Senast ändrad av Kletet, 29 juli, 2010 - 15:03.

I can't remember to forget you.

Fleischers bild

Kletet skrev:
EDIT: Wait a minute... Fredag den 30 juli? Det är Torsdag den 30 juli idag!

Nä det är 29/7 idag. :)

Achis bild

Jag kan inte på fredag, man framöver kan jag nog. Min nuvarande dator är för kass för Alien Swarm, plus att lira ett sådant här spel med touchpad kommer nog inte gå så bra. (Har beställt en dator som nog kommer komma på måndag/tisdag.) :)

I'm with CoCo.

Fleischers bild

Att lira med randoms son jag gjorde nyss suger pung. Blir bättre om vi får ihop en grupp och alla har mic så man kan köra lite strategi. 8)

VodkaCitron verkar ju vara grym på det här.

Senast ändrad av Fleischer, 29 juli, 2010 - 20:14.
Fleischers bild

Första matchen avklarad. Grymt som fan synd att chaten inte funkar på fler än två. Imorgon blir det normal kampanjen.

UfU__Xs bild

Fleischer skrev:
Grymt som fan synd att chaten inte funkar på fler än två.

Ja, lättare att bara köra skype.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Fleischers bild

Lägg till mig på skype så ringer jag upp imorgon när vi ska lira. Ljudet är ju bra mycket bättre också. Skype id: Fleischer444

Grym match med Ufo_x, vodkacitron och afie! Vodkacitron var ju inte tråkigt dålig med level 27!

Senast ändrad av Fleischer, 29 juli, 2010 - 22:27.
Afies bild

Det var kul det där. Det är dock lite kort tyvärr, kan nog leda till att man tröttnar relativt fort. Men några omgångar till ska jag nog hinna köra. Måste ju få tag i en Minigun~

Percolators are items in which you may find fish.

VodkaCitrons bild

Fleischer skrev:
Vodkacitron var ju inte tråkigt dålig med level 27!

Tack :) 27 är max förresten, sen kan man resetta tillbaka till nivå 1 och få en liten guldstjärna, vilket bara är till för show off. Har faktiskt inte kört 27an's vapen. Granatkastare, får väll göra det nästa gång jag spelar om jag kan ta något annat förutom healer. Det är inte direkt kul om man har en kass sådan i laget :p

Gustav Granlunds bild

Kan man skriva upp sig preliminärt? Jag vet inte om jag kommer att vara upptagen imorgon men jag är galet sugen att hoppa på. Jag kan stå som reserv. :)

Skillpoint.se - Be there or be sär

Fleischers bild

Gustav Granlund skrev:
Kan man skriva upp sig preliminärt? Jag vet inte om jag kommer att vara upptagen imorgon men jag är galet sugen att hoppa på. Jag kan stå som reserv.

Dom som är på plats kl 18:00 får vara med. Se till att ha micen redo och ett skype konto.

VodkaCitrons bild

Det lär nog bli fler än 4a, förmodligen. Blev nästan så idag ^^

Jag använder inte skype förresten, inget jag kommer använda i framtiden heller ^^ Dock har jag teamspeak. Så folk vet :)(Sen hjälper inte mic så speciellt mycket i spelet), har som sagt klarat hard med random folk som knappt ens skrivit ett dyft i ingame chatten. Men det är såklart kul att prata :)

Senast ändrad av VodkaCitron, 30 juli, 2010 - 00:05.

Gustav Granlunds bild

Fleischer skrev:
Dom som är på plats kl 18:00 får vara med. Se till att ha micen redo och ett skype konto.

Jag ska lägga benen på ryggen och se till att damma av Skype. :D

Skillpoint.se - Be there or be sär

Maxxons bild

När det funkar till mac är jag på!

...

:cry:

Fleischers bild

Tackar för matchen idag grymt kul. Kudos till Afie, Ljunkan Ufo_X och Sebbe.

Senast ändrad av Fleischer, 30 juli, 2010 - 21:21.
Sebastian Magnussons bild

Ja, det var skoj. Lite enkelt kanske.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Fleischers bild

Sebastian Magnusson skrev:
Ja, det var skoj. Lite enkelt kanske.

Jepp normal är för simpelt. Får bli Hard nästa gång.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.