4 svar [Senaste inlägg]
Nox
Noxs bild

Tja, släppet för den efterlängtade 3ds kommer snart och jag hade tänkt att skaffa den men frågan är bara vart man ska köpa en ?? så jag undrar ju då om ni har några tips eller hur ni som ska skaffa den gör om ni väntar tills bättre spel eller så. Det jag funderar på är att köpa på gamestop för där var det ett bra erbjudande där man fick välja mellan 4 spel splintercell, the sims, rayman och ghost recon. Men vilket av dessa spelen är bäst?+ vill gärna ha ett spel som uttnuttjar ds bäst och att det finns multiplayer på det.

Vet att några på denna sidan tänker skaffa en eller flera 3DS men hur tänker ni ska ni köpa den direkt? eller vänta på bättre spel ? eller hur tänker ni??

ps: vet någon om man kan lämna in hårddiskar från xbox 360 på gamestop?? vet att det går att göra på game.

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Carefaces bild

Jag hade LÄTT tagit Rayman. :)
Dock lär det ju vara Ghost Recon du ska ha om du vill spela multiplayer, är nog det enda av de spelen som har det men jag kan inte lova något.

VodkaCitrons bild

Rayman är att föredra. Plattform, kastar sin handske etc, lär nog visa mer av själva 3D:n.

Absolut - För män som kan sätta gränser.

Nox
Noxs bild

mmm Rayman är kul... någon som vet ifall det finns recensioner eller hands on på dom spelen??

xbla: NickNox
Steam: nox767
3DS friend code: 0001 - 3294 - 3891

Copyright Skillpoint™     Chefredaktör: Sebastian Magnusson
Inget material på sajten får kopieras utan tillstånd.