Sebastian Magnussons bild

Det finns ju tydligen ingen tråd om spelet, vilket är synd och skam eftersom jag tyckte det var skitkul av vad jag spelat.

Fast egentligen letade jag efter en tråd eftersom jag återigen ska gå i närkamp med nya Need for Speed nu på torsdag, och även intervjua spelets producent.

Så är det något ni alltid velat fråga honom, någon undring ni har om spelet, så passa på och hugg till!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

KidCactuss bild

Det släpps väl ett demo idag/imorgon också?

Psykisk sjukmänniska

Sebastian Magnussons bild

KidCactus skrev:
Det släpps väl ett demo idag/imorgon också?

Ja, det stämmer ja!

Vore kul att höra vad folk tycker om det. Om det verkligen var kul eller jag bara blev påverkar av EA:s gratisvatten :p

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Vargavakas bild

Detta verkar riktigt hett (även om jag själv nog väntar med ett nytt racingspel tills jag har en bättre TV).

Vad jag egentligen undrar är hur själva katt-och-råtta leken fungerar i praktiken, detta ser jag inte riktigt framför mig hur det går till. Om två spelare som kör med olika mål undrar jag lite hur de håller det intressant för båda under ett helt lopp. Kör de på någon variant av Mario Kart-gummisnodd för att polisen skall kunna komma ikapp eller löser de det på ett annat sätt? Och vad händer egentligen om polisen fångar den andra spelaren, slutspelat eller? Skiljer det sig nämnvärt att spela som snut gente vägbandit?

Nu kanske jag får svar på dessa frågor i demot när det kommer men det är dessa spelmekaniska frågetecken som jag personligen är intresserad av. Facebookintegration skiter jag ärligt talat ganska mycket i.

Crimson Thunders bild

Det kommer alltså demo imorgon? Trevligt, trevligt :) Det ska verkligen bli intressant att testa det.

PSN: Mr_jump

TTV
TTVs bild

Tråkig officiell tråd, sebbe!

Strafers bild

Tänkte precis skapa en tråd, men stoppade då jag såg din. 8)

Laddar ner nu iaf.

Spännande.

Jimmistones bild

Sebastian Magnusson skrev:
Så är det något ni alltid velat fråga honom

Fråga hur läget är :p

I fuckin' hate pikeys!

Strafers bild

Och så vill inte spelet starta.

Står bara:

Connecting to Autolog servers...

Starting autolog in connected mode.

Sen är det en sak som snurrar, hur länge ska det ta? :p

Fan, ingenting vill fungera idag.

Jimmy Petterssons bild

Mja, det var väl sådär ärligt talat. Inte dåligt på något sätt, men det fanns inget som fick mig att vilja gå och köpa spelet. Är ändå en rätt stor Hot Pursuit-fantast. Kanske är därför iofs, har nog tröttnat lite på konceptet.

Fast jag kan tänka mig att det är sjukt kul i multiplayer. Åka runt och jävlas med varandra. :bigsmile:

Senast ändrad av Jimmy Pettersson, 27 oktober, 2010 - 12:47.

Kick 'em in the nuts!

TTV
TTVs bild

Demot var grymt tycker jag. Potential till att bli årets julklapps-spel. :beer:

Crimson Thunders bild

Jag gillade också demot. Det var väl inte så att man blev helt förstummad och slängde iväg en beställning direkt, men iaf verkar det riktigt lovande :beer:

PSN: Mr_jump

Zachrys bild

Jag tyckte det kändes lite som burnout, nån mer som tänkte på det.
men tycker det var helt okej och det kommer att köpas 8)

Low is A Lifestyle

TTV
TTVs bild

Zachry skrev:
Jag tyckte det kändes lite som burnout, nån mer som tänkte på det.

Absolut. Samma studio också. :beer:

Senast ändrad av TTV, 31 oktober, 2010 - 12:40.
Doeds bild

Det känns helt klart som ett Hot Pursuit med lite burnout-influenser vilket är rätt passande bitvis.. Älskade Hot Pursuit-spelen back in the days och tycker dom har fångat spelkänslan och arkadfysiken väldigt väl.. har inte testat bana nummer 2 än dock.

Lars Forssell

Strafers bild

Någon som vill lira? :D

Mathias Novaks bild

Aldrig gillat Need for Speed tidigare, men är helt förälskad i Hot Pursuit.

PSN: Novakaze

Strafers bild

Doeds bild

Criterion Games fångar verkligen Hot Pursuit-känslan rakt av. Jag HOPPAS att jag har råd med ett köp till PS3 för det här är verkligen verkligen bra, bästa NFS som släppts sen Hot Pursuit 2 (om man räknar de spel som bygger på arkad och inte simulation).

Lars Forssell

Strafers bild

Doed skrev:
Jag HOPPAS att jag har råd med ett köp till PS3

Meh, trodde du hade spelet redan. :D

Doeds bild

Strafer skrev:
Meh, trodde du hade spelet redan.

Inte riktigt, jag har spelat det dock, inte bara demot.

Lars Forssell

KidCactuss bild

Måste ju posta min fina flygande bil här också:

Psykisk sjukmänniska

Josef Diktatorns bild

Kanske ska ge detta en chans. Faller ju så sällan för bilspel men eftersom det är criterion så kan det ju inte bli så fel då jag håller Burnout 3 Takedown som ett av de roligaste spelen genom tiderna.

F.K... in the coffee...

KidCactuss bild

Josef Diktatorn skrev:
Kanske ska ge detta en chans.

Som sagt, det är riktigt bra. Och otroligt beroendeframkallande! "Bara en bana till, sen ska jag ta en paus", "Jag SKA slå Novak på den där banan, den här gången ska det gå!"

Senast ändrad av KidCactus, 19 november, 2010 - 20:22.

Psykisk sjukmänniska

Mathias Novaks bild

KidCactus skrev:
"Jag SKA slå Novak på den där banan, den här gången ska det gå!"

:8)

Zachrys bild

Är det nån som kör på 360in?. adda då "DRz ZACHRY" skulle vara lite roligare med fler på FL som kör NFS.

och min första bild jag tog :D

Low is A Lifestyle

Mathias Novaks bild

Wroom!

Josef Diktatorns bild

Skulle vilja ha detta eller AC Brotherhood men jag blir fan pepp när flera av mina favvo-användare sitter och tjatar om hur bra detta är. Sedan så älskar jag ju Burnout så ja varför inte.

F.K... in the coffee...

Mathias Novaks bild

Autolog är genialt. Jag kan inte släppa kontrollen förrän jag har slagit folks tider.

Kaos.

KidCactuss bild

Mathias Novak skrev:
Autolog är genialt. Jag kan inte släppa kontrollen förrän jag har slagit folks tider.

Ja man blir helt manisk!

Ännu mer kaos:

Psykisk sjukmänniska

Strafers bild

KidCactus skrev:
Ja man blir helt manisk!

Jävlar vad du levlar. :bigsmile:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.