68 svar [Senaste inlägg]
UfU__Xs bild

ID: UfU #646
Varför har de gjort de jävla numret helt omöjligt att hitta? Tur att Vargavaka gjort en guide. :tard:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

HybridTheWombats bild

SC2-namn + ID-tag: Wombat #412
Ras: Zerg
Jag föredrar följande karta som standardkarta: Allt utom Lost Temple.
Jag tycker att tidsramen för en runda skall vara så lång: Mieh
Under denna period kan jag inte spela: 20-27e Dec.
Övriga synpunkter: Ta det inte personligt om jag drar en rage-quit.

Vargavakas bild

Deltagarlistan börjar se riktigt gedigen ut :)

Fyra söner (och döttrar?) av Aiur, fyra av svärmens cerebrates och två kontorsstolsgeneraler från Terran Dominion. Det skall nog kunna bjudas på en hel del goa matcher här.

Om det är någon mer som spelar Starcraft 2 och är sugen på att delta så är sista anmälningsdagen idag.

TTV
TTVs bild

Varför sista anmälningsdagen idag? Vet vi ens när vi ska ha turneringen? Vad har jag missat? :bigsmile:

shifts bild

Vargavaka skrev:
skulle jag vilja sätta en deadline till anmälningar på natten till söndag den 21a 24.00.

Thörn skrev:

Vargavakas bild

Eftersom ingen har kommit med klagomål eller andra alternativ vad gäller formatet är det fortfarande gruppspel (över en längre period) och kort slutspel som gäller. Som det ser ut med det antar deltagare vi har nu så börjar vi spela de fösta rundorna under de kommande två veckorna varpå det hela rullar på i stadig takt med paus runt jul. Jag har inte börjat sätta ihop ett spelschema än men jag tippar att gruppspelet kommer att hålla på till slutet av Februari någon gång (med en matcherie i veckan). När vi väl är där får vi se hur vi kör slutspelet. Jag kan tänka mig att det kan vara roligt att köra det mer kompakt i ett svep med möjlig live-kommentering och/eller observerenda för de som har lust.

Deadlinen är vald på måfå (även om jag nämnde den tidigare). De allra flesta som har skrivit upp sig i den officiella SC2-tråden har nu även anmält sig här så vad mig beträffar är det ingen anledning att vänta mycket längre :8)

Vargavaka skrev:
Vi är nu åtta deltagare vilket, även om ju fler deltagare desto bättre, känns det okej för en första säsong. Så för att inte låta det ta för lång tid skulle jag vilja sätta en deadline till anmälningar på natten till söndag den 21a 24.00. Då kan jag pilla med ett spelschema och posta en tråd på måndag.

Baserad på den feedback som jag har fått än så länge tänkte jag lägga upp det med två veckor för den första rundan (så att vi har lite tid att bli varma) varpå vi kör en runda i veckan. En paus runt jul och nyår, varpå vi för de resterande rundorna och sist en period på en 1-2 veckor för att spela missade matcher. Därefter kör vi slutspel på tider som passar de som tar sig dit. Om någon tycker att det låter orimligt får han/hon säga till i tråden.

Senast ändrad av Vargavaka, 20 november, 2010 - 14:53.
Vargavakas bild

Sådär ja, nu finns all information och lite till i tråden tillägnad den första säsongen. Allt snack kring turneringen kan gå där från om med nu.

Om någon vänlig själ med magiska krafter vill låsa den här tråden vore det fint :)

Sebastian Magnussons bild

Vargavaka skrev:
magiska krafter

Shazam!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.