UfU__Xs bild

Jag ska dit. :)

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Andreas Bergs bild

VodkaCitron skrev:
Så jag antar att knappt någon härifrån ska dit.

Jag ska nog dit, måste bara se till att jag kan få det att funka tidsmässigt.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

Und3rtak3rs bild

jag kan eventuellt ha problem med skolgrejer så jag inväntar just nu bara schema typ :p

VodkaCitrons bild

Kanske man åker trots allt då :p

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Andreas Bergs bild

Bara för att kommentera lite på dina tidigare tankar så hade vi goda planer på en schysst närvaro på Gamex, problemet var att vi var aningen sent ute med de planerna. Men, tja, bättre lycka nästa år? :p

Om jag är på plats lär jag ha kamera med mig i alla fall, så ser någon mig peta på mig så ser vi till att göra något roligt framför kameran tillsammans. ^^

Senast ändrad av Andreas Berg, 22 oktober, 2011 - 21:16.

| Samarbetar i CoOp-cirkeln - http://skillpoint.se/coop | Podradiopratar i Skillpod - http://www.skillpoint.se/podradio/skillpod |

VodkaCitrons bild

Andreas Berg skrev:
problemet var att vi var aningen sent ute med de planerna. Men, tja, bättre lycka nästa år?

Tanken som räknas, även om det var sent ;) Ja, ni får försöka göra något stort på senare evenemang ^^

----

Lägger upp er som ska och "kanske" ska till GameX i huvudinlägget, ifall det är ok :p Säg även till om det är klart om vilka dagar ni ska dit :)

Und3rtak3rs bild

Jag ska troligen dit, jag vet helt klart om några dagar.
Isof blire ju alla dagar i princip, inget annat o göra ;)

Andreas Ljungströms bild

VodkaCitron skrev:
Tråkigt att Skillpoint inte tar vara på GameX och utnyttjar det till fullo Ragga nya medlemmar med flyers och dylikt, som sagt det är ju mest folk som inte är inne så mycket i spelmediet och betyder där med att dom förmodligen inte hänger på andra spelsidor dagarna ut.

Vi har faktiskt tom funderat på en egen monter men våra ekonomiska resurser är väldigt begränsade så var inte genomförbart i år tyvärr. Vet åtminstone att några från redaktionen funderar på att titta förbi (varav jag är en av dem) så hälsa gärna om du känner igen nån av oss. :)

VodkaCitrons bild

Andreas Ljungström skrev:
Vi har faktiskt tom funderat på en egen monter men våra ekonomiska resurser är väldigt begränsade så var inte genomförbart i år tyvärr.

Ja det varit jätte roligt om det hade gått :p

Andreas Ljungström skrev:
) så hälsa gärna om du känner igen nån av oss.

Ja, jag är ju blind som en fladdermus, så det lär bli lätt XD Nä men, om det blir så att jag går så kommer jag bära på den fina SP-tröjan såklart som jag gjorde förra året :)

Doeds bild

Jag ska dit, andra året i rad och spelbart Diablo III med milslång kö? Count me in! Ge mig bara spelbart SWTOR också så är jag rätt nöjd, kommer dyka in på torsdag och fredag!

Lars Forssell

VodkaCitrons bild

kk, fixar 4dagars imorgon. :) Även om det inte direkt kul att halta runt själv på mässgolvet :p Men bättre än att sitta hemma.

Sebastian Magnussons bild

Jag är där på lördagen i alla fall, samt några snabbisar på tors och fre för intervjuer.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

VodkaCitrons bild

Jag är nog där nån dag + lördag. Det är liksom billigare att köpa 4-dagars istället för 1-dags två gånger. Antagligen för att man hinner med exakt allt på en dag (vilket man gör). Fast man slipper oftast köarna om man går på vardagarna, så är det något speciellt spel man är ute efter och vill ha kortare kö så ska man ju gå då. Lördag är det mycket folk, tävlingar och tjohej.

Biljett Bokad.

VodkaCitrons bild

Någon som har en bild över mässgolvet förresten?

Doeds bild

Det är väl skolledigt den här veckan så antar att det kan vara relativt trångt i vilket fall :p

Jag satsar på att gå både torsdag och fredag, främst för att jag hoppas det är mindre folk och två dagar för att jag vill känna att jag kommer ha en vettig chans att pröva det jag vill, långa köer till trots.

Lars Forssell

Und3rtak3rs bild

Jag blir där tors-lörd, söndag hoppar jag, inget stars on stage.
Med största sannolikhet iaf.
Kan man passa på att bila hem på lördag kväll/natt när trafiken är lugn.

VodkaCitrons bild

Hmm goodiebag för dom 50 första besökarna, Forza 4 spelet bland annat. Inget direkt intressant för mig men kanske.. Slipper man få köa och torsdagkvällen är inte direkt intressant och det är mest sånt här larv
"16.00-16.45 PlayStation PS VITA
17.15-18.00 Tejbz"

Så maybe, för då kan man även passa på att göra reklam med SP-tröjan :3

Men pendeltågen slutar väll gå vid midnatt och drar igång vid 5 på morgonen? Så det är ju ingen hit. Antagligen sitter man där 10timmar eller så kommer man 4* timmar innan insläpp och då lär det vara 564 p13 före än ^^

Und3rtak3rs bild

Vore roligare med goodie-bag för någon bedrift än att stå där en dag i förväg o köa(jag är i min bil då ) eller som du säger, gå dit tidigt.
Känns som jag droppar in när de öppnar lr så. Orka annat, goodiebag är inte värt det :p

Carefaces bild

PS Vita är anledningen till att jag vill dit..
Hur långa köer tror ni det är?

UfU__Xs bild

Careface skrev:

Kommer den ens finnas på mässgolvet?
(Något jag såklart hoppas på då jag också skulle vilja klämma lite på den.)

Jag tänkte vara där på torsdag som min huvuddag liksom och sen kanske lite på lördag också, mest om det skulle bli nån skillpoint öl eller liknande på kvällen. *wink wink* :party:

WEAR!"

VodkaCitrons bild

Careface skrev:

Kö in = 0-5* pers ifall du köpt din biljett genom nätet. Om inte, så räkna med en timme minst ^^

Varierar ganska mycket och beror på vilken dag det är även :p Men generellt är det korta köer för casualspel på vardagarna om det är lika befolkat som förra året. Jag körde exempelvis i princip allt som gick att spela av Donkey Kong Country och Kirby Epic Garn och hade endast en person före mig och jag skapade inte köbildning heller :p

Men har du planerat att lira exempelvis Diablo III eller Modern warfare 3, så får du nog räkna med en timme där också :p

Får väll anta att kön till Vita lär vara lite kortare än så iaf, om dom inte är så dumma att dom tar med sig en enda konsol ^^

UfU__X skrev:

Kommer den ens finnas på mässgolvet?

Playstation Vita, Mass effect 3 och Modern warfare 3 kommer vara spelbara på årets mässa.

UfU__Xs bild

VodkaCitron skrev:
om dom inte är så dumma att dom tar med sig en enda konsol

Av vad jag hört av pressvisningarna av Vita hittills skulle det inte förvåna mig. :tired:
Men såklart trevligt att den verkar komma vara närvarande i alla fall. :bigsmile:

WEAR!"

Und3rtak3rs bild

De gör troligen som med nds och psp förra året, har dem kedjade i rad, ca 10 st

VodkaCitrons bild

Någon som ska dit imorgon och har lust att ställa upp?
Min printer funkar nämligen inte (som vanligt) och min mor som skulle ha fixat detta i förrgår har inte hört av sig (som vanligt).

Så skulle någon kunna vara extra snäll imorgon och printa ut samt ta med sig min biljett?

Sent ute, men det är sånt som händer :p Tack!

Carefaces bild

Räcker det inte med att visa biljetten på telefonen via mail typ?

VodkaCitrons bild

Careface skrev:
Räcker det inte med att visa biljetten på telefonen via mail typ?

De skannar väll koden, men jag har ändå ingen internetuppkoppling eller så. Kanske KANSKE räcker det att gå dit, visa upp siffrorna från streckkoden samt IDkort. Men e hellre säker än att åka in och bara chansa, det är sista alternativet :p

UfU__Xs bild

VodkaCitron skrev:
Så skulle någon kunna vara extra snäll imorgon och printa ut samt ta med sig min biljett?

Ja det kan jag nog göra. Svara här innan 10-11 imorn så bör det vara lugnt.
Tänkte var där någon gång mellan 12-14 kanske, det är lite löst.

(min mail är den som borde synas under battlenet-realID om du vill skicka nått, t.ex en biljett och ett telefon nummer :p )

WEAR!"

Andreas Bergs bild

Kommer inte kunna kika förbi något under Gamex i år. Men jag hoppas att alla ni som åker dit har det jäkligt kul. Skillpoint represent! :party: :beer:

Sebastian Magnussons bild

Nu rör jag mig ditåt!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

VodkaCitrons bild

UfU__X skrev:

Ja det kan jag nog göra.

Tackar :bigsmile: :beer:

Sebastian Magnusson skrev:
Nu rör jag mig ditåt!

Antar att du inte är där när man kommer. Men jag räknar med att det sitter Skillpoint klistermärken på minst 33% av objekten som finns inne på GameX när man anländer! :)

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.