Warning: Table './skillpoi_skill/cache' is marked as crashed and should be repaired query: SELECT data, created, headers, expire, serialized FROM cache WHERE cid = 'variables' in /home/skillpoi/public_html/includes/database.mysql.inc on line 128

Warning: Table './skillpoi_skill/cache' is marked as crashed and should be repaired query: UPDATE cache SET data = 'a:1211:{s:13:\"theme_default\";s:8:\"blogbuzz\";s:13:\"filter_html_1\";i:1;s:18:\"node_options_forum\";a:1:{i:0;s:6:\"status\";}s:18:\"drupal_private_key\";s:64:\"f21534a5ca14885846975f31b646084ff45701c2d5f18a72667b24c1488db285\";s:10:\"menu_masks\";a:35:{i:0;i:127;i:1;i:125;i:2;i:124;i:3;i:117;i:4;i:63;i:5;i:62;i:6;i:61;i:7;i:60;i:8;i:59;i:9;i:58;i:10;i:57;i:11;i:56;i:12;i:46;i:13;i:31;i:14;i:30;i:15;i:29;i:16;i:28;i:17;i:25;i:18;i:24;i:19;i:22;i:20;i:21;i:21;i:15;i:22;i:14;i:23;i:13;i:24;i:12;i:25;i:11;i:26;i:10;i:27;i:9;i:28;i:7;i:29;i:6;i:30;i:5;i:31;i:4;i:32;i:3;i:33;i:2;i:34;i:1;}s:12:\"install_task\";s:4:\"done\";s:13:\"menu_expanded\";a:1:{i:0;s:13:\"primary-links\";}s:16:\"language_default\";O:8:\"stdClass\":11:{s:8:\"language\";s:2: in /home/skillpoi/public_html/includes/database.mysql.inc on line 128
 Ditt senast klarade spel! | Skillpoint.se
Nate Travellers bild

Fable: The Journey

Gwellmyn har redan hunnit pika mig på Twitter för att jag spelat det här Kinect-spelet, men i ärlighetens namn skäms jag inte det minsta. Jag älskar Fable-serien och att gräva mig djupare i dess värld är alltid välkommet. Överlag känns det som ett helt okej spel, även om Kinect-kontrollen ibland är lite svår att få precision över. Lionhead Studios har dock gjort bra avvägningar så du inte måste stressa för att få det rätt (till skillnad från flipswitches i de i vanliga spelen). Istället är Fable: The Journey lagom anpassat efter kontrollens realitet. Att du dessutom kan sitta ned och spela, samtidigt som momenten är lagom långa, gör Fable: The Journey till ett av de bättre Kinectspelen som släppts.

Storyn från de tidigare spelen fortsätter. Den stora förtjänsten är egentligen inte handlingen, utan hur den knyter ihop och förklarar handlingen från i synnerhet Fable och Fable 2. Theresa spelar en central roll i spelet och vi får en förklaring till hennes motiv och handlande i de tidigare spelen. Det är som att få kika in bakom ridån. Jag gillar den känslan - och även om det fungerar utan att ha spelat de tidigare spelen är det en betydligt mäktigare känsla av att vara bekant med de tidigare spelen.

Vad som saknas är möjligheten att få välja kön på min karaktär som i de två senaste spelen och utforskningsvmöjligheten, men förstår problematiken. I det förstnämnda fallet skulle det bli omständigt, eftersom det etablerar en karaktär till framtida spel, och i det andra så finns det en begränsning pga. Kinecten. Att ta bort Kinecten är inte ett val, för då skulle det bli ett ganska ytligt och tomt spel. Nu så byggs spelet kring Kinect-kontrollen och det är vad som egentligen tilltalar mig. Det är ett steg åt rätt håll för Kinect.

...men fan vad mina armar fick träningsvärk. :p

Betyg: 3/5.

Senast ändrad av Nate Traveller, 28 oktober, 2012 - 11:03.
Starfighter Johanssons bild

Mario Kart: Super Circuit! Ganska tråkiga banor men alla Mario Kart-spel utan det blåa skalet är per automatik godkända.

VodkaCitrons bild

Well eftersom man inte kan "klara" vissa spel, så ser jag det som att man klarar dessa så fort man låser upp Platinum Trofén :)

Vilket nu blev Counter-Strike: Go!

Vad ska man säga, det är inte 1.6 och spelet är knappast i närheten till att vara lika bra eller ha lika mycket att erbjuda. Men det finns bots i olika svårighetsgrader och nya spellägen som är riktigt häftiga! Kanske inte värt 180:- som jag tvingades att betala, men iaf :) Har man spelat och älskat serien rikligt förut så är det win/win hur nerbantat spelet än kan vara.

Senast ändrad av VodkaCitron, 31 oktober, 2012 - 16:29.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

F.E.A.R.: Extraction Point.
Läskigare och mer varierat än ettan - en riktigt bra expansion om än en smula kort.

Furios bild

Avslutade precis sista story-uppdraget i Borderlands 2. Det tog bara en dryg månad att klara spelet...

Wow, vilket spel. Det hade kunnat varit ett av dom allra bästa liren någonsin om vissa störningsmoment hade förbättrats. Och The Warrior och Jack var faktiskt en relativt lam slutboss. Bättre än slutbossen i första spelet var dom dock.

"Any problem solved is a new problem made."
Pilko

OhNoSpywares bild

Closure!
Fint, creepy, pussligt, bra.

VodkaCitrons bild

Dark Souls
5/5

Gud va enkelt det var :( Lite besviken på den delen, det är trots allt 10 gånger enklare än Demon's Souls som också var relativt enkelt, man dör lite här och var, lite trail and error, men inget mer än det.

1: Använde inte dodge (rulla) emot någon boss eller fiende under hela spelet
2: Gick in blint emot bossar utan att veta attacker och hur de ser ut, ändo klarade jag dom på första till tredje försöket
3: Bärt runt på samma armor som jag hittade i Dead Parish (vilket var första vägen jag tog)
4: Sen Anor Londo så har jag bara använt Silv. Knight Str. Sword + 5, vilket är ett vanligt dropp från svaga fiender
5: Inte tagit hjälp av någon annan, gjort det en gång för jag ville testa och se, inte för att jag behövde det.

Visst Game+ finns ju nu, men det är same shit egentligen, man är level 100 men känner sig som 1 igen.

Är väll mest smått besviken på folket som har spelat Dark/Demon och säger att "omg det är så svårt, svåraste spelet genom tiderna!!"

För det är feedback som alla utvecklarna tar del av sen, jag vill knappast att det här ska vara ribban för ett svårt spel ^^

Ska nog köpa Prepare to Die Edition bara för att tackla på dom andra bossarna <3

Furios bild

Blev precis färdig med Harley Quinn's Revenge till Batman: Arkham City. Mer av samma som huvudspelet, egentligen. Och naturligtvis så finns det inget att klaga rent spelmekaniskt, grafikmässigt och så vidare. Men oj, så kort det var! Tror det tog ca tre timmar för mig att klara det, och då körde jag ändå väldigt långsamt och noggrant. Hade gärna sett att det var lite längre, men gillar man Arkham City så får man nog ut åtminstone något av det.

Pilko

VodkaCitrons bild

Asura's Wrath
3/5

Värt dom 97:- spenderade? Hell yeah!
Men blev rätt så besviken faktiskt, kändes inte mycket mer än en nedvattnad version av Naruto Storm 2! Det började otroligt intressant och bra, men det är så skumt att den första och den "svagaste" bossen var den coolaste av alla. Trodde dom andra fienderna skulle bli sneppet coolare, men så blev det ju inte, tvärt om =/

Väldigt kort, men tur nog finns det massa omspelsvärde :) Har inte låst upp den fulla endingen än, eftersom man måste ha S rank i minst 5 kapitel och tja...
Jag gillar att ta tid på mig så brukar alltid få D i tid, S i combat och S i sync.

OhNoSpywares bild

Critter Crunch - Riktigt jävla skitmysigt, gulligt, pussligt och bra litet spel <3 Blev mitt 50:e klarade spel i år :)

Orcs Must Die! - Lite väl långa banor av och till och vissa fiender fick mig att vilja slita mitt hår i frustration. Men väl värt vad det nu kostade och jag ser fram emot co-op i uppföljaren.

Quake 2: The Reckoning
Jag tyckte det var rätt bra faktiskt, inte lika fantastiskt som expansionerna till ettan, men tillräckligt bra för att jag ska ge mig på den andra expansionen (Ground Zero) också.

Fairshihtzus bild

Med 100% ärlighet så säger jag Alan Wake. Köpte det och spelade igenom det samma dag. Fantastiskt upplevelse. Innan Alan Wake så blev det självfallet Hitman: Absolution.

OhNoSpywares bild

The Walking Dead
Jadu. Är mest förvånad över min hyfsat svala inställning. Kanske förstörde det att ha läst serien först? Inget påverkade mig speciellt mycket. Ser folk skriva om att de skrikit rakt ut i vissa situationer, gråtit, blivit genuint arga, inte kunnat fortsätta spela på ett tag för att de blivit upprörda osv.

Fick höra att man "inte kan sträckspela" för att man skulle bli för deppig eller så. Jag spelade episod 1 med tanken att köra de andra ganska tätt inpå, men blev sur över att spelet fuckade upp ett "val" för mig.
Ep 1-spoiler:

Spoiler: Highlight to view
För att inte pekas ut som lögnare av spelet var man tvungen att säga rätt sanning. Eh. Det ena sanningsenliga svaret dög alltså inte, bara det andra.

Det gjorde att jag tog en liten paus, men sen spelade jag episod 2 igår och de tre sista i sträck idag. Vad skulle gjort mig deppig? O:

Inte som att spel inte brukar "påverka" mig heller. To The Moon är nog det senaste exemplet på ett spel som verkligen "känts". Men TWD hade bara några få moment som verkligen kändes, mest gällande Clementine.

Mest blev jag frustrerad över alla konstiga dialogreaktioner (Person X som jag stöttat till 90% sa att jag aaaaldrig hade ställt upp för denne och totalt skitit i denne under hela tiden. Jamen tjena! eller...
Ep 3-spoiler:

Spoiler: Highlight to view
att Clementine bara "jamen du kunde faktiskt berättat att du dödat en person" efter Lillys avslöjande... när jag haft en konversation om saken med henne och rakt ut sagt det en gång i den första episoden när Carley konfronterar en i kontorsrummet på apoteket. Jag gjorde väl inte heller detta med rätt dialogval, trots att jag faktiskt sa "rätt sak".

osv.) och menlösa sekvenser där jag skulle ha "kontroll" - Som "gå sakta framåt" och det enda man kan göra är att gå sakta i en rak linje med W eller skita i det och i princip pausa spelet. Räls, någon? Ge mig kontroll eller gör saken åt mig, inget sånt där larvande.
En hel del buggar dessutom, men slapp iaf sparfilsbuggen som så många råkar ut för.

Bra spel, annorlunda. Men inte som jag trodde efter allt jag hört.

Deadly Creatures (Wii)
Ett makalöst koncept, fantastisk återgivning av en spindel och en skorpion och väldigt inspirerande inramning. Det hade fått full pott om det inte vore för några sjukt stora minus.

* Miljöerna är grådaskiga som bäst

* Kontrollen är i Wii-manér onödigt flimsig där man viftar som en idiot för att åstadkomma inte ett skit och sen få göra om allt

* Allt annat (från råttor till människor) är grafiskt sett det sämsta jag sett sen kriget, lågupplösta JPEG-filer nån?

* Åt skogen för tråkigt i längden

I slutändan är det inte ett spel jag säljer, men heller inget jag kommer plocka fram för att ha roligt i min ensamhet. Ett intressant spel, men inte nödvändigtvis bra för det.

Senast ändrad av Starfighter Johansson, 10 december, 2012 - 13:56.

Postal 2
Kort, meningslöst och fult. Fnissade när jag såg Usama inne på biblioteket (terroristavdelningen så klart) i alla fall.

OhNoSpywares bild

Har ÄNTLIGEN klarat Gurumin: A Monstrous Adventure, med svår extraboss och allt! Smågulligt men med på tok för många brister för att jag ska kunna rekommendera det till någon. Tyvärr. Huvudpersonen är åsm dock ^^

OhNoSpywares bild

Tyckte att jag varit lite slapp med det här med avklarande av spel så jag bestämde mig för att ta igen lite. Igår klarade jag därför 3 spel. Inte bara sista timmen i tre spel heller utan tre spel från början till slut!
Ja, de var ju ganska korta... heh :p

I-Fluid hade dödat min sparfil så jag fick göra om de två första banorna. Ingen katastrof precis eftersom de två var simpla som sjutton. Värre blev det senare när banorna tog uppemot 20 minuter. Vissa banor var småkul, andra katastrofalt jobbiga. Kontrollen är inte klockren vilket skulle behövas. Rekommenderas inte.

Tiny and Big: Grandpa's Leftovers var betydligt bättre. Fjantig berättelse (Tiny och Big slåss om ett par kalsonger...) men det var fint och roligt att spela. Rekommenderas!

Sen på kvällen blev jag så himla sugen på att testa Hotline Miami och med 8 minuter kvar på Daily Deal köpte jag det på Steam. Spelade klart det i en sittning och... wow. Betydligt bättre än jag trodde. Har tidigare sett en kort snutt av en video när någon annan spelade och tyckte då att grafiken var jobbig (fick huvudvärk och blev lite illamående). När jag spelade själv märktes inget av det, så jag tror att det är just titta vs. spela själv som gör det. När man spelar själv vet man vad som sker.
Hela "omg, värsta blodiga våldsspelet!" som folk mest sa om det i början fick mig först att tänka "men vad är det häftiga med det här spelet egentligen?", men såhär ett tag efter release när forumtrådarna gått över till att hylla allt det andra så kunde jag inte låta bli att kika på det själv. Blev inte besviken precis :D Rekommenderas som fan.

OhNoSpywares bild

Tripple posting, woho! Klara fler spel... eller skriv mer om vad ni klarar :p

Klarade Blackwell Deception såhär på tolvslaget och tillslut bidde det 57 klarade spel i år. Här är en fin lista uppdelat i hur mycket av spelen jag klarade.

Avklarade spel 2012

"Beaten and deleted"
01-23-12 - A.R.E.S. Extinction Agenda
06-15-12 - Max & The Magic Marker
07-05-12 - NightSky
09-24-12 - Dead Pixels
11-13-12 - Noitu Love 2: Devolution
12-28-12 - I-Fluid

Klarat, men inte nått vad jag vill nå/100%
03-23-12 - Mass Effect 2
03-26-12 - Mass Effect 3
04-07-12 - Kirby's Epic Yarn
04-11-12 - Journey
04-22-12 - And Yet It Moves
06-05-12 - Borderlands
06-13-12 - Trine
07-23-12 - Alice: Madness Returns
09-03-12 - Analogue: A Hate Story
09-19-12 - Rochard
09-21-12 - Dead Island
10-17-12 - Dishonored
10-19-12 - Pokémon Mystery Dungeon: Explorers of Sky
11-15-12 - Closure
12-01-12 - Orcs Must Die!
12-27-12 - Tiny and Big: Grandpa's Leftovers

100%/Nöjd
02-11-12 - Professor Layton and Pandora's Box
02-23-12 - Professor Layton and the Unwound Future
02-28-12 - Alan Wake
04-04-12 - Age of Empires III
04-08-12 - To the Moon
04-08-12 - AoE III: The WarChiefs
04-22-12 - AoE III: The Asian Dynasties
05-19-12 - Lone Survivor
06-06-12 - Torchlight
06-08-12 - Samorost 2
06-21-12 - Professor Layton and the Last Specter
06-21-12 - Dear Esther
06-21-12 - The Blackwell Legacy
06-22-12 - Blackwell Unbound
06-22-12 - Renegade Ops
06-23-12 - Blackwell Convergence
06-23-12 - Windosill
06-25-12 - The Wonderful End of the World
07-02-12 - Lament
07-03-12 - The Witcher
07-19-12 - Digital: A Love Story
07-19-12 - Don't take it personally, babe, it just ain't your story
07-23-12 - Assassin's Creed: Brotherhood
09-03-12 - Kingdoms of Amalur: Reckoning
09-14-12 - Islands of Wakfu
09-20-12 - Portal: Still Alive
09-22-12 - Shatter
09-29-12 - Wizorb
10-01-12 - Containment: The Zombie Puzzler
10-12-12 - Assassin's Creed: Revelations
11-30-12 - Critter Crunch
12-07-12 - The Walking Dead
12-16-12 - Gurumin: A Monstrous Adventure
12-27-12 - Hotline Miami
12-31-12 - Blackwell Deception

Första kategorin är alltså spel jag körde klart (som i att nå eftertexter, spela alla banor osv) men som jag inte har nåt intresse av att köra om på andra svårighetsgrader eller samla i. Andra kategorin är också klarade spel men där jag planerar att köra mer så småningom (för att tex nå 100%). Tredje är spel där jag antingen gjort precis allt (och fått alla cheevos tex) eller där jag helt enkelt är nöjd med vad jag åstadkom och anser att resten inte skulle roa eller så.

Jäääj, sammanställning! Bra jobbat Ina, själv lyckades jag med 64 spel:

Battlefield 2: Modern Combat (PS2)
Bug Princess (iOS)
Dead Island (360)
Dragon Egg! (PCE)
Farcry 2 (360)
I am Alive (360)
Legend of Zelda: Four Swords Anniversary (3DS)
NeverDead (360)
Norrland (PC)
Peggle (iOS)
Portal 2 (360)
Quake: Scourge of Armagon (Mac)
Street Fighter X Tekken (360)
Super Mario 3D Land (3DS)
To the Moon (PC)
Twisted Metal (PS3)
Wolfenstein 3D (PS3)
Deadly Premonition (360)
Yakuza Dead Souls (PS3)
Quake: Dissolution of Eternity (Mac)
Dear Esther (PC)
I saw her standing there (PC)
Passage (PC)
Beat Sneak Bandit (iOS)
Metal Torrent (DSiWare)
Singularity (360)
Pullblox (3DS Download)
Silent Hill: Downpour (360)
Trials Evolution (360)
Starhawk (PS3)
Uncharted 3: Drake's Deception (PS3)
Modern Combat 3: Fallen Nation (iOS)
Wolfenstein (360)
Wolfenstein 3D (PSN)
Rage (360)
Stranglehold (360)
Halo: Reach (360)
Duke Nukem Forever (360)
Mutant Mudds (3DS)
Slender (PC)
Crysis: Maximum Edition (PC)
Far Cry (PC)
Penumbra: Overture (PC)
Crysis: Warhead (PC)
The Path (PC)
Crysis 2 (PC)
Sleeping Dogs (360)
S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl (PC)
Battlefield 3 (PC)
F.E.A.R. 3 (PC)
God Hand (PS2)
Spider-Man 2 (PS2)
Resident Evil 5 (PS3)
Doom 2: No rest for the living (PS3)
Doom 3: Resurrection of Evil (PS3)
Mario Kart: Super Circuit (GBA)
Serious Sam 3: BFE (XBLA)
The Unfinished Swan (PSN)
Call of Duty: Black Ops 2 (360)
F.E.A.R. - Extraction Point (Steam)
Quake 2: The Reckoning (Steam)
Kirby's Adventure Wii (Wii)
Postal 2 (Steam)
Battlefield: Bad Company (PS3)

I år var sannerligen Microsofts år, de två populäraste formaten (18% vardera) för mig har varit PC och 360.

Crimson Thunders bild

Jag känner att jag ligger lite efter er, jag har väl klarat ca 10 spel i år. Det senaste var iaf Batman: Arkham City.

PSN: Mr_jump

Orpons bild

Spec Ops: The Line

Oväntat nog ett mycket intressant krigsspel som jag hoppas att käre Starfighter snart ger en chans.

Orpons bild

Jag hann klara 39 spel under det föregående året. Det är ett nytt personbästa, men det beror egentligen mest på att jag spelat så många korta indiespel.

Klarade spel 2012

1. Total War: Shogun 2
2. Dead Island
3. Battlefield 3
4. Dear Esther
5. Halo: Reach
6. DJ Hero 2
7. Pixeljunk Eden
8. The Last Express
9. To the Moon
10. Nhl 12
11. Rayman: Origins
12. Deadly Premonition
13. Journey
14. The cat and the coup
15. Broken Sword: Shadow of the templars
16. Broken Sword 2: The smoking mirror
17. Sam & Max: Hit the road
18. Syndicate
19. Passage
20. The Dream Machine: Chapter 1
21. Osada
22. Windosill
23. Mass Effect 3
24. Trials Evolution
25. Botanicula
26. Bastion
27. The Darkness II
28. Dys4ia
29. Gravity Bone
30. Thirty Flights of Loving
31. Home
32. Unfinished swan
33. The Walking Dead: Episode 1
34. The Walking Dead: Episode 2
35. The Walking Dead: Episode 3
36. The Walking Dead: Episode 4
37. The Walking Dead: Episode 5
38. Thomas was alone
39. Spec Ops: The line

Snart Spec Ops Orpon, ingen fara! :)

Eternal Darkness (Gamecube)
Roliga metaskrämseleffekter (blåskärm, spelet "startar om sig", karaktären tappar sina lemmar med mera) men fjorton timmar var lite för långt för spelets bästa och så märktes det så klart på de oskippbara mellansekvenserna att det har tio år på nacken. Värt att behålla som en del av Gamecubesamlingen men inte mycket mer än det.

OhNoSpywares bild

Orpon skrev:
33. The Walking Dead: Episode 1
34. The Walking Dead: Episode 2
35. The Walking Dead: Episode 3
36. The Walking Dead: Episode 4
37. The Walking Dead: Episode 5

Räknar man sådär har jag ju klarat 61 spel :D

Första klarade spelet 2013 blev peka-klicka-spelet Runaway: A Road Adventure. Extremt stereotypa karaktärer (på ett dåligt sätt), väldigt petigt med orningen man tex plockade upp saker (logiskt att karaktären inte går och plockar på sig alltför underliga saker bara sådär, men störigt när man själv inser att nånting kommer bli användbart senare men karaktärer vägrar röra det osv) och rent allmänt ganska medelmåttigt. Men inte min genre så ska inte säga så mycket. Med lite hjälp av en walkthrough av och till hade jag inte tråkigt och jag kommer definitivt spela fler Pendulo-spel. Ser fram emot att se hur deras senare spel är.

Nahojs bild

Jag hade tänkt försöka bli mer aktiv här på Skillpoint, lite som ett nyårslöfte-light eller nåt. Men jag känner sällan att jag har speciellt mycket att säga eller skriva så det blir nästan aldrig nåt av med den saken. Men att försöka skriva nån rad om de spel jag klarat ut i min kamp mot Bak'laag borde ju inte vara så himla svårt, så här kommer årets första klarade spel :bigsmile:

S.P.A.Z. (Space Pirates And Zombies)

Detta är en liten rymdsaga utvecklad av två personer och handlar i stort sett om att flyga runt i rymden och samla resurser samtidigt som man balanserar sin relation till två fraktioner som hatar varandra. Hjälper man ena sidan kommer den andra troligtvis att tycka sämre om dig och kommer tillslut att börja attackera dina skepp. Målet med spelet är att ta sig från jorden i utkanten av galaxen, in mot centrum där fienderna är som starkast och en mörk hemlighet hålls dold från allmänheten.

För att vara ett spel helt utvecklat av bara två personer som dessutom gjort det på sin fritid med sina egna pengar så är detta en riktigt välpolerad titel som kan ge många timmars underhållning. Tyvärr är det kanske lite för stort för sitt eget bästa och blir lätt tjatigt om man spelar för länge i sträck.

Kika gärna på deras hemsida om rymdspel är något du gillar :)

Senast ändrad av Nahoj, 11 januari, 2013 - 01:57.

Jonas Wahlström i ett samtal om vildsvin:
"Det är viktigt att komma ihåg att det är nassarna på två ben som är de största svinen."

OhNoSpywares bild

Har ju gjort en deal med mig själv att från och med nu spela spel jag köper till mig själv på en gång (till skillnad från spel jag köper mest till sambon men vill spela själv "nångång" :p), därför spelade jag precis igenom Spec Ops: The Line som jag efter allt prat inte kunde säga nej till för 5€.

Lite kortfattat då... lite för generiskt. För mycket stora områden med waist-/chest-high walls som bara gick ut på att ta skydd och skjuta fiender i massa minuter. Jag kände inte att spelet gick "hela vägen" med sin lite speciella take på genren. Det blev nästan som två spel i ett. En generisk pang-pangare och en intressant berättelse om en människa i krig. De fick helt enkelt inte ihop det riktigt i mina ögon.
Det grep alltså inte tag i mig som jag lite sådär hoppades efter allt jag hört... men slutet var åsm och gjort allt värt som fan.

The Cat Lady
En studie i ångest och depression, det blir recension på det inom kort! :)

Furios bild

Blev precis färdig med Mass Effect 2. Herrejävlar, vilket bra spel! Jag vet knappat vad jag ska skriva... Det kändes i stort sett helt perfekt. WOW!

Frågan är ju hur jag ska kunna koncentrera mig på årets första föreläsning imorgon när jag vet att tredje instansen i serien ligger hemma och väntar på mig.

Pilko

Fantasy Zone, PC Engine-versionen. Det mesta i spelet är enkelt bara man övat lite och kommit till freds med Lidl-kameran som oftast bara visar var man kommer ifrån snarare än var man är på väg. Jag menar vem vill veta var man är på väg i ett shoot 'em up? Det är ju knappast så att det kommer snabba små fiender med snabba små skott färandes hela tiden eller så.

Tobias Jensens bild

Starfighter Johansson skrev:
Lidl-kameran

Är det en sådan där billig tysk skit som man köper på någon av deras butiker som ploppat upp som svampar den senaste tiden i Sverige? ;)

Spelklassiker Musik - Spelmusik varje vecka.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.