Make.Senses bild

Lite ArmA 2, lite Crysis (Bara för att jag kan maxa spelet numera) och så bestämde jag mig för att man kanske skulle ge Modern Warfare 2-multiplayer en chans, så det spelet kommer imorgon. Funderade länge och väl på Bad Company 2 också, men det känns som att spelet försöker vara något i stil med ArmA, och då spelar jag hellre just ArmA, och har MW2 för lite snabbare action.

Carefaces bild

The Ultra skrev:
och har MW2 för lite snabbare action.

Snabbare action i form av exploits och noobtubes, gg! :beer: :party:

TTV
TTVs bild

Jag spelar mer inFAMOUS, kan inte få nog. Nu som ond. Storyn är tillräckligt annorlunda och gameplayet tillräckligt perfekt för att få en att fortsätta igenom spelet en andra gång och förmodligen en tredje gång lagom till tvåan släpps. Gillas.

Starkt.

Senast ändrad av TTV, 22 augusti, 2010 - 23:57.
in solvent sees bild

Helt oväntat körde jag några banor Need for Speed: Shift. Trevligt spel faktiskt...

all producing nothing intelligent to cause disease

HerrOlssons bild

Ska köra färdigt fallout 3 imorgon (y)

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Josef Diktatorns bild

Det spelas högst sporadiskt just nu men jag plockade upp den gammla pärlan Fable 2 härom dagen. Mysfaktor på max. Annars blir det mest lite Super Street fighter 4, Blazblue och en och annan runda Battlefield Bad company 2.

Väntar ihärdigt på Maffia 2. :love:

F.K... in the coffee...

Azoghs bild

PC: Lord of the Rings Online.

PS3: Trivial Persuit (kan inte begripa att det inte finns online-stöd för det spelet).

Android: Peggle

It's all fun and games until someone gets shot in the leg. After that it's just fun.

grandmastergurus bild

PC: Battle for Wesnoth och Guild Wars

Xbox 360: Forza 3 och Bayonetta

Är det bara jag som ser fram emot Guild Wars 2 för övrigt? Gamescomvideorna ser riktigt bra ut.

Make.Senses bild

Köpte Minecraft igår. Riktigt trevligt indiespel faktiskt. Kostade 96:- nu, när spelet når betastadie, och slutligen går ur betan så kommer det kosta 200:- istället. I alla fall, jag köpte det mest för att pröva och har väl redan spenderat några timmar med att springa runt och gräva gångar, bygga saker, utforska och leta mineraler. Nu ska jag börja bygga upp järnväg mellan mina hus också. Helt klart ett trevligt tidsfördriv.

HybridTheWombats bild

Arma 2: British Armed Forces.
Brittiska fordon och vapen, det är kärlek det.

HerrOlssons bild

World of warcraft, farmar rep för att utöka mountkollektionen lite! :bigsmile:

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Sundance Kids bild

Jag spelar fm10... jag orkar inget annat just nu.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Kletets bild

Final Fantasy XIII, efter drygt 13 timmar har det börjat komma igång ordentligt.

HybridTheWombat skrev:
inte förstått hur kul det är att tutta eld på folk förens nu.

Pyro.. <3

För mig var det likadant, fast med Soldier. Hur otroligt tillfredsställande det är att få till en critical i marken och se blodet spruta :love:

Kaminmannen skrev:
Har kört igång Mass Effect för första gången, kört ca 7-8 timmar nu.

Vänta då tills du spelar tvåan första gången. Det är Mass Effect^2 :love:

I can't remember to forget you.

HybridTheWombats bild

The Ultra skrev:
Funderade länge och väl på Bad Company 2 också, men det känns som att spelet försöker vara något i stil med ArmA, och då spelar jag hellre just ArmA, och har MW2 för lite snabbare action.

BF:BC2 försöker inte efterlikna Arma på något vis, dom ligger långt ifrån varandra spelmässigt. Det är lite som att jämföra en militärövning med laserdome.

Medans jag är igång så kan jag nämnda att BF:BC2 och MW2 är som att jämföra laserdome med vattenkrig. I vattenkriget kommer du stöta på en hel del som fyllt sina behållare med urin och klorin (cheaters).

Det är dock bara min åsikt. ;)

Sorry för OT.

UfU__Xs bild

HybridTheWombat skrev:
Sorry för OT.

Du pratar om spel du spelar vilket är precis vad tråden skapats för?

Började på Phoenix Wright: Trials and Tribulations för någon dag sedan. Så satans mysiga spel. :love:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Make.Senses bild

HybridTheWombat skrev:
BF:BC2 försöker inte efterlikna Arma på något vis, dom ligger långt ifrån varandra spelmässigt. Det är lite som att jämföra en militärövning med laserdome.

Medans jag är igång så kan jag nämnda att BF:BC2 och MW2 är som att jämföra laserdome med vattenkrig. I vattenkriget kommer du stöta på en hel del som fyllt sina behållare med urin och klorin (cheaters).

Det är dock bara min åsikt.

Sorry för OT.

Jag vet att Bad Company inte försöker efterlikna ArmA alls. Men det känns som att Bad Company försöker vara mer åt det realistiska hållet. Men fortfarande långt ifrån ArmA. I vilket fall köpte jag även Bad Company 2 förra veckan, också ett riktigt bra spel.

Josef Diktatorns bild

Just nu spelas mest Maffia 2 under sporadiska glädjerop varvat med etterfyllda svordomar. Har även plockat upp lite Halo 3 MP men av någon jävla sjukanledning får jag inte Mythic mapparna att funka så det förtar lite av stämmningen i MP-läget.

F.K... in the coffee...

Koreans bild

Just klarat ut Torchlight, spelar mest Mount and blade (ettan), skall ta itu med Mass Effect 2 snart och klara av allting där, fastnade i det ändlösa genomsökandet utav planeter.

xoxo Ludwig

Alexanders bild

Första genomspelningen; Mass Effect. Underbart ju. :D

Senast ändrad av Alexander, 12 september, 2010 - 17:26.
TTV
TTVs bild

Jag spelar just nu Alpha Protocol. Har kommit en bit längre sedan mitt blogginlägg och det rullar på bra. En aning underskattat skulle jag säga, Visst har spelet sina brister (mestadels buggar) men spelet har också sina ljuspunkter. Upplägget gillar jag skarpt. Att man kan få email ibland där man kan ladda ner checkar från folk som är tacksamma för arbetet man gör eller bara svara på mail från folk som undrar saker (man får även välja hur man vill svara, på ett spydigt sett eller snällt bland annat). Eller ute på slagfältet. Där känner man sig verkligen som en spion. Tror ingen har fångat spion-känslan i ett spel som dom gör här med Alpha Protocol. Men som sagt, det är inte bara hyllningar spelet lider av en del buggar som kan vara redigt frustrerande ibland. Jag fick vid ett tillfälle starta om hela uppdraget för att jag helt enkelt inte kom vidare, jag fick aldrig nästa uppdrag.

Senast ändrad av TTV, 12 september, 2010 - 17:51.
Make.Senses bild

Spelar för tillfället R.U.S.E, håller dels på med kampanjen, och sen försöker jag öva upp mig i multiplayer mot AI så jag kan bege mig ut online utan att få storstryk, men det kommer ta ett tag. Det är ju precis att man vinner över Easy.

Senast ändrad av Make.Sense, 12 september, 2010 - 18:03.
VodkaCitrons bild

Warcraft 3 - Bleach Vs One Piece

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Blawks bild

Jag spelar lite snyft-Halo 3, Call Of Duty 4 (Har spelat ihärdigt sedan det kom, nästan...) och Heroes of Newerth!

Maxxons bild

Beyond Good and Evil. Fick bli till PS2 dock, hittade det till Gamecube - för 500 spänn... nej tack!

Lite småbuggigt till PS2, men det får jag leva med, urmysigt spel än så länge :)

Doeds bild

Spider-Man: Shattered Dimensions, WoW, WoW: Cataclysm betan.

Lars Forssell

Carefaces bild

Kingdom Hearts: Birth By Sleep.
I'm fucking blessed.. :love:

TTV
TTVs bild

Doed skrev:
Spider-Man: Shattered Dimensions,

Intryck? Är det årets Batman: AA? 0:)

Jimmy Petterssons bild

Amnesia: The Dark Descent. Fy fan, vilket äckligt spel. :O

Har inte mått så här dåligt av att spela ett spel sen när jag spelade igenom Condemned 2 i en sittning på natten. 15 euro på Steam, lätt värt det om man gillar skräckspel. Finns ett demo där också.

Kick 'em in the nuts!

Ollebros bild

Singularity!

UfU__X skrev:
Började på Phoenix Wright: Trials and Tribulations för någon dag sedan. Så satans mysiga spel.

bästa spelen till DS helt klart!

spelar själv massor Singularity! spelet är verkligen grymt! tycker det är minst lika bra som HL 2 och Bioshock. väldigt intressant värld, mer än bara springa och skjuta utan lite pussel osv. men det är också precis som de två andra. man spelar igenom det en gång och sedan inte igen på många år för det är 100% linjärt. absolut inget fel i det! uppskattar det rent ut sagt nu när jag mest spelat sandlådespel den senaste tiden. ser framemot slutet! kommer bli fett spännande och se vad som sker!

nästa blir Vanquish, längtar tills releasen!

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Carefaces bild

Ollebro skrev:
Singularity

Haha, kunde inte ens lida igenom det, var på semester och det var det enda spel jag hade som jag kunde spela för steam funkade inte, slutade med att jag efter typ 6 dagars spelande gick över till att läsa istället, att jämföra det med Bioshock är ju inte okej! :p

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.