Sebastian Magnussons bild

OhNoSpyware skrev:
Får man vara extremt nitpicky? För mig (i FF) är det inget mellanrum mellan kanten och den gula texten i Senaste nytt-delen. Det skaver lite i ögonen

Fixat!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Nox skrev:
Ni som kommer följa gametrailers/spikes e3 sänning vet vi vart man ska gå in om man vill kolla på det på mobilen ?

http://gametrailers.com/e3 ska autoupptäcka att du kör med mobil och anpassa sig, enligt dem.

Strafers bild

Trevligt trevligt. :)

Min bingobricka!

Strafers bild

Jag antar att det funkar som vanlig bingo. 0:)

Strafer skrev:
Jag antar att det funkar som vanlig bingo.

Japp! Av dem jag sett hittills tvivlar jag dock på att någon vinner :p

Andreas Ljungströms bild

Imorrn smäller det! :love:

Se nu dessutom till att inte missa Radio Speltorsks livesändningar. Ca 20.30, efter Microsofts konferens sänder vi första liverapporteringen, och på tisdag ca 20.00 äger den andra delen med Sony, Nintendo och övriga rum.

Ratta in vår chat för att bidra med frågor och tankar om konferenserna!

Andreas Bergs bild

Det blir uppesittarkväll i min soffa och vi hade tänkt försöka Live-sända det hela om tekniken bara vill. Vi kommer hänga i chatten här på Skillpoint så vi uppdaterar er på var ni ska kika om det är någon som vill hänga med oss under kvällen/natten på måndagen ^^

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

UfU__Xs bild

Sebastian Magnusson skrev:
Baten Kaitos 3

I wish... :tired:
Hade passat så jävla fint till typ vita eller 3ds.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

VodkaCitrons bild

Knas!
Jag ska ju helt klart sitta hela tiden och se alla presskonferanserna och sen följa lite interjuver och sånt som vanligt. Vilket då blir att man ser E3 från när man går upp tills man går och lägger sig :p
Kommer försöka sitta med två datorer (min dator överhettas av livestreams). Ena med chatt och den andra med E3!
Men jag kommer ju inte kunna kolla in övriga saker, om ni ska ha sända saker och ha er :p Tyvärr, har ju fullt upp liksom ;)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Strafers bild

Linnea Hummels bild

Revolutionen kräver bara att ni inte åker hem.

Gustav Granlunds bild

Skillpoint.se - Be there or be sär

Starfighter Johanssons bild

Gustav Granlunds bild

Ett mycket troligt scenario.

Linnea Hummels bild

Jag jublade åt en första anblick av det, men blev sen fundersam om hur man ska förhindra spoilers, snackade dom något om det?

Starfighter Johanssons bild

Min allra första reaktion på det där var ungefär så. "Öppna dörrarna för youtubegenerationen med sina himla sammich-inlägg? Nej tack." :D

Gustav Granlunds bild

http://www.skillpoint.se/nyhet/zeno-clash-ii-slapps-under-2013

En av de händelser som skulle vara med på min bingobricka blev precis bekräftat, så den får inte vara med. Jag är glad ändå.

Andreas Ljungströms bild

Linnea Hummel skrev:

De gjorde faktiskt det. Vet inte hur det skulle funka dock, avstängningsbart alternativ?

Linnea Hummels bild

Andreas Ljungström skrev:
De gjorde faktiskt det. Vet inte hur det skulle funka dock, avstängningsbart alternativ?

Ja, det verkar troligt att man kan välja att se bara sina vänners feed. Det vore ju rätt drygt om man var tvingad att se random feeds om det. Eller så kan feeden vara relaterad till hur lång man kommit i spelet. Så inga meddelanden från efter där du är i storyn kommer visas.

Strafers bild

Om Sony visar move spel kommer jag bli sur

VodkaCitrons bild

Sony press:
Beyond: Two souls
Nathan Drake, Big Daddy (Playstation Allstars)
Playstation Allstars (Vita)
Playstation Allstars Crossplattform (Kan spela emot PS3-ägare med Vita)
Nytt LBP 2 DLC för Vita/PS3
12 Månader Gratis PS+ (För alla som är på plats)
Nytt Assassin Creed till Vita
Ny färg, Vita Crystal White
Spela som britt i Assassin Creed 3
Far Cry 3 (4-player Co-op)
Movestöd: Little Big Karting, Epic Mickey 2
Wonderbook (Nytt tillbehör): Book of Spells (berättelse gjort av JK rowling)
Playstation Mobile (Mobiler kommer kunna spela vissa typer av Playstationspel)
God of War: Ascension
The Last of Us

Det var väll det som dök upp :p
Helt ok I guess.

Senast ändrad av VodkaCitron, 5 juni, 2012 - 04:27.

UfU__Xs bild

Branschen är död för mig om inte nintendo visar nått bra/ett metroid.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Åsa Modéns bild

UfU__X skrev:
I wish...
Hade passat så jävla fint till typ vita eller 3ds.

+1

SE-GA-!!!

Andreas Ljungströms bild

Nintendo borde kika på den här fan-trailern.

VodkaCitrons bild

Så blev det för mig på ett ungefär! Inget bingo :(

Andreas Bergs bild

Måste bara säga att jag är mycket nöjd med årets E3. Oerhört mycket bättre än förra året. I min mening var ingen presskonferens (möjligtvis med undantag för EAs militarskjutare- och sportspels-onani) dålig och Ubisofts var raka motsatsen. Sony, Microsoft och Nintendo visade alla tre upp flera intressanta titlar var och varje konferens hade något som verkligen fick igång mitt intresse.

Watch Dogs, The Last of Us och Pikmin 3 var nog de allra mest intressanta spelen men då kan tilläggas Tomb Raider, Gears of War Judgment, Project P-100, ZombiU, Far Cry 3, Assassins Creed 3, Dust: An Elysian Tail, Deadlight, ett Forza som för första gången i seriens historia gör mig intresserad, Halo 4, Beyond och ja vafan jag kan nog hålla på hela kvällen :p

Lägg därtill en hel rad med intressanta nyheter som Xbox Glass som jag på allvar tror kan revolutionera vardagsrummet för väldigt många. Eller varför inte det helt underbart charmiga bokspelet till PS3 som ser helt fantastiskt ut för de yngre. Eller en helt makalöst bra uppdatering av gratisspelen till PSN. Det var väldigt länge sedan jag var så glad åt ett E3, och allt jag ser från de flesta är bara en massa klagomål. Det var såklart inte utan besvikelser och spel som saknades, men vad är ett E3 utan sådana? Vad väntade sig folk egentligen, mirakel?

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Andreas Ljungströms bild

Andreas Berg skrev:
Vad väntade sig folk egentligen, mirakel?

Ja, gör vi inte det varje år? Det är väl det minsta man kan begära? ;)

Nä, men skämt åsido. Jag är en av dem som tycker årets E3 var det sämsta på länge och det står jag fast vid. Visst, fanns det massvis med spel att glädja sig åt trots det. Men det var ändå en svag tillställning för att vara ett E3 och det var färre bomber som släpptes än vanligt. Jag har nog inte riktigt accepterat att mässan inte är vad den en gång var än bara. PR-avdelningarna jobbar på ett annat sätt idag och det är inte lika viktigt att precis allt avslöjas på E3 längre.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.