Sebastian Magnussons bild

Ja, just Emmy var nog antagligen inte det bästa exemplet på icke spelintresserat folk, eftersom hon även är redaktör på en av Sveriges största spelsajter. ;)

Senast ändrad av Sebastian Magnusson, 28 oktober, 2010 - 17:12.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Dag 3 (lördag) verkar ju vara när flest skall gå, och det är också då jag är där i princip hela dagen.

Doeds bild

Ja, och nu finns det ju en karta över hur mässgolvet kommer se ut, länk till den har jag förlagt någonstans och ska precis ut dock.... meeeen tips är att kolla officiella hemsidan. 8)

Lars Forssell

VodkaCitrons bild

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Känner mig redan trött inför all hullaballo som inleds imorgon :p

TTV
TTVs bild

Fint. En dags-pass ser ut att vara perfekt. Lär hinna med allt man är intresserad av (DONKEY KONG COUNTRY RETURNS!!) i alla fall.

VodkaCitrons bild

Försöka spika någon tid/plats på lördagen sen? Upp till dig Sebastian, som ska dit imorgon ;) Försök hitta någon passande plats till "träffen", något ställe som inte är direkt överbefolkad :p

Doeds bild

VodkaCitron skrev:
något ställe som inte är direkt överbefolkad

Jag chansar på EA barnhörnan kanske. :p

Lars Forssell

Gamex är tydligen kistamässans mest besökta mässa någonsin. Märks verkligen inte här, känns som Gamescom på pressdagen (fast mindre då). Lär nog stromma till till helgen dock. Efter 4 timmar här känner jag dock att jag nog sett allt som går att ses.

Jimmistones bild

Sebastian Magnusson skrev:
Efter 4 timmar här känner jag dock att jag nog sett allt som går att ses

Jo, efter några timmar känns det som att man sett allt!
Dock så har jag dåligt tålamod så orkade inte stå i så många köer vilket mest leder till ett ständigt irrande!

I fuckin' hate pikeys!

Ollebros bild

Sebastian Magnusson skrev:
Gamex är tydligen kistamässans mest besökta mässa någonsin. Märks verkligen inte här, känns som Gamescom på pressdagen (fast mindre då). Lär nog stromma till till helgen dock. Efter 4 timmar här känner jag dock att jag nog sett allt som går att ses.

skriver du en text för oss som inte kunde gå att läsa här på sidan 0:)

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

smisks bild

Jeeeelp. Är helt slut. Jag och mitt sällskap hängde från 11:45 till 19:00 där. Och vi är båda döda.
Dock fick jag spöa honom i SF, MMA och Fifa. Ska hitta något nytt kul att sparka skiten ur honom i imorgon.*
Hann varken stå och glo i de små båsen med leksaker eller prova på Kinect och Move, så lite har jag kvar att göra, även om en dag faktiskt skulle räckt nog!

*Bör tilläggas att jag vinner de fem-sex första minutrarna innan han förstår hur spelet ska spelas och jag slutar vinna på chans... men flest vinster räknas!

Kaxig som fan.

KidCactuss bild

smisk skrev:
Jag och mitt sällskap hängde från 11:45 till 19:00 där. Och vi är båda döda.

Hur orkade ni det? :O

Jag och Diktatorn tog en spontansväng ikväll kanske en timme, kändes som det räckte. Inte världens mest spännande tillställning måste jag säga, men det var åtminstone underhållande att få se Diktatorn som värdelös Kinect-Potter. Jösses vad dåligt det fungerade. :D

Psykisk sjukmänniska

smisks bild

KidCactus skrev:
Hur orkade ni det? :O

Ptja, det var ju mycket planlöst drivande, måste jag säga, men en del saker stannade vi vid i säkert mer än 30 minuter eller så. Dessutom är vi lite knasiga, han och jag, och lyckas ha skoj ändå :bigsmile:

Kaxig som fan.

VodkaCitrons bild

Nu ska jag fara dit och titta lite =)

Marcus Toftedahls bild

Är det nån som är intresserad av spelutbildningar, kom förbi mig i Game Incubator/Högskolan i Skövdes monter och snacka lite.

Doeds bild

Marcus Toftedahl skrev:
Är det nån som är intresserad av spelutbildningar, kom förbi mig i Game Incubator/Högskolan i Skövdes monter och snacka lite.

Har planerat att gå förbi och kika iaf, om jag kommer iväg imorrn, får se hur det blir. :)

Lars Forssell

KidCactuss bild

Ett hett tips är att hålla sig långt ifrån Viasat/Comhem-säljarna.

Psykisk sjukmänniska

UfU__Xs bild

Marcus Toftedahl skrev:

Inte omöjligt att jag tittar förbi när jag är där imorn.

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

KidCactus skrev:
Ett hett tips är att hålla sig långt ifrån Viasat/Comhem-säljarna.

QFT.

Jag och Sofia försökte rita Skillpointloggan i Udraw. Fint va?

KidCactuss bild

O ja, riktigt vackert! :bigsmile: Är det ni eller Udraw som är... mindre bra?

Psykisk sjukmänniska

KidCactus skrev:
Är det ni eller Udraw som är... mindre bra?

Bägge och. Fast Udraw-plattan suger verkligen otroligt mycket.

Doeds bild

Dyker upp imorrn så om nån ser mig och känner igen mig, säg hej, då det är mest troligt att jag inte säger hej även om jag känner igen nån... :8)

Lars Forssell

UfU__Xs bild

Säger ungefär samma som Doed.
Kommer ha en liten radiospeltorsk-pin på min ryggsäck, som tecken. 8)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

TTV
TTVs bild

Snart är det dags! Tio över går min buss! :love:

VodkaCitrons bild

Vodka kommer in runt 13:00. Tänkte gå tidigare, men har behövt ladda mobilen och annat :)

Senast ändrad av VodkaCitron, 6 november, 2010 - 12:32.

TTV
TTVs bild

Kul att Dragon Age II fanns där och spelbart. Donkey Kong Country Returns var självklart också grymt. Annars fanns det inte mycket.. Kirbys Epic Yarn på en ensam TV-skärm mitt i Wii-havet hade jag och min kompis bara tur att hitta.

Finns det någonstans man kan kanske fylla i något hur man kan förbättra Gamex till nästa år? Vissa personer behöver hur som helst lära sig att det faktisk finns spelare bakom dom i kö. Att inte spela hur länge som helst samtidigt som man skapar värsta kön bakom sig. Även korta ner alla demos man får spela så man får ett härligt flyt på kön.

Killzone 3-kön var ju under all kritik. Där ställde dom bara folk och sa typ: ''Spela i fem minuter och sedan gå''. Och om man var en grupp på tre personer som ville spela bara där är det 15 min och då står resten av kön på ca. 25 personer och väntar på sin tur. Varför inte minst låta tre personer dela på dom fem minuterna eller att sätta upp skyltar vid varje TV att man ska tänka på andra och inte spela för länge så man i alla fall väcker en klocka.

I alla fall så var det sjukt mycket folk. Kön sträckte sig ut ur byggnaden och bara växte. Kul att intresset är högt i alla fall. Gick även förbi Gameplayer-montern, den var välbefolkad...av redaktörer. Lite besviken också att jag inte såg någon från Skillpoint dock.

Överlag godkänd hur som helst. En dags-pass var nästan för mycket och det bästa var Dragon Age II, det var grymt. Bra presentatör också, kunde sin sak.

Senast ändrad av TTV, 6 november, 2010 - 15:32.
Kletets bild

Varför är du hemma så tidigt Thörn?

Tillbaks med dig och njut för oss som inte är där!! :cry:

I can't remember to forget you.

TTV
TTVs bild

Kletet skrev:
Tillbaks med dig och njut för oss som inte är där!!

Tro mig. Jag njöt och er också. Jag njöt åt mig i en timma för då var allt nytt. Men sen njöt jag åt er för då gick vi bara runt hela tiden kändes det som. Men vi fick spela några bra spel i alla fall och man fick känslan av att man var på spelmässa. Nu är det bara hålla tummarna att dom får dit blev utställare nästa år och att dom expanderar till något större ställe. Det hade varit guld! :love:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.