Assors bild

Japp, nu ikväll/eftermiddag) så släpptes ju då betan till Killzone 3. Jag var aldrig någon Killzone 2-älskare, mest pga delayen i kontrollerna. Detta ska nu vara fixat enligt vissa testare så jag set väldigt mycket fram emot betan. Var ju en av de lyckliga 10 000 pers som lyckades roffa åt mig en nyckel via PSN+. Så nu är jag taggad på att lira!

Så vilka är med?

Tyresökille på 21 bast!

Ollebros bild

installerar nu :p

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

prismas bild

Playstation + :tired:

Senast ändrad av prisma, 26 oktober, 2010 - 06:38.

Du är bäst!

Ollebros bild

riktigt riktigt bra än så länge! kontrollen är fortfarande tung så som det är tänkt men klart bättre och snabbare än i K2 vilket gör att jag faktiskt kan spela online. grafiken är fortfarande det häftigaste jag någonsin sett och klår tvåan just för att jag inte stött på lika mycket lågupplösta texturer som i tvåan.

jävla grymt alltså. detta köper jag.

This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Carefaces bild

Ollebro skrev:

Bättre kontroll var det jag ville höra, bra skit :beer:

Strafers bild

Assor skrev:
mest pga delayen i kontrollerna

Vilken delay? :~

Ollebros bild

Strafer skrev:
Vilken delay? :~

han menar att kontrollen är slö vilket den är i tvåan. gjordes för att det skulle kännas tungt att springa omkring som man gör. det är så i trean med men bättre.

TTV
TTVs bild

Tydligen ligger Killzone 3-betan redo för nedladdning på indiskaPSN just nu.

KidCactuss bild

Annars så finns den även för alla med PSN+ också.

Psykisk sjukmänniska

TTV
TTVs bild

KidCactus skrev:
Annars så finns den även för alla med PSN+ också.

Jo visst. Men på indiska hade dom gjort ett misstag och lagt upp den för alla. Med eller utan PSN+. Vet inte om den är kvar nu dock.

TTV
TTVs bild

Öppen beta igång nu! Hojta till om någon vill spela. Har laddat ner den men inte spelat än. :beer:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.