Kletets bild

Det har länge varit tvetydigt om vem som egentligen är den mest kraftfulla och skickligaste hjälten här på Skillpoint. Det är på tiden att frågvisheten når etttt slut och att vi istället gör upp mano-a-mano.. på Hamachi!

Vad är det frågan om?
Heroes of Might and Magic III
Heroes of Might and Magic IV

Vart kommer blodet att flyta?
Hamachi!
Nätverk: Yeah Skillpoint
Lösenord: pop

Låter grymt! När ska man rusta upp?
Det får spelarna själva komma överens om. Förslagsvis på fredags och lördagskvällar.

Oj, kan du sammanfatta vad det egentligen handlar om?
Alla personer som tröttnat på att harva omkring själva i Erathia och dylika världar kan nu stråla samman och göra upp en gång för alla. Logga in på ovan nämnda kanal på Hamachi, kolla upp i tråden om det händer något, citera någon av nedastående deltagare, strid!

Deltagare som är redo att vinna stolthet och respekt:
Kletet
VodkaCitron
Gustav Granlund

UfU__X
Sundance Kid

I can't remember to forget you.

Gustav Granlunds bild

Jag är gärna med någon gång! Mina jäkla helger är lite av en clusterfuck under den närmaste tid och jag är väldigt upptagen under den tiden då det borde vara tvärtom, men jag älskar Heroes III!

Senast ändrad av Gustav Granlund, 25 februari, 2011 - 21:51.

Skillpoint.se - Be there or be sär

VodkaCitrons bild

Vi spelade Heroes III igår, fick råpisk XD

Det tar ju en stund att spela ändå. Men skulle vara otroligt mysigt att sitta en 6-10timmar och lira med sådär 6pers :) Roliga är att det också finns en sparfunktion i multiplayer :)

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Kletets bild

Gustav Granlund skrev:
väldigt upptagen

Vi får försöka komma överens om en tid, när du har tid då! :bigsmile:

VodkaCitron skrev:
fick råpisk

Vad hade du förväntat dig? ;)

UfU__Xs bild

Jag kan säkert vara med nån gång, dock inte under de närmaste tre veckorna. :beer:

"HI! I LIKE SHORTS! THEY'RE COMFY AND EASY TO
WEAR!"

Kletets bild

Jag och Vodka ska köra lite nu, ni som vill får gärna vara med!

UfU__X skrev:
Jag kan säkert vara med nån gång

Underbart! :D

Sundance Kids bild

Mamma har fixat Heroes3 till mig nu! Så jag kan vara med, dock var det minst 20 år sedan jag spelade spelet känns det som.

jag bara dansa och dansa
men hon bara hon bara våldtog

Kletets bild

Sundance Kid skrev:
Mamma har fixat Heroes3 till mig nu!

:D

Sundance Kid skrev:
minst 20 år sedan jag spelade spelet

Det är underbart ändå! Jag trodde jag var dålig, fram tills jag mötte Vodka. :bigsmile:

VodkaCitrons bild

Kletet skrev:
Det är underbart ändå! Jag trodde jag var dålig, fram tills jag mötte Vodka.

Pff, vad vet du 0:) Vi har aldrig spelat klart en match så :) Det är ändå orättvist när du attackerar mig, jag dig (för att få tillbaka sakerna du stal), sen datorn mig, sen du mig igen. Får ju ingen ro!

Men ja, du e ju inte dålig :3

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Kletets bild

Jag och Vodka kör igång om några minuter, känn er välkomnade att hoppa in!

Nox
Noxs bild

Är ni i nån chatt oxå eller för sitter gärna och tjötar med er :) eller specar

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Kletets bild

Nox skrev:
Är ni i nån chatt oxå eller för sitter gärna och tjötar med er

Vanligtvis skriver vi bara rätt mycket i chatten in-game. Men om det är ett flertal personer med, så skulle vi nog kunna ordna upp en voice-chat om det finns intresse.

Nox skrev:
specar

Det vet jag inte riktigt om det går, tror man måste vara med och faktiskt spela (vilket ju också är mycket roligare än att bara titta!). :bigsmile:

Senast ändrad av Kletet, 4 mars, 2011 - 02:47.

Nox
Noxs bild

Kletet skrev:
Det vet jag inte riktigt om det går, tror man måste vara med och faktiskt spela (vilket ju också är mycket roligare än att bara titta!). :bigsmile:

Ja jag skulle gärna vilja vara med men jag är så jädra kass på det spelet så jag väntar tills ni kör något man inte blir totalt mosad på xD. Men som sagt lägg gärna upp nån voice-chatt kan vara gött att bara ha några att snacka med ibland :)

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Kletets bild

Nox skrev:
jag skulle gärna vilja vara med

Jamen dåså! Alla är vi nån gång nybörjare. Har svårt att tro att du skulle vara sämre än någon annan. :p

Vargavakas bild

Riktigt kul initiativ Kletet :):beer:

Hereos 3 är ett sådant spel som jag spelade sönder när det begav sig. Jag vill minnas Heroes 2 som mer fantastiskt när det kom men så här i efterhand är trean helt klart det bättre spelet.

Multiplayer-matcher låter i teorin kul men jag känner mig själv väl nog att veta att jag kommer att tröttna efter en halvtimmes spelande så jag skippar det här och önskar er roliga matcher, jag orkar helt enkelt inte med Heroes längre.

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.