Sebastian Magnussons bild

Ja, det är så att vi saknar en tolfte man i vår Blood Bowl: Legendary Edition-liga. Come join us!

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Man5ons bild

Jag spelade tabletop versionen i början av nittiotalet. Det var kul! Den digitala varianten var...sådär va?

Last chance to lose control

Kletets bild

Jag skulle gärna observera någon match som du gjorde förra(?) säsongen. Om du meddelar när du har match så tittar jag mer än gärna. :bigsmile:

Senast ändrad av Kletet, 18 februari, 2011 - 02:49.

I can't remember to forget you.

VodkaCitrons bild

Tyckte jag kände igenom namnet, där ser man... Warhammer ^^

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Sebastian Magnussons bild

Man5on skrev:
Jag spelade tabletop versionen i början av nittiotalet. Det var kul! Den digitala varianten var...sådär va?

Den digitala versionen är en i princip perfekt 1-till-1-översättning av tabletop-spelet, särskilt nu i Legendary Edition när alla lag (utom givetvis Kaosdvärgarna) finns med. Så väldigt bra på den fronten. Den biten som är "sådär" är att spelet programmerats av grodan Kermit (eller egentligen fransmän) så gränssnittet är från helvetet ibland.

Kletet skrev:
Jag skulle gärna observera någon match som du gjorde förra(?) säsongen. Om du meddelar när du har match så tittar jag mer än gärna.

Jaha, där ser man, då skall jag försöka notifiera. Vi strömmar i princip alla ligamatcherna för övriga deltagares höga nöje ändå.

Definitionen av glädje är försvinnande plattformar.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.