Arsenik (inte verifierad)
Arseniks bild

Ollebro skrev:
så vad har xbox med saken att göra?

Du kanske ska gå tillbaks och se vad diskussionen avsåg. Det var just en jämförelse mellan PS3 och 360 och då vore det väl märkligt om inte 360 har med saken att göra.

Arsenik (inte verifierad)
Arseniks bild

KidCactus skrev:
Precis, konstigt resonemang.

Om man jämför två system är det väl relevant att nämna båda? ...eller?

Ollebros bild

Arsenik skrev:
Du kanske ska gå tillbaks och se vad diskussionen avsåg. Det var just en jämförelse mellan PS3 och 360 och då vore det väl märkligt om inte 360 har med saken att göra.

du sa att typ av onlinefunktionalitet är värdelös på PS3, jag påstår att den funkar aldeles utmärkt. jag skulle kanske citerat dig annorlunda eftersom det enda jag kommenterade var online delen till ps3, har aldrig spelat xbox så den kan jag inte kommentera.

In the beginning the Universe was created.
This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.

Carefaces bild

Nu har PC-Versionen patchats och det är ganska mycket bättre. Nu är det åtminstone spelbart, även om det är en bit kvar tills det är bra.

Make.Senses bild

Ollebro skrev:
kräv pengarna tillbaka, stäm dem! go american on them!

Ändrade återigen i config_mp.cfg, och sen gjorde så att spelet bara kan läsa filen, och inte ändra den, och då blev det skillnad. :D

Stängde av HDR, sänkte maxFPS till 60 (annars drar datorn iväg och producerar alldeles för många frames, skärmen är ändå bara på 60Hz) och ökade antalet packets man skickar och tar emot till 100, istället för 30. Flyter på finfint. :D

Make.Senses bild

Spelet Patchat till PC. :party:

Make.Senses bild

Spelet Patchat till PC. :party:

Josef Diktatorns bild

Riktigt skoj. Headshot bitch, you just got ownd! :bigsmile:

Senast ändrad av Josef Diktatorn, 12 november, 2010 - 21:31.

F.K... in the coffee...

Carefaces bild

Josef Diktatorn skrev:

Älskar'n

Mists bild

Josef Diktatorn skrev:
(en favorit är atombombs-test staden Nuketown som helt går i 50-tal, färglatt och spöklikt på samma gång).

NUKETOWN!!

HerrOlssons bild

AUGen fyyyyfan vad jag älskar den!!

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Josef Diktatorns bild

HerrOlsson skrev:
AUGen fyyyyfan vad jag älskar den!!

AUG betyder kärlek på krigiska. :love:

Mycket trevlig assaultrifle med otroligt lite rekyl, longshots känns ibland som en barnlek med AUG i hand.

F.K... in the coffee...

HerrOlssons bild

Josef Diktatorn skrev:
AUG betyder kärlek på krigiska.

Minst sagt. Galilen är trevlig, men bara tills man får en AUG i nävarna.
Ak74U med silencer och grepp är också riktigt jäkla trevlig

O o
/¯/___________________________ _\
| IMMA FIREN MAH LAZAH, BLARRRRRRGGGHH!
\_\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯/

Make.Senses bild

Förutom att spelet är väldigt buggigt och behöver en ordentlig patch så älskar jag de faktum att man nu även kan bestämma vad man vill ha för kors i sitt sikte.

Och jag har egentligen bara med 3 vapen. AUG Para, AKS74U och Famas.
Mest AUG och Famas. Alla är ljuddämpade, alla har Reflex sight, alla har Siberia Camo och min logga är en gul och svart stjärna. Alla 3 klasser har Warlord Pro, Ghost Pro och Ninja Pro. Jag kör med CZ275 (eller något i den stilen) i secondary, självklart ljuddämpad, och sedan claymores.

Min taktik är att inte synas, inte alls. Inte på radar, inte när jag skjuter. Och sen älskar jag claymores. :bigsmile:

Extra kul när man spelar med vänner och hör hur de ibland irriterar sig på att jag aldrig är synlig. Men det är en vinnande taktik på vissa banor. Och jag kan inte säga att jag campar heller, utan jag springer konstant runt, lite för mycket egentligen. Hamnar ofta i dumma situationer p.g.a. det, menmen. Osynlighet FTW. :party:

Josef Diktatorns bild

Prestige är fan lite bitterljuvt. Det kändes rätt jävla tufft att ge upp sina pro-versioner, sin Commando med hjärtsikte och sin Claymore men jag måste erkänna att det är rätt hög klass på prestige TDM. Matcherna mot andra prestige-spelare är snortighta och fantastiskt jämna för det mesta.

F.K... in the coffee...

HybridTheWombats bild

Väntar fortfarande på att det ska bli spelbart. Har kört spray'n'pray upp till nu, men fryslaggen så fort man får någon på kornet är skapligt irriterande, speciellt om dom är nära. :|

Väntar mig att nå prestiege lagomt till sommaren i den här takten.

Kan dock gotta mig åt att större delen av folk som lirar online oftast är rena stolpskott när det kommer till att "designa" egna ikoner eller vad man ska kalla det. Det är den delen av spelet som inte ger mig fryslagg och något jag lagt mest tid på. :tired:

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.