Strafers bild

Då var det dags för Sam Fisher att åka ut på nya äventyr. Kul att brillorna gör comeback iaf.

Sebastian Magnussons bild

Jag tillhör ju dem som faktiskt gillade Double Agent, så detta ser najs ut. Brillorna är lite oroväckande, ett av de större problemen med tidigare Splinter Cell var ju "Arkham Asylum-syndromet", att man bara roterade mellan massa olika brillor hela tiden och aldrig såg själva spelet :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Gustav Granlunds bild

Sebastian Magnusson skrev:
Jag tillhör ju dem som faktiskt gillade Double Agent

Fast Double Agent var ju mer likt det Splinter Cell en gång var. Conviction och Blacklist ser......väldigt annorlunda ut. Det plågar mig att säga det, men det var bättre förr. :(

Skillpoint.se - Be there or be sär

Sebastian Magnussons bild

Gustav Granlund skrev:
Fast Double Agent var ju mer likt det Splinter Cell en gång var. Conviction och Blacklist ser......väldigt annorlunda ut.

Haha, jag menade ju Conviction kom jag på :p

Det gillade jag.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Strafers bild

Double Agent var crap, ärligt. Conviction var helt okej, men fortfarande inte det Splinter cell jag vill.

Chaos Theory förblir deras mästerverk. Så jävla perfekt.

Ge mig ett Chaos Theory 2.

Andreas Bergs bild

Hade Blacklist varit ett nytt spel i en ny spelserie skulle jag varit odelat hypad inför spelet. Men i och med att det är Splinter Cell och att det ser ut att ta serien ännu längre ifrån de rötter som jag verkligen gillar känner jag mig kluven.

Framför allt när spelet visades upp på Microsofts presskonferens och vi alla i soffan började diskutera om det var Black Ops 2 eller en ny militärskjutare. Men det ser onekligen coolt ut och jag ska precis spela Conviction för första gången så kanske jag blir mer peppad när jag smält besvikelsen över att Splinter Cell aldrig blir Splinter Cell igen.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.